کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزترش می دهد

حواشی و متن تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران (+ تصاویر )

23 ارديبهشت 1402 ساعت 19:48

تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور محمد ملک زاده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی مسئولان شهرستانی و کادر بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد


آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با حضور محمد ملک زاده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی مسئولان شهرستانی و کادر بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
 معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این آیین مطالبی در خصوص ویژگی‌های یک مدیر موفق در سیستم بهداشتی و درمانی بیان نمود و اظهار امیدواری کرد، همزمان با اجرای برنامه طرح پزشک خانواده ، تحول نظام سلامت و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی موجود، گام‌های موثری در جهت ارتقای شاخص‌های سلامت و ارائه خدمات با کیفیت برداشته شود.
دکتر محمد ملک زاده سلامتی را از مولفه‌های مهم در امر توسعه دانست و گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولین و همراهی منسجم‌تری توسط مردم صورت گیرد.
ملک زاده تصریح کرد : باید سواد سلامت مردم اصلاح و رشد یابد و همچنین برگزاری شبکه آموزش حائز اهمیت است .
وی به طرح پزشک خانواده که در شهرستان گچساران بصورت آغازین و پایلوت آغاز شده اشاره کرد و افزود : جذب ۲۸ نیروی پرستار و ماما خواهیم داشت.
به گفته ملک زاده نگاه ویژه دولت به سلامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمتی شایسته به مردم است از اینرو خانه و همه مراکز بهداشت و پایگاههای بهداشت مجهز خواهد شد .
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از آنجا که فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یک کار جمعی است و برای فعالیت مطلوب و اثر گذار در این حوزه نیازمند همکاری و یاری تمامی مسئولان شهرستان، علی الخصوص همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و از تلاش اصحاب رسانه در بحث نهادینه کردن پزشک خانواده تشکر می کنم.
ملک زاده عنوان کرد: از زحمات دکتر حسینی در دوره مسئولیتشان تشکر می‌کنم و برای آقای عسکری آرزوی موفقیت داریم.
دکتر حسین عسکری سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز ضمن تقدیر از اعتماد مسئولان دانشگاه و شهرستان برای سپردن مسئولیت حوزه شبکه بهداشت و درمان گفت: امید است با حفظ سرمایه های موجود، ایجاد اتحاد، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، هم اندیشی با افراد باتجربه و دوری از حاشیه پردازی ها، و فارغ از هرگونه نگاه و گرایش سیاسی و فرهنگی و قومیتی به اهداف تعیین شده دست یابیم.
  طی حکمی از سوی دکتر سعید جاویدان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حسین عسکری بعنوان سرپرست بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب شد.
گفتنی است، عسکری پیش از این رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت بود.
 حاشیه‌ها:
*سرودن اشعار زیبا و بیان حکایت های قدیمی از طرف دکتر حسین عسکری باعث تحسین و تشویق حاضرین از وی شد.
*اما غیبت معنادار دکتر سید طاهر حسینی سرپرست قبلی شبکه بهداشت و درمان گچساران که یکی از نیروهای با تجربه و با سابقه *شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و استان محسوب می شود از نکات مشهود این آیین بود.
*دکتر سید طاهر حسینی از مدیران محبوب و مردمی شهرستان گچساران محسوب می شود که کمتری مدیری در شهرستان گچساران دارای چنین ویژگی های می باشد، نگاه یکسان به افراد به دور ازمسائل سیاسی، قومی و ایلی و.... از وی یک چهره محبوب و مردمی در شهرستان گچساران ساخته است.
*ناگفته نماند که دکتر سیدطاهر حسینی نفوذ و ارتباط خوبی با افراد وجریانات سیاسی دارد که این موضوع باعث شده است که تمام گروه ها و جریانات سیاسی از وجود وی(در بخش مدیریت) استفاده کنند البته اسیربازی سیاسیون نمی شود.
*یک منبع آگاه به پایگاه خبری کبنانیوز گفت: دکتر سیدطاهر حسینی، پیشنهاد جدید ریاست بیمارستان شهید رجایی گچساران را نپذیرفته است و خیلی ها با توجه به ویژگی های دکترسیدطاهر حسینی اعتقاد دارند که سید طاهر رفت اما زود برمی گردد.
البته در پایان باید عنوان کرد: دکتر حسین عسکری از مدیران جوان شهرستان های باشت و گچساران می باشد که باید منتظر ماند و دید که عسکری این راه پرپیچ وخم و ناهموار را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت؟
 


کد مطلب: 462285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462285/2/حواشی-متن-تودیع-معارفه-مدیر-شبکه-بهداشت-درمان-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1