تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۶۷۸۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش در دیدار فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:

نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی است

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، نظم وامنیت جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی دانست و گفت: اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایداردر جامعه ستودنی است.
به گزارش کبنا، در سومین روز از هفته ناجا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین با حضور در فرماندهی انتظامی استان از سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان تجلیل کردند.
حسنعلی عزت خواه در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای امنیت گفت: نظم وامنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه خدوم نیروی انتظامی است که این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجاهدانه و شبانه‌روزی شما در برقراری نظم وامنیت تشکر نماییم.
وی با بیان اینکه مجموعه آموزش وپرورش، دانش‌آموزان و فرهنگیان یار و یاور پلیس و درخدمت پلیس خواهند بود گفت: لباس نیروی انتظامی امنیت‌آور است و ما مدیون خدمات نیروی انتظامی هستیم که جهت ایجاد نظم و امنیت مجاهدانه تلاش می‌کنند.
عزت خواه گفت: همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جامعه در سایه امنیت به وجود می‌آید و اگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی نبود قطعاً شاهد نظم و امنیت و ایجاد مشکلات ترافیکی و آرامش خاطر برای معلم و دانش‌آموز نبودیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از تعامل خوب آموزش وپرورش با مجموعه نیروی انتظامی گفت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت بشری نمی‌تواند تحقق پیدا کند.
سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی با شعار «جامعه قانونمدار، پلیس خدمت‌گزار» آغاز شده است گفت: انضباط اجتماعی از مؤلفه‌های مهم پیشرفت در جوامع بشری است و یکی از رموز موفقیت کشور‌های توسعه یافته تبعیت از قانون و قانون مداری است.
وی، اولویت امروز در همه جوامع بشری را امنیت دانست و گفت: امروز در اقصی نقاط کشور و استان پلیس از امنیت مردم به خوبی محافظت می‌کند.
سردار مصطفایی با بیان اینکه بعد از نهاد خانواده، مدارس اساسی‌ترین نقش را در شکل‌گیری شخصیت افراد جامعه دارند گفت: معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن جامعه‌پذیری و قانونمداری در جامعه دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: نیروی انتظامی حافظ و ضامن نظم و امنیت وحفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با آموزش وپرورش با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از نیروی انتظامی:::: همین امنیت صد درصدیست که روز روشن سرقتها در کوچه وخیابانها بی نظیره از منازل که نپرس بهترش شبهاست:::: که امنیت روز وشب مضاعف رزق سارقان را افزونتر میکند:::: کمبود نیرو وامکانات وتجهیزات را برای انظامیهای عزیز مشکل کرده:::::
Iran, Islamic Republic of
میگم این آقای بهمنیار چراهمیشه تو اداره کل هست مگه بسیج فرهنگیان فقط مختص اداره کل هست .مگه ۱۳ شهرستان ومنطقه نداریم که خیلی پیشگام تر از بسیج اداره کل هستن . همیشه در اتاق معاون مالی حضورداره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1