تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۶۱۴۲۷
کبنا گزارش می دهد؛

سفر پر برکت معاون درمان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد به منطقه زیلایی / هرمزپور: نیازمند همکاری خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی هستیم

۱
کبنا ؛
معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از مردم و رسیدگی به مشکلات زیرمجموعه جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران به منطقه زیلایی سفر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، در این بازدید که برای اولین بار از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت، مردم زیلایی نسبت به سرکشی ابراز رضایت و قدردانی کردند. خانواده های شهید و ایثارگران در گفت و گوهای خود با هرمزپور معاون درمان، از سرکشی بنیاد شهید و معاونت درمان به مناطق صعب العبور تقدیر کرده و خواستار سرکشی های دوباره به مردم شدند.
پیرزن و پیرمرد و زنان و مردها و کودکان از حضور تیم معاونت درمان بنیاد شهید شور و شوق در چشم هایشان مشخص بود، این روستاییان نیاز به خدمات بیشتری دارند تا سلامتی کاملی داشته باشند، همانگونه که در شهر مردم نیاز به داروخانه و دکتر دارند، در روستاهای صعب العبور هم مردم نیاز به درمان و دارو دارند و خیلی از این خانواده ها حتی به داروهای معمولی مثل استامینوفن و سرماخوردگی و تب بر نیازمند هستند.
مردم روستای زیلایی نبود مراکز بهداشتی، نبود داروخانه و پزشک، نبود راه دسترسی مناسب را از جمله مهمترین مشکلات خود عنوان می کردند.
در این سرکشی ها رنگ فقر و بیماری از چهره مردم مشخص بود، به گفته هرمزپور برخی از کودکان روستا به دلیل نبود راه دسترسی به داروخانه ها، بسیار ضعیف و نحیف بودند و از مشکلات تغذیه ای و ویتامینی رنج می بردند.
هرمزپور با توصیف رنج و ناراحتی و بیماری مردم، خواستار همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین خیرین سلامت برای رسیدگی به مردم در روستاهای صعب العبور شد.
معاون درمان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص افزود: در صورتی که خیرین سلامت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پای کار بیایند و همکاری داشته باشند، ما می توانیم در کنار خدمات دهی به خانواده های شهید و ایثارگر، خدمات بیشتری به اقشار مردم و افراد بی بضاعت ارائه کنیم.
منوچهر هزمزپور درباره سفر تیم درمانی بنیاد شهید استان به زیلایی اظهار کرد: با توجه به سیاست های رئیس بنیاد شهید کشور، معاونت درمان بنیاد شهید کشور و مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، سرکشی از خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری زمین گیر در کلیه روستاهای صعب العبور استان در دستور کار قرار گرفت.
هرمزپور گفت: با همراهی تیم درمانی و داروخانه به منطقه زیلایی رفتیم و روستا به روستا به خانواده های شهید سر زدیم.
هرمزپور خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان، همزمان با بازدید و رسیدگی به خانواده های شهید، به همسایه های این خانواده های شهیدان نیز رسیدگی شد و خدمات درمانی و داروخانه ای به آنان ارائه شد.
وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از این کودکان نیازهای ویتامینی داشتند و مشکلاتی از این نظر وجود داشت که ویتامین های مورد نیاز به آنان ارائه شد.
وی افزود: بطورکلی در این سفر پک ویتامین به نیازمندان داده شد، وضعیت سلامتی و دیابت، فشارخون خانواده ها و والدین شهید بررسی و چکاپ شدند.
هرمزپور اظهار کرد: نیازمندی ها از جمله نیاز به ویلچر، نیاز به تخت درمانی و نیاز به بستری شدن در بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت، نیازهای اولیه رفع و افرادی که به ویزیت دکتر نیاز داشتند به سرعت ارجاع داده شدند، همچنین در اولین فرصت خدمات بهداشتی و درمانی نیز به افراد دیگر ارائه می شود.
هرمزپور با اشاره به اینکه 50 خانواده شهید و ایثارگر زیلایی مورد رسیدگی قرار گرفتند، بیان کرد: همه خانواده های ایثارگران از جانبازان 5 درصد تا خانواده های شهدا در منطقه زیلایی مشمول خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند.
وی گفت: در این سفر برخی پزشکان خوشنام و افرادی که در کار خیر همکاری و همیاری می کنند حضور داشتند و حتی تیم داروخانه به افراد غیر بنیادی نیز خدمات دهی کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معلومه فلاکت خیلی بالاست چون زمان انتخابات محرومان بحساب میان و لا غیر
باقرزاده
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگید صعب العبور یعنی اولین لازمه خدمات رسانی به این منطقه داشتن راه و جاده مناسب برای عبور و مرور آسان خودرو هست. وقتی جاده ای نداره و صعب العبور هست نهادهای خدمت رسان چطوری کمک کنند؟!
مشکل دوم اینه که آیا دولت ها اونقدر بودجه دارند که برای یک روستای چند خانوار هزینه کنند اگر قرار باشه به تک تک خانوارها در کل کشور خدمات بدهند که باید بودجه کل دولت ایالات متحده آمریکارو داشته باشن.. کار اصولی اینه که در یک نقطه مشترک برای روستاهای اون منطقه لوازمات اولیه خدماتی و بهداشتی و غذایی تاسیس بشه تا همه اون روستاهای کم جمعیت برای تامین نیازهای ضروری خودشون به اون نقطه مشترک مراجعه کنند و همونطور که اشاره کردم لازمه این نوع خدمت رسانی نخست ایجاد و توسعه راه و جاده مناسب هست در غیر این صورت شعار خدمت رسانی فقط فریب دادن مردم فرودست جامعه است.
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
زنده باشیدمردخدمت
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخ
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هرمزپور که انصافا همیشه دغدغه اصلی قشر مستضعف محروم وبخصوص خانواده شهید را دارن و همیشه پشتوانه محکمی برای این خانواده ها بوده وهست
قرار نیست همیشه از پشت میز صدمیلیونی جواب مردم را در این روزهای سخت اقتصادی داد. میطلبد که مسولین مثل اقای دکتر هرمزپور برن واز نزدیک فقر رنج درد لمس کنن وبچشن و ببینن که مردم دارن چه جوریزندگی میکنن
این حرکت دکتر هرمزپور نمونه بارزی از کارجهادی و فی سبیل الله است که سردار دلیراسلام حاج قاسم عزیز ما انجام میداد و هیچ گاه پشت میز، ننشست تا مردم به دیدار او بروند بلکه خودرا خادم مردم میدانست و خود به دیدار مردم میرفت و مروم را ولی نعمتان خود میدانست شادی روحشان صلوات
و درود بر دکتر هرمزپور که همواره مثل سردارو برادر عزیزشان شهید سرفراز هرمزپورنگاهشان به مردم بود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1