تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۶۵۲۴۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن به دنبال ضربه به ستون و علم انقلاب اسلامی است

۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در یک جنگ تمام عیار به فکر ضربه زدن به ستون و علم انقلاب اسلامی است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده با حضور در اداره‌کل تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از آخرین روند ساخت درب باب‌المهدی با حضور در هیات مدافعان حرم و هیات ناشنوایان با بیان اینکه قیام عاشورا منحصر به فرد است گفت: منحصر به فرد بودن قیام عاشورا به این دلیل است که امام حسین(ع) برای اصلاح امت پيامبر (ص) قیام کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان اهل بیت تلاش کردند باطل را حق و حق را باطل جلوه دهند به همین دلیل لباس‌های زیبا بر تن باطل پوشاندند که در اذهان مردم قالب کنند و بشریت را به نابودی بکشانند.
وی بیان کرد: به همین دلیل امام حسین(ع) از خون مطهر خود و خاندانش و اسارت امت رسول‌الله گذشت تا جلوی انحرافات در دین پیامبر(ص) را بگیرد به همین دلیل قیام امام حسین(ص) مشابه ندارد.
وی با بیان اینکه در قیام امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان علم و ستون این قیام بود، گفت: برخی اشخاص تکیه‌گاه و کمر یک قیام و جریان هستند که قمر منیر بنی‌هاشم ستون قیام کربلا بود.
احمدزاده در ادامه با بیان اینکه قرن‌ها پس از قیام امام حسین(ع) دشمنان همچنان به فکر ضربه زدن به امت رسول‌الله هستند، گفت: در یک جنگ تمام عیار هستیم و دشمن می‌خواهد کمر و ستون ما را بشکند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قرآنی که پیامبر در میان امت اسلام به یادگار گذاشت یکی از ستون‌های امت اسلامی است و این روزها شاهدیم دشمن کتاب قرآن ما را به آتش می‌کشاند تا به ما ضربه بزند‌
وی بیان کرد: دیگر ستون امت اسلام اهل بیت(ع) هستند دشمنان با فتنه و توطئه هم می‌خواهند آن را از ما بگیرند.
وی بیان کرد: دشمن برای انقلاب اسلامی ایران هم برنامه دارد و به خیمه‌هایی که نقاط قوت ما هستند یعنی ولی‌فقیه و سپاه حمله می‌کند و نیروهای انتظامی را به شهادت می‌رسانند.
احمدزاده خطاب به مردم گفت: دشمن شناس باشیم و در برابر توطئه‌های دشمن مقاوم و در صحنه بمانیم تا دشمن نتواند ستون و علم ایران اسلامی را بزند.
وی بیان کرد: ولی‌فقیه، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مواضع قدرت ما هستند که همواره مورد هجمه دشمنان قرار دارند اما مردم از این مواضع قدرت حمایت می‌کنند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.مدیران ضعیف شما که کارشان شب وروز تبلیغ برای نماینده مجلس است وکارش شده جناحی این به انقلاب ودین بیشتر از دشمن ضربه میزند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1