تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۶۶۹۰۳
در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد؛

فرماندار بویراحمد: ساماندهی سرویس مدارس یاسوج و لزوم همکاری کارمندان / شش هزار دانش آموز شهر یاسوج نیاز به جابه‌جایی دارند / انتقاد مهدوی از مدیرانی که جزیره ای عمل می کنند

۰
کبنا ؛
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:  6 هزار دانش آموز شهر یاسوج نیاز به جابه‌جایی دارند و این در حالی است که شاخص های که برای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در نظر می گیرند، بیش از 30 درصد حوزه تعلیم و تربیت را پوشش می دهد و 20 درصد مازاد بر زیرساخت ها و ظرفیت ها دانش آموز در سطح شهرستان بویراحمد داریم.
به گزارش کبنا،  شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ ظهر امروز (22 شهریور ماه 1402) در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد، از تلاش تمامی دستگاه های دولتی در برگزاری اربعین حسینی تشکر کرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها در برگزاری این مراسم معنوی و بزرگ جهان اسلام پای کار بودند که از همه تشکر می کنیم. مراسم اربعین حسینی بازتاب قدرت اسلام و فرهنگ عاشورایی بود.
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه در سالگرد اغتشاشات هستیم افزود: همه ما باید هوشیار باشیم، اما افرادی که به دنبال اغتشاش آفرینی هستند، تصورات خود را در خواب هم نمی توانند پرورش دهند و ببینند.
مهدوی مطلق با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت زندگی ما است، اعتمادی که ما در عرصه های بین المللی به دست اورده ایم مدیون دفاع مقدس هستیم.
مهدوی‌مطلق در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: 67 هزار دانش آموز یعنی 50 درصد کل دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به معضل سرویس مدارس، افزود: 6 هزار دانش آموز شهر یاسوج نیاز به جابه‌جایی دارند و این در حالی است که شاخص های که برای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در نظر می گیرند، بیش از 30 درصد حوزه تعلیم و تربیت را پوشش می دهد و 20 درصد مازاد بر زیرساخت ها و ظرفیت ها دانش آموز در سطح شهرستان بویراحمد داریم.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: استاندارد حضور دانش آموزان در سطح شهرستان بویراحمد بسیار بالاتر از استانداردهای استانی است چه برسد به استانداردهای ملی!
وی از همه ادارات شهرستان بویراحمد خواست که با هرظرفیت و توانی که دارند به آموزش و پرورش کمک کنند.
مهدوی مطلق گفت: در بحث سرویس مدارس جلسات فشرده با حمل و نقل شهرداری یاسوج برگزار شده که امیدواریم، بتوانیم کارهای گره گشایی انجام بگیرد.
وی بیان کرد: سال های گذشته خیلی از کارکنان در بحث جابه‌جایی‌ها و به تبع آن ایجاد ترافیک نقش داشتند که در صورت ساماندهی سرویس مدارس، همه کارمندان باید از سرویس استفاده کنند که شاهد این ترافیک سنگین در خیابان های مرکز استان نباشیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر ضرورت هماهنگی مدیران با فرمانداری، گفت: ما همه در یک مجموعه شهرستانی کار می کنیم و هر کس جزیره‌ای عمل کند، توسعه نامتوازن در سطح شهرستان شکل می گیرد.
وی تصریح کرد: به طور مثال دستگاهی بدون هماهنگی برای ساخت پُلی اقدام کرد که مشکلاتی را ایجاد کرد، یا اینکه یک سکونتگاهی که غیررسمی است، به عنوان سکونتگاه رسمی ثبت شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده خیلی ضعیفید ضعیف
Iran, Islamic Republic of
په مدیر کل کلت ایگو امکانش نیست واقعا که مدیر چون اره
Iran, Islamic Republic of
ی فکری به حال سرویس مدارس بکنید ترافیک پارسال همه روکلافه کرد
Iran, Islamic Republic of
بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار اون همه وام چهار درصد که / میدی یکی بدش به ما.....زیادی دخالت نکن آموزش و پرورش خش دونه چکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا دست از کارات بردار دنبال شرکت گاز حرف مفت نزن به قرآن کتک را میخوری
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1