تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۶۰۷۶۷
در ماه مبارک رمضان؛

​ویژه برنامه های قرآنی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛
محفل انس با قرآن با تلاوت آیات روحبخش و وحیانی کلام الله مجید و مولودی خوانی میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مصلای امام هادی شهرتاوه شهرستان دنا و شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در سرآغاز سال جدید خورشیدی محفل انس با قرآن کریم در مصلای امام هادی شهر پاتاوه با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و سخنرانی حجه الاسلام سیادت با موضوع زیست عفیفانه برگزار شد.
امام جمعه شهر پاتاوه با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) و آغاز سال جدید، گفت: تلفیق بهار قرآن با بهار طبیعت اوقات مبارکی و فرخنده ای هست که مومنان توفیق درک آن را یافته اند. سیادت به مساله حجاب و پوشش نیز اشاره داشت و گفت: مومنان باید در برابر بیگانه و نامحرم رعایت حجاب و عفت و تقوا را بنمایند تا انسجام ، استحکام  و گرمی خانواده بیشتر شود.
وی درپایان از توجه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی به برنامه های قرآنی تقدیر وتشکر کرد.
خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن اظهار خوشحالی از برگزاری این محفل قرانی ، به برنامه های گسترده فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برپایی محافل قرانی در سراسر استان اشاره کردند و به اهتمام حوزه فرهنگ و هنر برای رشد و بالندگی ایمانی جامعه پرداختند و از حضور استاد علم خواه و قاریان نوجوان که از قم به استان سفر کردند تقدیر و تشکرکرد.
صفادوست بخشدار پاتاوه نیز ضمن خوشامدگویی به قاریان و مسوولین حاضر در جلسه و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دنا جهت برپایی این محفل قرآنی به ظرفیت بخش پاتاوه در استقبال از محافل دینی اشاره کرد و خواهان استمرار این برنامه ها در بخش پاتاوه شد.
در ادامه برنامه قاریان برجسته کشوری اعزامی از قم به اجرای برنامه پرداختند که بسیار مورد استقبال حضار قرار گرفت.

 محفل انس با قرآن به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لنده با حضور قاریان بین المللی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، اسماعیل زارعی گفت: محفل انس با قرآن باحضور قاریان شهرستانی و بین المللی در شهرستان لنده با حضور پرشور مردم برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام گروه سفیران کریمه اهل بیت سلام الله علیها از قم با حضور قاریان نوجوان به اجرای قرائت قرآن، تواشیح، ترتیل، سرود ترکیبی و برنامه های متنوع دیگر پرداختند.
زارعی در ابتدای این برنامه نورانی قرآن را چراغ نجات بخش بشریت دانست که تمسک به این کتاب نورانی، انسان را به سوی کمال حقیقی رهنمون خواهد شد.
وی حضور گسترده عموم مردم شهرستان دراین برنامه را نشان دینداری و ارزش گذاری به آیات روحبخش قرآنی دانست.
زارعی بیان داشت: مفهوم زیست عفیفانه راهبردی است و پهنه وسیعی را در بر می گیرد، مثل لباس و کارگروه های تخصصی دیگر، حتی اقدامات نمادین مثل یازدهمین جشنواره مد و لباس که روز گذشته نیز اختتامیه اش برگزار شد.
وی تصریح کرد:باید تلاش کنیم در مواجهه با جامعه زنان با ادبیات تکریم وارد شویم چرا که با چالش هایی که دنیای غرب در این زمینه ایجاد کرده، فضای رسانه ای را تا حدودی در دست گرفته و سناریوهای هجمه آور عفاف و حجاب را در جامعه ایران ایجاد کرده است بنابراین تمرکز ما روی این داشته هایی باید باشد که هجمه های دشمن آنها را نشانه رفته است.
این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی ،سازمان تبلیغلات اسلامی،دارالقران امام رضا(ع) استان و مؤسسه سبطین دنا برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1