تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب : ۴۶۸۵۰۹
در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: هیچکدام از مدیران حق ندارند با پاسخ‌های بی‌ربط و اینکه نیست و نمی‌شود، مردم را ناراضی و نا‌امید کنند/ درک مشکلات مردم نیاز به اعتبار ندارد / بخشدار لوداب: با اولین بارش جاده 50 روستا مسدود می‌شود

۱
کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار این شهرستان برگزار شد در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد_ مطالبی را در خصوص ایام الله ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی ملت ایران بیان کرد.
خاضع با اشاره به سابقه استکباری آمریکا در جهان و در کشور ما، گفت: روز ۱۳ آبان هم روز دانش‌آموز هست و هم روزی است که در آن دانشجویان نقش مؤثری داشتند.
‌وی بیان داشت: خوی استکباری آمریکا همواره وجود داشته و صرفاً ۱۳ آبان‌ها چه ۵۷ و چه ۵۸ و... مبدا شروع دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران نیست و این دشمنی از روزی است که پای امریکا به این کشور باز شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نمونه‌های تاریخی دشمنی امریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و کاپیتولاسیون و... وجود دارد که نشان می‌دهد، این دشمنی همواره بوده است.
‌خاضع با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله ۱۳ آبان، گفت: با توجه به خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی در فلسطین، قطعاً حضور امسال مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بسیار پرشور‌تر و حماسی‌تر خواهد بود.
به گزارش کبنا، در ادامه این جلسه به دستور فرماندار شهرستان بویراحمد تعدادی از مدیران شهرستان ( مدیر بنیاد مسکن شهرستان، نماینده راه و شهرسازی، آموزش و پرورش) به ارائه گزارش کار خود پرداختند.
یوسف صیادی_ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد_در گزارشی از آسفالت معابر روستایی بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع در ۴ماهه اخیر در شهرستان بویراحمد پرداخت و احداث چندین کیلومتر جداول روستایی، دیوار حائل و صدور چندین هزار سند و تعیین تکلیف پروند‌های مسکن را از جمله اقدامات خود بر شمرد.
کوروش بی‌نیاز_ بخشدار لوداب_ نیز با گلایه از برخی ادارات گفت: به دلیل پروژه‌های نیمه تمام و ر‌ها شده، جاده ۵۰ روستا در اولین بارش حتی با مرکز بخش مسدود خواهد شد.
وی افزود: خدمات‌رسانی به این روستاها با مشکل جدی روبرو است و هرچه فریاد می‌زنیم به جایی نمی‌رسد.
بخشدار لوداب گفت: برای راه‌های روستایی می‌گویند قیر نیست، اما با همین قیر جا‌های دیگر در حال کار هستند.
در جمع‌بندی این نشست، مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ با اشاره کوتاهی به مسأله فلسیطن و وحشی گری‌های رژیم اسرائیل، گفت؛ آنچه در فلسطین و غزه در حال وقوع هست، کشتار به خاطر انتقام نیست، کشتار به دلیل اعتقاد هست، آدم کشی اعتقاد عمیق رژیم صهیونیستی است، آن‌ها به کشتن بشریت غیر صهیونیستی، اعتقاد دارند که نباید زیاد باشند.
فرماندار بویراحمد در ادامه خطاب به مدیران ادارات، گفت: همچنان تأکید ما بر پاسخگویی درست و به موقع به مردم هست.
وی افزود: صادق بودن با مردم بهترین راه ارتباطی است که مردم را هم قانع و هم راضی خواهد کرد.
مهدوی‌مطلق مردم را ولی نعمت دانست و گفت: هیچکدام از ما مدیران حق نداریم با پاسخ‌های بی‌ربط و اینکه نیست و نمی‌شود، مردم را ناراضی و نا‌امید نماییم و باید وقتی مردم با مسئولی روبرو می‌شوند، ‌امیدوار شوند.
وی در ادامه اضافه کرد که همراهی و همدلی با مردم و درک مشکلات آن‌ها به صورت میدانی و حضوری، نیاز به اعتبار خاصی ندارد و همین که مردم بدانند مسئول به فکر آنهاست، قانع خواهند بود و نمونه‌هایی از این موارد را داریم.
فرماندار بویراحمد از اقدامات شرکت‌های برق و گاز در سطح شهرستان نیز تشکر کرد و گفت: هیچ بهانه‌ای برای توقف کار و تلاش وجود ندارد.
مهدوی مطلق از اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد خواست تا عملکرد خود را رسانه‌ای کنند و آمادگی لازم و حداکثری را برای فصل بارش داشته باشند و از قبل پیش‌بینی‌های لازم را تدبیر کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه در فرآیند‌های قانونی انتخابات قرار داریم، لازم است که همه دستگاه‌های اداری بر اساس قانون امکانات خود را برای پشتیبانی از برگزاری این رویداد مهم بسیج کنند.
در این جلسه حقیقت_ معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بویراحمد_ نیز در سخنان کوتاهی از دستگاه‌های اداری خواست تا بر اساس قانون انتخابات با ستاد انتخابات شهرستان بیش از آنچه تاکنون بوده همکاری نمایند.
حقیقت از فعالیت شبانه روزی ستاد انتخابات شهرستان سخن به میان آورد و گفت: همه ما وظیفه داریم زمینه یک انتخابات پرشور و بر اساس مؤلفه‌های رهبر انقلاب مبنی بر رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۵۰روستا
من جای نماینده بودم سوگند می خورم ۱۱اسفند یا کاندید نمی شدم یا باید برای این مردم بیچاره کاری کرپه بودم از صداقت مردم سوء استفاده نکنید و بگذارید این سرمایه های انقلاب باقی بمانند /
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی گویی در ۴۰سال کاری نشده که انتظاری داری در ۴سال گل و بلبل بشود مغرض
Iran, Islamic Republic of
درک مشکلات مردم نیاز به اعتبار ندارد؟!؟! برادر من اتفاقا عمده ی مشکلات مردم مربوط به نداری و نبود اعتبار است...سخنرانی خشک و خالی فایده نداره...سیر را خبر از حال گرسنه نیست...
معين
Iran, Islamic Republic of
در شرايط فعلي وظيفه اصلي شما حراست از آراي هست. بچسب به همون مأموريت اصلي خودت که براش انتخاب شدي؛ البته تا کنون خدا وکيلي براي آقاي نماينده کم نگذاشتي
Iran, Islamic Republic of
آدم دلش ایسوزه ایبینه چه کسانی تکیه زدن بر مسندهای مهم مملکت وکارآمدی و ثمر ندارن!یه زمانی این صندلی ها ارج و منزلتی داشتن!!آخ تا قیومت سی ای مملکت
Iran, Islamic Republic of
درسته باید با گفتن هست و میشود و وعده های الکی و آبکی و غیر قابل تحقق نارضایتی ایجاد کنیم :)))
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار !! چه جوابی دلگرم کنند برای این ترافیک قفل شده پل بشار در ساعات متمادی روز و شب برای مردم داری ؟؟
از بس جلسه بی اثر شورای ترافیک گذاشتی و مشکلی از این ترافیک حل نکردی ، بنظر میاد که چشم و گوشتون بی حس شده و دیگه نه میبینید و نه میشنوی صدای بوق و گاز و دود ترافیک را !! نماینده روزانه گزارش از افزایش چندین برابری بودجه های اخذ شدش میکنه و شما هم میخواهید مردم را با حرف درمانی دلگرم کنی ؟؟!! مردم را چی فرض کرده ای که با نماینده ات قصه درمانیشون میکنی ؟؟!! همش شدداستان ، قصه ، متیل ......
وضعیت فاجعه بار آموزش و پرورش شهرستانهاتو نمیبینی ، استخدامهای فله ای و فامیلی را چه ؟؟!! وامهای اختصاصی به افراد خاص و طایفه هاس خاصو چی ؟ نمیبینی ؟؟!!
برادر عزیز ولایی !! در یه کلام ، بفرما : بی حس شدین و فارق !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا از دین هزینه نکنید فقط همین
هر کار دوست دارید آزاد آزاد
Iran, Islamic Republic of
اگر بویراحمد فرماندار نداشت بهتر بود کار خاصی از این آقا ندیدیم
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
بازهم صدرحمت به شما...بهزیستی / کارمندمیادبدترین توهینها به مسوول وکارمندان میکنه بعدخیلی راحت داره به کارش ادامه میده🤔کوفرمانداروبقیه ببینن چه خبره واصلا خبری ازادارات دارند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
الزاما پای کار باشند یعنی اگه تا الان ذره ای هم فقط برای مردم کار می کردید رها کنید بچسبید به انتخابات و شب نشینی و شبی ده رای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب بخشدار این رو هم بگو با اولین عطسه برق قطع میشه
فعلا دغدغه انتخاباته
صندوق هم که رو دوش معلمان حمل میشه پس دغدغه فقط پر کردن صندوقه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها ریش به قول خودشون پروفسوری میگذاشتن و کل اسلام و دین و انقلاب .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب مهدوی کاملا درسته با اعتبار نمی خواد فقط کافیه وعده بدی و حرف بزنی مثلا ۵۰روستا قرار هست تا اسفندماه اسفالت بشن و‌نماینده اعتبارش رو داره می گیره
در همین حد مردم رو دیدن نشانه انقلابی بودن نیست
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1