تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۶۴۷۸۹
کبنا گزارش می‌دهد:

میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی در کهگیلیویه و بویراحمد آغاز به کار کرد

۰
کبنا ؛در آستانه دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان امروز یکشنبه( 25 تیر ماه1402)میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در ادارا امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به کار کرد.
به گزارش کبنا، میز ارتباطات مردمی زیرمجموعه وزارت اقتصادی و دارایی متشکل از مدیران ارشد بانک‌ها، گمرکات، اداره‌های کل امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، بانک‌های دولتی، بورس، اموال تملیکی و بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این میز با حضور و نظارت نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی تا پایان روز سه شنبه 27 تیرماه 1402 پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم استان خواهد بود.
طاهر شریف پور_ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت:  ستاد ارتباط مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی آقای علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ و آقای علی عادل عابدنژاد داورانی_ مدیرکل دفتر امور استان‌ها_  از تاریخ 25،26و 27 تیرماه 1402 در یاسوج، میدان امام حسین(ع) خیابان شهید دستجردی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
شریف‌پور در ادامه افزود: میز خدمت برای ارائه خدمات هرچه بهتر در تمام استان‌های کشور از یک روز قبل از سفر و تا یک روز بعد از سفر با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد کشور دایر است. 
وی تصریح کرد: پیش از برگزاری و ارائه میز خدمت در اداره همکاران برای این کار توجیه شدند و اکن.ن برای ارائه خدمات به مردم آماده همکاری هستند. مردم مراجعه می‌کنند و همکاران ما آنها را راهنمایی می‌کنند و امیدواریم که گره از مشکلات مردم و استان گشوده شود.
مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی در پایان گفت: این میز خدمت در تمام کشور ارائه شده است؛ اما گمان نمی‌کنم هیچ اداره‌‌ای به جز امور اقتصاد و دارایی به این شیوه ارائه خدمات به مردم داشته باشد.
طاهر شیرف پور به همراه نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی؛ علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ و  علی عادل عابدنژاد داورانی_ مدیرکل دفتر امور استان‌ها_  از میز خدمت دایر در اداره بازدید کردند و در ادامه علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ در حضور خبرنگاران گفت: میز ارتباطات مردمی در سفرها برای شنیدن صدای مردم و برطرف کردن نواقص ایجاد شده است. اهداف ما در این سفر این است که با اختیارات و مجموعه مدیریتی که در این میز حض.ر دارند در همین استان حل و فصل شود و آنجا که به پیگیری‌های ملی نیاز دارد ما برای مردم سفیر باشبیم و صدای مردم را به گوش مقامات و مسوولان ذی ربط برسانیم و شاهد تصمیم گیری‌های بهتر باشبم. 
نظامی در ادامه افزود: تمام سعی ما این است با توان مدیریتی خیلی خوب و به همراهی اعضای هییت مدیره این استان گوش شنوای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خدمت‌گزار آنها باشیم. 
یکی از خبرنگاران در این جمع گفت: نظارت بر تسهیلات در این استان آن گونه که باید و شاید وجود نداشته است؛ اکنون وزارت دارایی برای این مساله چه برنامه ای را در دستور کار قرار داده است؟
علی نظامی در پاسخ گفت: وزارت امور دارایی از ابتدای دولت رویکرد پرداخت تسهیلات خرد را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: با وجود محدودیت‌هایی که در منابع وجود دارد این امر سیاست‌های متنوعی داشته تا از این طریق نیاز مردم برطرف شود. اما باید به این مساله نیز توجه شود که اگر تراز بانک‌ها بهم بخورد باعث تورم شدید در کشور خواهد شد. 
یکی دیگر از خبرنگاران در این نشست پرسید: برای اعطای وام فرزندآوری و ازدواج  نیز مشکلاتی در استان ما وجود دارد، برای این مسائلی چه برنامه‌ای در دستور کار است؟
رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات در پاسخ گفت: در این سفر نمایندگان بانک مرکزی هم حضور دارند و این موضوع بررسی خواهند کرد. اولویت دولت اعطای تسهیلات خرد  برای مشکلات معیشتی است؛ اما این موضوع با ارزیابی دقیق‌تری بررسی خواهد شد. 
وی در ادامه گفت: بعضی از بانک‌ها دچار ناترازی شدند و این برابر با تورم است از بین بردن این ناترازی در برنامه دولت وجود دارد که هم مشکلات معیشت مردم برطرف شود و هم ناترازی‌ها و تورم از بین برود. 
نظامی در پایان گفت: مشکلات و گرفتاری‌های  متنوع سرمایه‌گذاران بررسی خواهد شد. در میز ارتباطات مردمی همراه مردم هستیم و در نهایت از طریق مراجع ذی ربط بررسی خواهد شد.

       

    
   
    
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام ای کاش به پرونده وام گیرندگان در بعضی از بانک‌ها مراجعه میشد اکثریت به دوستان و آشنایان وام داده اند به مردم فقیر ودرمانده کسی توجه ندارد وبیشتر فقیر آن حتی یک ضامن هم ندارند برای یک وام در حد 30میلیون تومان آن روستای یا عشایری فقیر وبدبخت باید از هفت خان رستم بگذارد لطفا دولت محترم کاری کند تا با کارت یارانه بتوانند وام خرد گرفت وسلام
طاها
Romania
میز خدمت!!!!
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
با درایت جناب مهندس شریف پور در این سفر اتفاقات خوبی خواهد افتاد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1