تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۶۲۲۸۵
کبنا گزترش می دهد

آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران؛ از غیبت معنادار سیدطاهر تا حرف های قشنگ عسکری/ سیدطاهر رفت اما زود بر می گردد (+تصاویر)

۵
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور محمد ملک زاده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی مسئولان شهرستانی و کادر بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
 معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این آیین مطالبی در خصوص ویژگی‌های یک مدیر موفق در سیستم بهداشتی و درمانی بیان نمود و اظهار امیدواری کرد، همزمان با اجرای برنامه طرح پزشک خانواده ، تحول نظام سلامت و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی موجود، گام‌های موثری در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت و ارائه خدمات با کیفیت برداشته شود.
دکتر محمد ملک زاده سلامتی را از مولفه‌های مهم در امر توسعه دانست و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولین و همراهی منسجم‌تری توسط مردم صورت گیرد.
ملک زاده تصریح کرد : باید سواد سلامت مردم اصلاح و رشد یابد و همچنین برگزاری شبکه آموزش حائز اهمیت است .
وی به طرح پزشک خانواده که در شهرستان گچساران بصورت آغازین و پایلوت آغاز شده اشاره کرد و افزود : جذب ۲۸ نیروی پرستار و ماما خواهیم داشت.
به گفته ملک زاده نگاه ویژه دولت به سلامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمتی شایسته به مردم است از اینرو خانه و همه مراکز بهداشت و پایگاههای بهداشت مجهز خواهد شد .
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از آنجا که فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یک کار جمعی است و برای فعالیت مطلوب و اثر گذار در این حوزه نیازمند همکاری و یاری تمامی مسئولان شهرستان، علی الخصوص همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و از تلاش اصحاب رسانه در بحث نهادینه کردن پزشک خانواده تشکر می کنم.
ملک زاده عنوان کرد: از زحمات دکتر حسینی در دوره مسئولیتشان تشکر می‌کنم و برای آقای عسکری آرزوی موفقیت داریم.
دکتر حسین عسکری سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز ضمن تقدیر از اعتماد مسئولان دانشگاه و شهرستان برای سپردن مسئولیت حوزه شبکه بهداشت و درمان گفت: امید است با حفظ سرمایه های موجود، ایجاد اتحاد، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، هم اندیشی با افراد باتجربه و دوری از حاشیه پردازی ها، و فارغ از هرگونه نگاه و گرایش سیاسی و فرهنگی و قومیتی به اهداف تعیین شده دست یابیم.
  طی حکمی از سوی دکتر سعید جاویدان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حسین عسکری بعنوان سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
گفتنی است، عسکری پیش از این رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت بود.
 حاشیه‌ها:
*سرودن اشعار زیبا و بیان حکایت های قدیمی از طرف دکتر حسین عسکری باعث تحسین و تشویق حاضرین از وی شد.
*اما غیبت معنادار دکتر سید طاهر حسینی سرپرست قبلی شبکه بهداشت و درمان گچساران که یکی از نیروهای با تجربه و با سابقه *شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و استان محسوب می شود از نکات مشهود این آیین بود.
*دکتر سید طاهر حسینی از مدیران محبوب و مردمی شهرستان گچساران محسوب می شود که کمتری مدیری در شهرستان گچساران دارای چنین ویژگی های می باشد، نگاه یکسان به افراد به دور ازمسائل سیاسی، قومی و ایلی و.... از وی یک چهره محبوب و مردمی در شهرستان گچساران ساخته است.
*ناگفته نماند که دکتر سیدطاهر حسینی نفوذ و ارتباط خوبی با افراد وجریانات سیاسی دارد که این موضوع باعث شده است که تمام گروه ها و جریانات سیاسی از وجود وی(در بخش مدیریت) استفاده کنند البته اسیربازی سیاسیون نمی شود.
*یک منبع آگاه به پایگاه خبری کبنا نیوز گفت: دکتر سیدطاهر حسینی، پیشنهاد جدید ریاست بیمارستان شهید رجایی گچساران را نپذیرفته است و خیلی ها با توجه به ویژگی های دکترسیدطاهر حسینی اعتقاد دارند که سید طاهر رفت اما زود برمی گردد.
البته در پایان باید عنوان کرد: دکتر حسین عسکری از مدیران جوان شهرستان های باشت و گچساران می باشد که باید منتظر ماند و دید که عسکری این راه پرپیچ وخم و ناهموار را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جد سی ناصر کمکش کنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت دکتر عسکری، شایسته و مردمی
United Arab Emirates
بیمه سلامت اصلا به کار نمی خورد از داروخانه با آزاد فرقی ندارد مصلا دربیمارستان دولتی می گویند چند قلم دارو از دارو آزاد است داروی خارجی ۲ درصد کار می کند
Iran, Islamic Republic of
مدیر محبوب و. مردمی اما دارای گرایشات سیاسی متعدد
Iran, Islamic Republic of
دکتر حسینی باید بداند که این پست ها ارث پدری هیچ کس نیست و یقیننا اگر هدف خدمت هست که نیست باید در جلسه شرکت میکرد
Iran, Islamic Republic of
کل ملت ایران دچار دردسر شدن از دست بی عدالت چرا مسولین اصلا بای خیالی ندارن بیمه سلامت هیچ فایده ندارد برای کد بروی پیش پزشک خانواده ۷۵۰۰۰ هزار تومان پول می گیرد از داروخانه پول دارو با آن کد ۵۰۰۰۰ هزار تومان سهمیه حساب می شود همان آزاد بهتر است من ۱۳۲۰۰۰هزار دارو ۵۰۰۰۰هزار تومان پول سهمیه بود
Iran, Islamic Republic of
اینقدر تبلیغ نه کنید چون ماهواره راست روی سر شما می چرخد امروز ۵۷ نیست اینتر نت پاسخ شما می دهد
Romania
نماینده ی محترم هر نیرویی را که بر می داره یکی ضعیف ترشو جایگزین می کنه.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
United States
....احساساتش بر عقلش مسلط است
و این خیلی بده
سامان
Iran, Islamic Republic of
بهترین کارو کردن باید زودتر میرفت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عسکری ؛
لطفا نام اون ۵ نفر کاتولیکی که با خواندن کتاب پایی که جا ماند ، شیعه شدن ، رو ذکر کنید !!!
صدرا
Iran, Islamic Republic of
اون کتاب رو محض اطلاعتون ، دونفر راوی بودن ، نه فقط ناصر حسینپور...طرف همراه اتفاقا بازنشسته شبکه بهداشت گجسارانه ک با نماینده دوران اسارت رو گذروندن .....ولی دادش چرا ب اسم ی نفر تکمیل وچاپ........‌ !.. عجب هواییست !...هوای نفس
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1