تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۶۰۵۶۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

فصلی تازه در حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد تحقق می‌یابد

۰
کبنا ؛
اولین جلسه شورای اداری روسای ادارات فرهنگ وارشاد شهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل، معاونین، مدیر حراست اداره کل و روسای ادارات شهرستان های تابعه در سال جاری در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک تقارن سال نو و بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه رمضان از تلاش‌های ادارات شهرستان‌ها در سال ۱۴۰۱ تشکر و قدرانی کرد و به تشریح برنامه های سال ۱۴۰۲ پرداخت.
امین درخشان بر تعامل و همدلی و اتحاد بین همکاران در انجام امورات اداری تاکید کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مثابه یک خانواده ای است که تمامی اعضای آن برای دستیابی به اهداف مدنظر در حد توان تلاش خویش را انجام می دهند.
وی در ادامه برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان را یک بستر فرهنگی مناسب برای گسترش برنامه دینی و مذهبی عنوان کرد و افزود: انشاالله در سال 1402 فصلی تازه را در حوزه فرهنگ و هنر استان تحقق خواهد یافت و شاهد خواهیم بود که این امر با تلاش و پشتکار همکاران در اجرای وظایف سازمانی خویش آن هم با روحیه جهادی میسر خواهد شد.
در ادامه این نشست هریک از روسای ادارات شهرستانها به بیان نقطه نظرات خود و همچنین گزارش کار پرداختند و پیشنهادات هر اداره جهت اجرایی نمودن فعالیتهای فرهنگی و هنری در سال جدید بیان گردید.
در پایان از تلاش‌های روسای ادارات در سال۱۴۰۱ با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1