تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب : ۴۶۷۵۳۸
همزمان با هفته دفاع مقدس

کلنگ طرح هادی و آسفالت آخرین روستاها در شهرستان لنده به زمین زده شد+جزئیات و تصاویر

۰
کبنا ؛با حضور فرماندار،امام جمعه،فرمانده سپاه،بخشداران موگرمون و مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان لنده،کلنگ طرح هادی دو روستای بالای بیست خانوار آبرزگه و بنه بلوط در بخش موگرمون شهرستان لنده به زمین زده شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ آخرین روستاهای بالای بیست خانوار که شامل طرح هادی بودند و آسفالت آنها اجرایی نشده بود امروز پنج شنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۲ و همزمان با هفته دفاع مقدس کلنگ زنی شدند.

فرماندار لنده در آیین کلنگ زنی این روستاها گفت: یکی از مهم ترین و اساسی ترین خدمت ها، خدمت به روستاها و تلاش برای رفاه مردم در روستاها ست.
جلال دانش افزود: اگر به وضعیت روستاها رسیدگی شود مردم در روستاها خواهند ماند،ایجاد شغل خواهند کرد،به تولید کمک خواهند کرد و نیازمندی شهر به روستا افزایش خواهد یافت.

فرماندار دانش ادامه داد: همانطور که قبلاً به مردم شریف شهرستان لنده قول داده بودیم که روستاهای دارای دهیاری را آسفالت و ساماندهی خواهیم کرد امروز این دو روستا آخرین روستاهای بالای بیست خانوار و دارای دهیاری هستند که طرح هادی و آسفالت در آن اجرایی خواهد شد و دیگر روستای دارای دهیاری بدون آسفالت نخواهیم داشت.
دانش ادامه داد: مجموع اعتبار طرح هادی این دو روستا مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و حجم ۲۰ هزار متر مربع آسفالت خواهد بود که روستای آبرزگه ۱۴ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و روستای بنه بلوط ۶ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال خواهد بود.
فرماندار دانش با بیان این مطلب که از لحاظ ساماندهی طرح هادی روستاها تقریبا رتبه اول در استان هستیم گفت: روستاهای زیادی در این مدت کوتاه سنگ فرش و آسفالت شد و برنامه ای که داریم انشالله به روستاها رسیدگی جدی خواهیم کرد.
فرماندار لنده ادامه داد: روستاهایی هم هستند که طرح هادی آنها با افزایش کوچه ها و معابر اضافه شدند که با اعتباری که در نظر گرفتیم آنها را نیز تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.
وی در پایان اظهار کرد: با اتمام این دو پروژه پایان طرح هادی و آسفالت روستاهای دارای دهیاری را اعلام میکنیم و در این راه از همکاری و مشارکت بنیاد علوی در اتمام این روستاها تقدیر و تشکر میکنیم.
............................................
گزارش/ صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1