تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۰۶۷۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح کرد؛

بسیج امکانات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت محصولات استراتژیک

۰
کبنا ؛
جلسه ستاد برداشت محصولات زراعی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور  مدیران و نمایندگانی از دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، بانک کشاورزی، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، اداره غله و خدمات بازرگانی، سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بر لزوم برنامه ریزی مناسب به منظور بکارگیری امکانات مورد نیاز برای برداشت به موقع تاکید نمود.
معتمدی پور ضمن اشاره به فعال سازی مراکز خرید از آمادگی و تجهیز کامل ۹ مرکز خرید گندم و ۲ مرکز خرید کلزا در استان خبر داد.
وی اظهار داشت: لازم است ضمن بهره گیری از تمامی کمباین های موجود در استان از کمباین های استانهای مجاور نیز استفاده شده و درباره مدیریت و نگهداری آن ها تا پایان فصل برداشت، پلاک گذاری، تامین سوخت و هزینه حمل و همچنین ابلاغ نرخ برداشت، برنامه ریزی مناسب و به موقع صورت گیرد. 
متولی ارشد بخش کشاورزی استان به کسب رتبه های برتر استان در زمینه های کشت قراردادی گندم و جهش تولید در دیمزارها در سطح کشور اشاره کرده  و از همکاری های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پیشبرد اهداف طرح جهش تولید در دیمزارها با این سازمان قدردانی نمود.
فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان ابراز امیدواری کرد با توجه به میزان بارندگیها نسبت به میانگین بلند مدت و پراکندگی این بارش ها، شاهد افزایش میزان تولید غلات در دیمزارهای استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1