تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۷۵
عصر امروز (دوشنبه، 26 تیرماه 1402) صورت پذیرفت

سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم یاسوج / رئیسی: در مسیر برخی جوانان ابراز گلایه کردند، تأکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و‌ فامیل سالاری در ادارات ممنوع است / مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند / اگر مدیری نمی‌تواند کار جهادی انجام دهد باید کنار رود / صدای تشویق مردم ( + فیلم و تصاویر)

۲
کبنا ؛سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در ورزشگاه تختی یاسوج، در جمع مردم این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه، 26 تیرماه 1402)، سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور ایران در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم این استان در ورزشگاه تختی یاسوج حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
    
رئیس جمهور با بیان اینکه در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه حاکم باشد تأکید کرد: در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تأکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و‌ فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
رئیسی گفت: بدون تردید این عشق و دلدادگی مردم کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از روحیه سلحشوری مردم این خطه است.
رئیسی با تأکید بر اینکه سلحشوری مردم این مرز و بوم در پد خندق، جزیره مجنون و دوران دفاع مقدس را از یاد نمی‌بریم، افزود:‌ایستادگی در مقابل ظالمان، ایثارگری، ولایتمداری و انقلابی بودن از مهمترین خصوصیات بارز مردم کهیگلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه امروز ما آنچه در این استان می‌بینیم نسبت به قبل از انقلاب متفاوت است، عنوان کرد: وضع موجود باید تقویت و به سمت وضعیت مطلوب سوق پیدا کند.
رئیسی عنوان کرد: این سفر در راستای تکمیل مصوبات سفر اول انجام شد و امروز شاهد افتتاح چندین طرح بزرگ مانند پتروشیمی گچساران، سد چمشیر و احیاء ده‌ها طرح نیمه راکد در این استان بودیم.
    
رئیس جمهور با بیان اینکه تأمین مسکن مهمترین دغدغه مردم این منطقه و دولت است، گفت: مشکلات اجرای این طرح برطرف شده و در یاسوج هم این موانع برطرف شده است و به زودی این طرح اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکل اشتغال از دیگر دغدغه‌های مردم این استان است، افزود: الحمدالله بیکاری در این استان کاهش یافته، ولی همچنان رفع بیکاری از مهمترین برنامه‌های محوری دولت در این استان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر برای جاده‌های استان بودجه و اعتبارات لازم تدارک دیده شد، عنوان کرد: با توسعه‌ی راه‌های ارتباطی شاهد رونق گردشگری و کاهش تصادف‌های جاده‌ای در این استان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی نخستین شرط عبور از مشکلات است، گفت: مسئولان بدانند امروز در دولت نیازمند کار و مدیریت جهادی هستیم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در زمان تصدی قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج بازدید کردم و شاهد ناراحتی کارگران و خانواده‌های آن‌ها بودم عنوان کرد: امروز شاهد رونق و احیاء این کارخانه بودیم و مسئولان موظفند در مدت کوتاهی مشکلات و موانع سد راه اشتغال و رونق این کارخانه را رفع کنند.
وی با بیان اینکه در ادارات و سازمان‌ها باید روابط عادلانه حاکم باشد تأکید کرد: در مسیر برخی جوانان جویای کار از بیکاری ابراز گلایه کردند اینجا تأکید می‌کنم هر گونه رابطه و باندبازی و‌فامیل سالاری در ادارات ممنوع است و مسئولان و مدیران از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند. [صدای تشویق و فریاد مردم برای تایید حرف رئیس جمهور بلند شد]
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر اعتبارات لازم برای توسعه راه‌های اصلی، عشایری، روستایی و طرح‌های آبرسانی تدارک دیده شد، عنوان کرد: امروز اعلام می‌کنم برخی کار‌هایی انجام شد و برخی دیگر نیز با همت دولت و شما مردم در آینده انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه دو هزار واحد مسکونی هم اکنون در سی سخت بازسازی و مقاوم‌سازی شد، گفت: این میزان تلاش و کار شبانه روزی قابل تقدیر است.
رئیس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه مردم این استان در تحصیل، در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی بسیار باهوش و فعال هستند، گفت: اشتغالزایی نیرو‌های بومی در دستور کار است و در پتروشیمی گچساران ۷۰ درصد کارکنان بومی بودند و باید بومی گزینی را در دستور کار قرار دهیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه عشایر این استان قشری مولد هستند گفت: قدر عشایر نه با سخن بلکه با عمل باید دانسته شود.
وی با تأکید بر اینکه مدیران این استان باید مشورت‌پذیر باشند گفت: مسئولیت و تصمیم بر عهده مسئولان است و باید این مهم بدون کم و کاست در دستور کار قرار گیرد.
    
رئیس جمهور افزود: دولت خود را خدمت‌گزار مردم می‌داند و به این مهم نیز افتخار می‌کند و انجام خواسته‌های مردم عزیز مهمترین اولویت دولت است و اگر مدیری نمی‌تواند کار جهادی انجام دهد باید کنار رود. [صدای تشویق و فریاد مردم در اینجا بلند شد و حرف رئیس جمهور را تایید کردند.]
رئیسی با بیان اینکه ما اعلام کردیم که کار جهادی در کشور نتیجه بخش است افزود: وظیفه خود می‌دانم لحظه‌ای آرام نگیرم و همه وجود خود را خدمتگزار مردم با غیرت این کشور می‌دانم.
رئیس جمهور گفت: مردم دلنوشته‌ها و دست نوشته‌هایی داشتند و همه درخواست‌های آن‌ها باید به افرادی که برای این کار تدارک دیده شد، تحویل داده شود و بدون شک همه آن‌ها خوانده و ترتیب اثر داده می‌شود.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
ریشه بدبختی استان ه روشنفکر بانی این کار است که طایفه گرایی را رواج داده
علی زمانیان نسب
Iran, Islamic Republic of
چهل سال دیگر باید تحمل کنی اگه عمری باقی باشه وسلام
باشتی
Iran, Islamic Republic of
با حرف درمانی که مشکلی حل نمی شود لطفا وضعیت ادارت باشت را که مسببش هم مسئولین اجرایی این شهرستان هستند در خصوص بکارگیری نیرو بررسی کنید
باوی
Iran, Islamic Republic of
علت اصلی وضعیت فعلی باشت خود مردم باشت هستند همه مردم باشت می‌شناسند.
Iran, Islamic Republic of
کمایی سیچه سانسور ایکنی ایی من دس دونوم چووت کنوم
داود
Iran, Islamic Republic of
کدوم گوش شنوا بعد از سفر وبرگشت رئیس جمهور به تهرون همین مدیران پیش خودشون میگن بی خیال رئیس جمهور ی چیزی برا خودش میگه استاندار که در خوابه عمیق تشریف داره مدیران نالایق هر کس ساز خودشو میزنه
همراه
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
هشدار رییس جمهور انقلابی را جدی بگیرید
طایفه گرایی ممنوع
به نامه طایفه گرایی و قومیت بازی ادارات و سازمان ها در مرکز استان در حال نابودی هستند
زمانی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر صدای مظلومان‌
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت کامنتای منو پخش نمیکنید! این که الان اینو بزارید و مردم بخونن هم که مسخره است!!! راست میگی کامنتای قبلی منو بزار
باوی
Iran, Islamic Republic of
کامنتا رو بنا به میل خودش منتشر و سانسور میکنه نترس نون گچساران میخوری کامنتا رو منتشر کن مدیر سایت کبنا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1