تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۶۳۹۶۹
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان برگزار شد

یادواره شهدای حماسه پد خندق / احمدزاده: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور است نه من احمدزاده / هر کس به سهم خود شرط میزبانی را به جا آورد (+ تصاویر و فیلم )

۱
کبنا ؛یادواره شهدای حماسه پد خندق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز یکشنبه (4 تیرماه 1402) یادواره شهدای حماسه پدخندق با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح_ شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ و جمعی از مسوولان استانی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و... برگزار شد.
             
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حماسه پدخندق، اظهار داشت:  شهدا در هر دو دنیا فاتح و پیروز هستند و امروز آنها میزبان ما هستند.
    
وی به قیام عاشورا گریزی زد و گفت: امام حسین(ع) برای اعتلای دین خدا از جان خود و فرزندانش گذشت. 
احمدزاده در ادامه گفت: حماسه پد خندق برگرفته از قیام عاشورا بود که یاران امام حسین(ع) در پد خندق حماسه‌ای حسینی رقم زدند. فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد تا پای جان برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و جنگ کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد که اگر ایستادگی جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه مجنون نبود، دشمن به اهواز می‌رسید. مردم و جوانان این دیار باید بدانند که حماسه پدخندق برگرفته از حادثه عاشورا بود و جوانان و رزمندگان این استان با پیروی از اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش برای دفاع از اسلام و دین جانانه مبارزه کردند.
وی تاکید کرد: مقاومت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پد خندق از ورود دشمن به اهواز جلوگیری کرد و توطئه‌ آنان خنثی شد. کار شهدای ما در حماسه پد خندق از جنس قیام عاشورا بود و کار ارزشمندی انجام دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه پیشنهاد داد که باید روز حماسه پد خندق به نام روز استان کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری شود تا برای همیشه ماندگار بماند.
احمدزاده در ادامه به سفر آتی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان در حال آمده شدن سفر رئیس جمهور است و امروز تعدادی زیادی از نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها در استان حضور دارند که مقدمات سفر رئیس جمهور را فراهم کنند.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان رئیس جمهور است نه من احمدزاده، مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند و هر کس باید به سهم خود در این میزبانی و مهمان نوازی شریک باشد.
احمدزاده گفت: هر کس هر ایده‌ای برای پیشرفت و آبادانی استان دارد، می‌توان آن را ارائه دهد. ما داریم برای عمران و آبادنی استان تلاش می‌کنیم، پروژه‌های خیلی زیادی را آماده کردیم که به دولت تحویل دهیم. بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان الان پروژه برای کلنگ‌زنی و سرمایه‌گذاری آماده داریم و در یک پروژه فقط 4 و نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داریم. بالغ بر 500 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه صنعت و اشتغالزایی کلنگ‌زنی خواهد شد که بعداً اطلاع رسانی می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

خخ
Iran, Islamic Republic of
موسیقی وترانه خوانان دربرنامه های معنوی
خخ
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به روح شهداصلوات
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندارشماقول داده بودیدمدیران ضعیف ازجمله میرکل آموزش وپرورش راعزل کنید چون به وعده خود عمل نکردید خیلی انتظار مهمان نوازی نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
فقط خودت و مدیران میزبان رئیس جمهوری؛مگر در توجه به مسائل مردم توجهی به گروههای مختلف مردمی و انقلابی داشته ای که حالا میزبان باشند؟
Iran, Islamic Republic of
تنها انتظار مردم از آقای رئیسی کنار گذاشتن استاندار و معاونین استاندار و دیگر مدیران ضعیف استان می باشد
Iran, Islamic Republic of
4.5 میلیارد دلااااار؟!!
رقم خیلی بزرگیه!!!
مطمئنید اشتباه ننوشتین یا ایسون اشتباه نگفتن؟!!
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده ناتوان و اگر دولت رئیسی و رئیس ستاد رئیسی در استان توانی داشته باشد باید استاندار را برکنار کند
شهروند
Russian Federation
تنها عکسی که توجه ام جلب کزد عکس شهردار جدید و اشنا و جاودانه و معاون بود که میشه. همون گروه قبلی
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
استان ؟؟؟؟ کدام استان ؟؟؟؟ بهتر بفرمایید دهستان کهگیلویه و بویراحمد
بی بی
Romania
/با رانت دولت احمدی نژاد بدون آزمون رفت دکتری بدون داشتن شرایط لازم هیئت علمی شد بدون شرایط لازم معاون استاندار ..... ... حالا هزاران فرزند شهید و جانباز باید معطل یه استخدام ساده باشند اگر توانستید حتی یک رزمنده در خانواده ...پیدا کنید بیایید ایشان را استاندار کنیم والسلام
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1