تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۶۰۴۵۴
در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

افتتاح ۳۹ چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای با اعتباری بالع بر ۱۸۰ میلیارد ریال

۰
کبنا ؛در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۳۹ چمن مصنوعی دورن مدرسه‌ای افتتاح و مورد بهره داری قرار گرفت.
به گزارش کبنا، آیین افتتاح ۳۳ چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای و ۶ طرح شهید سلیمانی با حضور سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش وپرورش، مدیرکل توسعه و تجهیز مدارس استان معاونت تربیت و سلامت اداره کل آموزش وپرورش، فرمانداران و رؤسای آموزش وپرورش شهرستان گچساران و باشت ۳۹ چمن دورن مدرسه‌ای افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: از این ۳۹ پروژه، ۳۳ پروژه با پیگیر‌های مجدانه نماینده خدوم شهرستان‌های گچساران و باشت از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و اداره کل نوسازی مدارس و ۶ پروژه مربوط به طرح شهید سلیمانی از محل اعتبارات آموزش وپرورش بود که کمتر از ۶ ماه کلنگ زنی و افتتاح شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
سید رضا حسینی نیک گفت: به مناسبت سال نو و در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی تعداد ۲۲ چمن مصنوعی دورن مدرسه‌ای در گچساران وباشت از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران با پیگیر‌های سید ناصر حسینی پور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، ۱۱ چمن از اعتبارات نوسازی مدارس استان و ۶ طرح چمن مصنوعی از طرح شهید سلیمانی از محل اعتبارات آموزش وپرورش با زیربنای ۱۷ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به عنوان عیدی تحویل دانش‌آموزان در مدارس این دو شهرستان تحویل آموزش و پرورش گردید.
وی گفت: اداره کل نوسازی به عنوان بال اجرایی و سخت‌افزاری آموزش و پرورش در دولت سیزدهم تعداد ۱۲۵ فضای آموزشی در طول یکسال گذشته به فضا‌های آموزشی استان اضافه گردیده و ۵۰ فضای جدید آموزشی نیز تا مهر ۱۴۰۲ تحویل آموزش وپرورش خواهد گردید که این حجم از فعالیت عمرانی در عرصه فضا‌های آموزشی تا کنون سابقه نداشته است که انقلابی درفضا‌های آموزشی محسوب می‌شود.
حسینی نیک از مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی نیز تشکر و قدردانی کرد وگفت: ۷۰ درصد مدارس ساخته شده در استان با مشارکت خیرین صورت گرفته است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: افتتاح تعداد ۳۳ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای با مشارکت شرکت ملی نفت ایران، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش را اقدامی بی‌نظیر درعرصه ورزشی در مدارس بعد از انقلاب عنوان کرد.
فرشید کرمی با بیان اینکه برای اولین بار است که شاهد تحول شگرفی در فضای ورزشی آموزش و پرورش هستیم گفت: این اقدام با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان‌های گچساران و باشت و از محل اعتبارات ورزشی مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت انجام گرفته است.
در پایان این آیین‌ها که به صورت نمادین در دبستان انصار امام‌زاده جعفر گچساران و مدرسه فرهیختگان باشت با حضور سید ناصر حسینی پور نماینده شهرستان‌های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد این چمنهای مصنوعی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1