تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۵۷۷۲۸
با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد؛

عملکرد ادارات محیط زیست شهرستان‌های گرمسیری بررسی شد + تصاویر

۰
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد طی 4 روز با حضور در ادارات و پاسگاه های محیط بانی و مناطق حفاظت شده گرمسیری استان عملکرد هر شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش کبنا، بررسی فصلی عملکرد ادارات شهرستانی از مواردی بود که در جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب و مقرر شد مدیرکل و مسئولین ارشد محیط زیست استان بصورت سرزده از ادارات شهرستانی بازدید و عملکرد آنها  را مورد ارزیابی قرار دهند.
برهمین اساس، اسلام جاودان خرد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد_ به همراه عمار آماده معاون توسعه مدیریت و منابع خود، از چهار شنبه 6 بهمن ماه جاری بمدت چهار روز، از ادارات گچساران، باشت، بهمئی، چرام و دهدشت بازدید داشتند.
در این بازدید ها، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در هر شهرستان با ورود به سامانه جامع محیط زیست که تمامی خدمات محیط زیست سراسر کشور در آن ثبت الکترونیکی می شوند، عملکرد هر شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید برخی از ادارات، اطلاعات و عملکرد خود را بصورت ناقص وارد کرده بودند که مدیرکل، تذکرات لازم را در این خصوص داده و آنها را ملزم نمود، اطلاعات را بصورتی کامل تر بارگزاری نمایند و یادآور شد در بازدید بعدی نکات متذکر شده بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.  
گفتنی است در این بازدید که 2 روز آن در ایام تعطیل (پنج شنبه و جمعه صورت گرفت) رؤسای ادارات، کارشناسان و محیط بانان بصورت چهره به چهره دغدغه ها و مشکلات کاری و اجرایی در حوزه های مختلف محیط طبیعی، انسانی و حقوقی  را بیان نموده و مدیرکل به همراه معاون توسعه در جریان نحوه خدمت رسانی و پاسخگویی بموقع  ارباب رجوع و تقاضاهای زیست آنان قرار گرفتند.
مدیرکل محیط زیست استان در پایان هر نشست ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکاران در صیانت از مواهب الهی و پس از استماع دغدغه‌ها و فعالیت های همکاران بر ضرورت حفاظت هر چه بهتر از محیط زیست و لزوم تعهد اخلاقی و کاری خود در رفع مشکلات شهرستان تأکید نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
جلسه تو خالی محیط زیست درحال نابودی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1