تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۶۴۴۰۳
کبنا گزارش می‌دهد

رویای مادر شهید نوری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد رنگ واقعیت گرفت

۰
کبنا ؛مادر باشی و قادر نباشی که روی قبر جگر گوشه‌ات بنشینی و لالایی بخوانی و گریه و زاری کنی. آه، درد جانسوزی است. سال‌های دور «نردعلی» از روستای دور افتاده و محروم گَرگ لنده، زمانی که اوج جوانی‌اش بود برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در تاريخ 7 بهمن ماه 65 در جبهه سومار  حدود دو سال بعد از ازدواجش به شهادت رسید. نردعلی در زادگاهش به خاک سپرده شد. زمانی جاده دسترسی به روستای گرگ «مال‌رو» بود که به مرور زمان این مسیر هم مسدود شد به‌طوریکه امکان تردد خودرو در آن وجود نداشت و به قول اهالی این منطقه حتی تراکتور امکان طی این مسافت را نداشت.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ سال 1401 وقتی به دیدار مادر شهید نردعلی نوری رفت و متوجه خواسته و مطالبه این مادر شهید شد، قول داد که جاده دسترسی به گلزار شهید نردعلی نوری را برای تردد خودروها آماده کند.
چند ماه از اولین دیدار استاندار با مادر شهید نوری نگذشته بود که زیرسازی و آماده سازی این جاده دسترسی انجام گرفت. احمدزاده امروز (پنجشنبه 15 تیرماه 1402)  دوباره به دیدار این مادر شهید رفت و بعد از احوال پرسی با مادر شهید گفت؛ جاده دسترسی به مرقد شهید نوری آماده است و می‌خواهیم باهم سر قبر آن شهید بزرگوار حاضر شویم.
مادر شهید نوری بعد از 30 سال دیگر به‌راحتی می‌تواند بر سر مرقد مطهر فرزند شهیدش حاضر شود. 
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_  عصر روز پنجشنبه با سفر به شهرستان لنده علاوه بر بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان با مادر سردار شهید «جانمحمد کریمی» از شهدای عملیات پد خندق دیدار کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن اینکه انقلاب اسلامی مدیون شهدا و خانواده آن‌ها به ویژه پدران و مادران شهدا است، از مادر شهید کریمی دعوت کرد تا در روز سفر رئیس جمهور با حضور در فرودگاه یاسوج از آیت‌الله دکتر رئیسی و هیأت دولت استقبال کند.
وی در ادامه به دیدار مادر شهید نردعلی نوری رفت و گفت: مادر شهید نردعلی نوری نابینا شدند و با توجه به اینکه جاده دسترسی به مزار شهید نوری در روستای «گَرَگ» وجود ندارد دستور دادیم که مسیر احداث و آسفالت شود تا به سال‌ها چشم انتظاری مادر شهید پایان دهیم که مسیر آماده شده و امروز می‌توانیم مادر شهید را برای زیارت مزار فرزندش به روستا ببریم ضمن اینکه مسیر به زودی آسفالت می‌شود.
همچنین استاندار در دیدار با حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهر لنده با تبریک عید غدیرخم گفت: دولت برای خروج لنده از محرومیت خیلی جدی پای کار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هماهنگی و همدلی میان فرماندار و بخشداران در لنده افزود: مسئولان دلسوز این شهرستان پای کار هستند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت کار‌هایی در لنده در حال انجام است، افزود: در سفر دور دوم دولت به استان، توجه بیشتری به این شهرستان می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده‌ها در لنده با مشکل مواجه هستند و در نشست چند روز گذشته در هیأت دولت بر به نتیجه رسیدن جاده لنده به تراب اصرار داشتیم که باید به نتیجه برسد، ضمن اینکه در موگرمون و مسیر شهید طیب کار‌هایی باید انجام شود.
احمدزاده به پروژه برق‌رسانی پایدار به لنده اشاره و عنوان کرد: کار برق‌رسانی پایدار و مطمئن در منطقه در دست انجام است.
گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه‌های خود از جاده تراب به لنده به طول ۳ کیلومتر بازدید کرد، این پروژه دارای ۹۷ میلیارد تومان اعتبار است و در صورت تأمین اعتبار در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم
شهرستان بهمئی هم جز استان است . اینهمه به همه جا می روید و روستا به روستا بازدید می کنید به این شهرستان هم سری بزنید . البته سفر شما به پهنوک هم بی حاصل بود
خانواده شهید
Ireland
تمام کارها شده بنر تبلیغاتی
وظیفتون هست برای این نظام و این خاک مخصوصا اون خانواده شهید وهم روستاییان شهید زیر ساخت مهیا فرمایید.
از اختلاصها بزنید و به عمران آبادی‌ها رونق بدین.
متشکر
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندار انقلابی وپای کار
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
کارهای تبلیغاتی استاندار ضعیف آنهم با منت و فخر برای نمایش در سفر دولت..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1