تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۶۲۳۲۹
کبنا بررسی کرد؛

حضور تاجگردون و هدایت‌خواه در یک قاب؛ حاشیه‌ داغ در دانشگاه یاسوج (+ گزارش تصویری)

۲
کبنا ؛
در حالی که بسیاری اوقات می‌بینیم سیاستمداران بر اساس دوگانه دوست / دشمن با یکدیگر برخورد می‌کنند، اما گاهی نیز بر سر یک اتفاقی آن‌ها دور هم جمع می‌شوند و روابط حسنه‌ای با یکدیگر برقرار می‌کنند.
به گزارش کبنا، عصر امروز در دانشگاه یاسوج نخستین نشست بنیاد حامیان دانشگاه یاسوج برگزار شد. در این نشست جمعی از خیرین به دانشگاه یاسوج کمک کردند. در حالی که جلسه رسماً تمام شد، اما جلسه غیررسمی بعد از پایان نشست رسمی، تازه شروع شد.
در این نشست، جمعی از سیاسیون مطرح استان حضور داشتند؛ از انتهای طیف راست و اصولگرایی تا انتهایی طیف چپ و اصلاح‌طلبی همگی حاضر بودند. ستار هدایتخواه، نادر منتظریان، ابراهیم موحد (برادر سید محمد موحد)، شیرعلی خرامین، سید ناصر حسینی‌پور و غلامرضا تاجگردون بعد از اتمام نشست، درب ورودی سالن چمران جمع شده بودند. اطراف هر کدام از این افراد جمعی از افراد حلقه بسته بودند. البته پیش از اتمام جلسه، در همان زمان برگزاری نشست نیز صحبت‌هایی بین آن‌ها رد و بدل می‌شد، اما محتوای این صحبت‌ها روشن نیست. ولی بعد از اتمام جلسه درب سالن گفت‌وگوهایی شکل گرفت.
محفل سیاسی کوچکی در حال پا گرفتن بود؛ ابراهیم موحد در حال گپ‌وگفت با بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و تاجگردون در حلقه دانشجویان قرار گرفته بود؛ هدایتخواه و منتظریان نیز هر کدام با افرادی گفت‌وگو می‌کردند.
اما هر کدام از این شخصیت‌های سیاسی، یکدیگر را نیز رصد می‌کردند؛ حتی علی‌محمد دانشی با تاجگردون سلام و احوالپرسی کرد. این اتفاقات در حالی مطرح بود که زمان رد اعتبارنامه تاجگردون در مجلس، شورای ائتلاف اصولگرایان، با حضور ستار هدایت‌خواه خواستار محاکمه تاجگردون شده بودند. در آن دوره، هیچکدام از این چهره‌های اصولگرا حاضر به حمایت از تاجگردون نشدند. اما حالا در این محفل روابط حسنه‌ای در بین آنها در حال شکل‌گیری بود.
هر چند این چهره‌های سیاسی بسیاری اوقات بر اساس مواضع حزبی و جریانی به یکدیگر می‌تازند؛ گویی دشمن خونی یکدیگرند. اما در چنین بستری که بر مبنای حمایت‌های خیریه‌ای برگزار شده است، دور هم جمع می‌شوند و با هم خوش‌وبش می‌کنند.
حمایت از دانشگاه یاسوج به عنوان یک اقدام عام‌المنفعه می‌تواند الگوی حمایت از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک منفعت عمومی بزرگ‌تر شود. چنانچه چهره‌های سیاسی استان با گرایش‌های مختلف سیاسی، بتوانند برای منافع عمومی استان با یکدیگر متحد شوند، ممکن است، یکی از موانع توسعه‌نیافتگی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود.
واضح است که کهگیلویه و بویراحمد تنها به‌واسطه این اختلافات به دامن توسعه‌نیافتگی نیفتاده است؛ علل تاریخی مختلفی برای این پدیده وجود دارد. اما قطعاً می‌توان از این اختلافات سیاسی به‌عنوان علل زمینه‌ای یا مداخله‌گر کم‌برخورداری کهگیلویه و بویراحمد نام برد.
بنابراین چنانچه بتوان از نشست دانشگاه یاسوج به عنوان یک الگوی ارتباطی بین سیاسیون استان بهره برد، می‌توان با خط بطلان بر دوگانه دوست/دشمن، موجبات همدلی بین چهره‌های سیاسی استان برای منافع عمومی استان بهره گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

شوفر
Iran, Islamic Republic of
پس نماینده و عضو کمیسیون آموزشتون کجا بود؟
آخ و بخت عسکر

نکنه رفته یود فاتحه خوانی
Iran, Islamic Republic of
قافله بره روشنفکره بیار
قافله بره روشنفکره بیار
قافله بره روشنفکره بیار
قافله بره روشنفکره بیار
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
امروز یکشنبه ۲۴ اردی بهشت ماه نماینده مجلس و مردم و عضو کمیسیون آموزش به جای شرکت در این جلسه مهم و وزین جهت کمک به مردم و نسل جوان این دیار محروم علیرغم حضور در یاسوج ترجیح دادند که در چند مراسم فاتحه خوانی شرکت کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه دو اسطوره هستن
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
بنظروم فقط اومدی بگی ،علی محمد دانشی.
هدایت خواه .تاج گردون .منتظریان .حسینیپور و..گفتی
این وسط دانشی جاش کجاست؟
هرکه ایا تا باشه وی سهمی داره ،
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوب
کاش با دیدن همدیگه از هم خجالت بکشند
و پشت سرهم حرف نزنند
کهگیلویه و بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
نگاه بقیه استانها(اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و ...) کنید
تخریب و خودزنی دارند؟
بچه های استانشون را نمی زنند بعد ببین به همین دلیل چه پیشرفت های کردند و چقدر در سطح ملی پست دارند
چرا باید سه تا «شین» در استان کهگیلویه و بویراحمد که روز به روز عقب تر میره زیاد باشه
شب نامه، شایعه و شکایت
تا زمانی که در استان ما خودزنی ها وجود داره روی خوش، توسعه و پیشرفت را نمی‌بینیم
Iran, Islamic Republic of
اتحاد هدایت خواه و تاجگردون خیلی خوبه برای استان
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر بابویی اینجا چکار می‌کرد اینکه به قول خودش استعفا داده بود
United States
خیلی خوبه ۰۰۰ ولی اگه ادامه دار باشه
لبنان
Iran, Islamic Republic of
به به
هر دم از ابن باغ بری میرسد.. اینم حضور اقای بابویی که به افتخار جناب سناتور بزرگ دکتر تاجگردون در این جلسه همبستگی استانی تشریف فرما شدند.. در اخبار استعفای معاون یک کامنتی گذاشتم که بابویی و دوستان ایشان با ورانداز کردن انتخابات آینده که به ان نزدیک میشویم برای انکه از قافله دکتر تاجگردون برنده حتمی ان انتخابات عقب نماند تصمیم به استعفا گرفتند تا بلکه در دل سناتور بزرگ جایی برای پسا ناصر نزد سناتور محبوب باز کنند غافل از این که مهره های سوخته در نظر دکتر تاجگردون و در کنار ایشان دیگر جایگاهی نخواهند داشت. آقای بابویی حنای شما دیگر برای نخبه سیاسی گچساران و استان رنگی ندارد / شما و دوستان قبل از شما و همراه شما.
جناب دکتر تاجگردون عزیز، این روزها افراد رو بشناس و در خاطر بسپار که چگونه بعد از عدم تایید ناجوانمردانه شما، به جرگه مخالف شما پیوستند تا بلکه چند صباحی به نون و آبی برسند غافل از اینکه نه اعتباری و ارزشی در گچساران ندارند و همینان وقتی به تایید حتمی شما در انتخابات آینده و بالطبع پیردزی قطعی شما در آن اطمینان پیدا میکنند اینبار برای تحت تاثیر قرار دادن شما دوباره رنگی دیگر بخود میگیرند/
درود بر مرد پیروز بحران های بزرگ دکتر تاجگردون محبوب راستین مردم شریف گچساران
Iran, Islamic Republic of
شتر درخواب بیند پنبه دانه /گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
به همین خیال باش که تأیید میشه
عماد عزیزیان
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر محترم پس چرا عکسی از ابراهیم موحد نماینده تام الاختیار آقای موحد نداشتید .. این رویه شما اصلا درست نیست تا کی‌ میخواهید دست به تخریب موحد بزنید ..
Iran, Islamic Republic of
.فقط اسمش نمایندست
ابده گاه
Russian Federation
خدا میدونه تاج گردون لیاقتش داره ما دیر فهمیدیم که جای کی رو میخواستیم با کی عوض کنیم ما مخلص تاج گردون هستیم
Iran, Islamic Republic of
این جلسه بیشتر از انکه نشان همدلی در ان دیده شود ..ادمهایی که از سر شکم سیری دور هم جمع میشوند و عکس میگیرند.نوچه هایشان هم در فضای مجازی برایشان هورا میکشند.چند ماه دیگه هم مردم ساده دل را به جان هم می اندازند.با این رفتارها ابروی سیاست را برده اید
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
خدا خوش دونه یه دست دکتر تاجگردون امثال ....می ارزد
خواهرزاده شیر دولیاری هر مجلسی بشینی نمره نداری
بی تواستان من مجلس خموشه نیابو هرکه بیا لباس مجلس بپوشه
بدرود ....تاصباحی دیگر که نزدیک است و نزدیک است
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام به خوانندگان گرامی ومردمان خوب منطقه مان همه وهمه چپ و راست یا اصلاطلبان و اصولگرایان یا هر حزب وجناحی میدانند که آقای غلام رضا تاجگردون ضمن اینکه یک نیروی اقتصادی با سابقه کشور ونظام بوده یک نیروی پر کار وتلاشگری هم هست باتوجه به یک سری کلایها که تعدادی از دارند ولی در نهایت یکی از سیاسیون با تجربه نظام تاکنون بوده و هست وحتی در این دولتی که دولت مردمی نام دارد می بایستی آقای تاجگردون در این دولت می بود آقای تاجگردون یکی از نیروهای جهادی وانقلابی ودلسوز ومردمیست وقانون مدار همین آقای تاجگردون در آینده نزدیک بیاری خدا و حمایت مردم هوشیار وبیدار منطقه شاهد خدمات درخشان او خواهیم بود هنوز که هنوز هست برای مردم وسیاسیون دقیق روشن نشد که چرا مجلس محترم وبقولی انقلابی رای مردم پس داد وحرکت جهادی وانقلابی آقای تاجگردون را سلب کرد گر چه در این مجلس انقلابی که گرانی و تورم وبیکاری کمر مردم خمیده کرده باز هم خیلی‌ها شکر میکنند که تاجگردون را پذیرش نکردند چون کسی مثل تاجگردون که در مجلس باشد در خدمت ملت بزرگ ایران زمین می بود ضمن اینکه نماینده یک حوزه باشد همه وهمه لحظه شماره می کنند تا اسفند 1402 فرا برسد وسلام
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1