تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۶۳۲۳۲
کبنا گزارش می دهد

در نفت گچساران چه خبر است؟/ انتصابات گسترده در روز تعطیل/ آقای کمالی به کجا چنین شتابان؟ (+تصاویر)

۸
کبنا ؛انتصابات سوال برانگیزصنعت نفت شهرستان گچساران، واکنش شدید شهروندان و افکار عمومی را در فضای مجازی بدنبال داشت.
ماجرا ازاین قرار است که مدیران شرکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دریک روز تعطیل آنهم سالروز رحلت جانسوز بنیان گذار انقلاب اسلامی در حالیکه مردم مشغول سوگواری بودند، فرصت را مغتنم شمرده ودر یک اقدام نسنجیده و عجیب دست به عزل و نصب های گسترده در نفت زده اند.
ابتداء مطلب باید عنوان کنیم منظور و روی سخن ما مدیران جدید جایگزین شده نیست و ما در مورد آنان قضاوت و صحبتی نمی کنیم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای این عزیزان
به گزارش کبنا نیوز؛ در حالی که تغییر و تحول و عزل و نصب ها، نیاز و لازمه هر دستگاه و سازمانی می باشد تا آن دستگاه و سازمان رشد و پیشرفت کرده و پویاتر شود.
             
اما مدیرعامل نفت گچساران باید بداند که تودیع و معارفه و عزل و نصب ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی طی آیینی و به گونه ای صورت می پذیرد که شان و جایگاه مدیر تودیع شده ( ازخدمات ارزنده ) کاملا حفظ و پابرجا می ماند و حتی در همین آیین از خدمات و تلاش های چندین ساله اش تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل می آید، این  اقدام و آیین پسندیده برای آن صورت میگرد که به ساختار و.....آسیبی وارد نشود.
عملکرد و رفتار مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دراین چند هفته نشان داد که وی در حد و اندازه های مهرداد کاهکش (مدیرعاملی قبلی) که نیست، حتی چندین پله پایین تر می باشد.
غلامرضا کمالی در بدو ورود در حالیکه هیچ آشنایی در حوزه فنی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز نداشت دست به تغییر مدیران این واحدها زد این در حالی است یک مدیرکاربلد و باتجربه باید چندین ماه عملکرد مجموعه خود را رصد و بررسی و......کرده و آنگاه دست به تغییرات بزند.
همانطوری که در ابتداء مطلب عنوان شد مدیرعامل جدید نفت نباید اجازه می داد که احکام جدید در یک روز تعطیل زده میشد (آنهم در یک مناسبت تاریخی و بزرگ)، که این موضوع حواشی و واکنشی زیادی بدنبال داشته باشد و شان و جایگاه افراد آسیب ببیند.
مصداق بارز این موضوع دو مدیر خوش نام، پرتلاش و دلسوز نفت گچساران می باشند.
طوس رحیمی یکی از مدیران شایسته، پرتلاش و پاکدست و از خانواده معظم شهدا که مدیریت خوب وی زبانزد عام خاص بود.
دکتر ابوطالب عوض زاده مدیری خوش نام، دلسوز، شایسته و محبوب  و جانباز 60 درصد و یادگار هشت سال دفاع مقدس و تنها دارنده مدرک دکترای مرتبط می باشد که قطعا جامعه بزرگ نفت گچساران زحمات و خدمات ارزنده این دو مدیرخوش نام را فراموش نخواهند کرد.
اما مدیرعامل نفت گچساران بهتر بود که عملکرد و خدمات چندین ساله این دو مدیر را شخصا رصد و بررسی می کرد و درصورت تصمیم به تغییر (به شرطی که اسیر فشار سیاسیون و....نشود) در نهایت از تلاش ها، زحمات و خدمات چندین ساله شان به نحو احسن تقدیر و تشکر می کرد.

       
اما اینطور به نظر می رسد که غلامرضا کمالی مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بدون هدف و برنامه وارد گچساران شده است که پایگاه خبری کبنا نیوز بزودی در این خصوص برای شهروندان و جامعه بزرگ نفت گچساران تحلیلی خواهد داشت.
گفتنی است: غلامرضا کمالی در حاشیه مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد به سوالات حبیب قلندری خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز اینگونه پاسخ داد.
آقای کمالی  شرکت بهره برداری نفت گچساران دریک روز تعطیل و آنهم در روزی که مردم به مناسبت ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) مشغول سوگواری بودند اقدام زدن چندین حکم و دست به تغییرات گسترده ای زده اید آیا واقعا این موضوع ضرورت داشت و آیا بهتر نبود در روز دیگری انجام میشد ویا اینکه تودیع و معارفه طی آیینی صورت میگرفت؟ و از خدمات و تلاش های مدیران قبلی تقدیر و تجلیلی صورت میگرفت؟ غلامرضا کمالی عنوان کرد: احکامی در این روز زده شده کسی جای کسی نرفته در واقع کسی بازنشسته بود و فرد دیگری جایگزین شده است در ضمن در قیام 15 خرداد و رحلت جانگداز حضرت امام کارکردن که کاری بدی نیست بهرصورت انتصاب و انتخاب جزیی از کارکردن می باشد و خدای ناکرده فعل حرامی انجام نشده و ایراد گرفته شود در این روز عزل و نصبی صورت گرفته است  که برخلاف این روز بزرگ باشد من از شما خواهش میکنم که روی این گفتمان که می کنید دقت بیشتری داشته باشید در ضمن ما شبانه روزبرای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.
آقای کمالی  در احکام زده شده با شما هماهنگ شده است؟ بله حتما، مگه می شود هماهنگ نکنند.
آیا سیاسیون  در این عزل و نصب ها نقش داشته اند یا اینکه شما مستقل عمل کرده اید؟ نخیر ما برای انجام کارهایمان می بینیم، اولویت سنجی می کنیم و تمام موارد را می سنجیم و براساس آن انتخاب می کنیم.
آیا در عزل و نصب ها سفارش یا فشاری از طرف نماینده مردم گچساران و باشت صورت گرفت است؟ ما کاری به فشار نداریم اصلا فشار یعنی چه؟

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
خود اقای کمایی چطور پست گرفته بررسی کنید بعد متوجه میشد که این تغیرات وعملکرد دور از انتظار نیست!!!
Romania
کینا به خدا انصاف نداری،نمیخاد از روزها وایام سوگواری وخانواده عزیز شهدا برا خودت وتوجیه حرفهای بی اساست استفاده کنی،واقعا متاسفم که یه سایت بی ارزش درموردچه باید کرد شرکت نفت گچساران نظرمیده،این صندلیها مختص هیچ مس نیست جز کسی که خدمت صادقانه به نظام ومردم بکنه
علی
United Kingdom
رحیمی مدیری پاکدست ودکتر عوض زاده انسان خیر وپاکدست هر جا باشند خداتگهدارش باشند. زمین گردست.
Iran, Islamic Republic of
خبرنگزاری محترم تورا سننه
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوکیلی یه سر به پمپ بنزین های گچساران بزنید بخدا حقوق کارگرارو نمی‌دن یه فکری برا کارگران بکنید تواین وضعیت
Iran, Islamic Republic of
سلام خداوکیلی یه سر به پمپ بنزین های گچساران بزنید بخدا حقوق کارگرارو نمی‌دن یه فکری برا کارگران بکنید تواین وضعیت
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اینجا ایران هست اگه سفارشی نباشه جایگاهی نداری
.
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز اینقدر پرت و پلایی از اوضاع، که شان خودت زیر سوال میره. یعنی اینقد پرتی از واقعیت و اینقد خلاف واقعیت حرف میزنی که جانب دار بنظر میرسی. یکی به نعل میزنی یکی به میخ. وقتی خیلی اشتباه حرف میزنی معلوم نیست سیاسی هستی، یا تازه کارو نابلد! همه ی حرفات نشون داد طرف حسینی هستی و چشم بسته در خدمتش. تهش دوباره به نماینده میتازی. اعصامون با مقاله های پر از حاشیه و اشتباهت به هم میریزه. اه
علی
Iran, Islamic Republic of
هر که اومه هم خط خوش ایاره . عوض کردن ایگلن هم گشتته
Romania
هر مدیری حقش هست افراد لایق و شایسته را که با نظرات و رو‌ش کار ایشان همسو هستند برای خود انتخاب کند. پس اگر در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب بیاین ببینید چی میگید!؟ فاجعه بار است
نیروهای رسمی زیر نظر نیروهای پیمانکاری و قراردادموقت هستند! و و وقتی اعتراض می‌کنید میگن همینه! دوست بازی، فامیل بازی، همشهری بازی و سوءاستفاده بازی در این جا فاجعه ست
×
Iran, Islamic Republic of
اصلا عزل بعضی ادما که ازین کارا انجام میدن کافی نیس
×
Iran, Islamic Republic of
در ضمن قانون یعنی یکی برای همه ، همه برای یکی! نه همه بمیر برا یکی!!!
Romania
خوبه والا انگار مملکت و نفت و گاز ارث پدری بعضی از مدیراست مگر این کشور صاحب نداره که روز تعطیل عزل و نصب میکنن یعنی اینقدر بی در وپیکره.
همت
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت گچساران خانوادگی اداره میشود مثل اغلب ارگانهای کشور .و من الله التوفیق
رفیق سیدقربون
Iran, Islamic Republic of
نمیباسی این کاررامیکرد آنهم در روز تعطیلی،،،
این کارها ازقبل برنامه ریزی شده،، ومدیرعامل حتما یه خاطرجمعی داره ،،وشایدهم مهم نباشد برایشان که مردم سوگوار ی میکردن،یاعروسیویا..............
اما چطورجرات کرده ،،،جای سواله ،،،،،چه بگوییم که ناگفته مان بهتر از گفتن است
Iran, Islamic Republic of
بنظرم با تمام احترام برای مراسمات وارزشهای دینی در صنعت تعطیلی وجود ندارد میگم من این مدیر را نمیشماسم ولی از آنجا که مهندسین جوان انتخاب کرده و قطعا هم برنامه ریزی کرده که بتونه هفته کاریشو خوب پیش ببره الگوی خوبی است برا دیگر مدیران اینقدر قداست بازی درنیارید و سپر خودتون نکنید برای اینکه بدیگران انگ بچسبانید ضمن اینکه شما هرچی خلاف الگوی ذهنیتون باشه را رد میکنید حقا که مدیریت گچساران نیاز به تغییر جدی داشت والحمد لله انجام شده
Nima naderi
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای این سایت و کسی که این خبر رو گذاشته متاسفم معلوم نیست از کی خط میگیره که از همین اول کاری که ایشون مدیر شدن بر ضدش خبر بزنن اولا برای انتصاب ایشون به عنوان مدیر عامل حقشونه هر کسی رو بخواد مدیر کنه تو هر زمانی و بنا به نظر اکثر افراد انتصاب هایی که انجام دادن بسیار عالی بوده دوما شما گفتید ایشون تو همین چند هفته نشون داده که ضعیف تر هستن از مدیر قبلی در صورتی که توی همین مدت یک ماه کاری های بسیار مهمی انجام داده که کاهکش تو این مدت 2 سال مدیریتش انجام نداد جناب کمالی از مدیران بسیار قدرتمند نفت هستن من به این چیزا کاری ندارم فقط خواستم بگم حالا که یه مدیر خوب و توانمند گیر گچساران اومده از این خبرای مزخرف که هیچ دلیلی بر ناتوانی یه مدیر داره نزنید ایشون با انتصاب روز گذشته منابع انسانی هم نشون داد که هیچ فشاری روش نیست چون مدیر قبلی از نیرو های نماینده مجلس بود و مشخصه کاملا داره با اگاهی انتصاب ها رو انجام میده.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1