تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۴۲۲
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ادای احترام اهالی فرهنگ و هنر به استاد سید امرالله حسینی (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از هنرمندان همزمان با سال‌گشت هنرمند بزرگ استان و موسس انجمن خوشنویسان استان زنده یاد سید امرالله حسینی بر سر مزار آن هنرمند فقید گرد هم آمدند.
به گزارش کبنا، امین درخشان در خصوص این دیدار بیان داشت: استاد سید امرالله حسینی یک هنرمند متعهد به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین خوشنویسان استان نقش پررنگی در توسعه این هنر ارزشمند در استان داشته است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه استاد سید امرالله حسینی از مفاخر و چهره ماندگار استان است بیان داشت: استاد چهره ماندگار هنر استان و موسسه انجمن هنر خطاطی در استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر جایگاه هنرمندان در توسعه فرهنگ و هنر افزود: یکی از سیاست های ما در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه به هنرمندان فقید و اساتید بزرگوار در همه رشته های هنری است از همین رو تکریم و نکوداشت هنرمندان پیشکسوت و فقید در طول سال برگزار خواهد شد.
متولی فرهنگ و هنر در استان از ساماندهی قطعه هنرمندان در کنار امام زاده قاسم خبر داد و افزود: باید این قطعه در شان و مقام هنرمندان استان ساماندهی شود امین درخشان تصریح کرد یکی از مهمترین ویژگی های استاد تعهد و تخصص وی در خوشنویسی بود و یک هنرمند مردم نهاد بود درخشان خواستار این شد با استفاده از ظرفیت هنرمندان همه رشته ها مراسم بزرگداشت و نکوداشت هنرمندان به صورت یک مراسم در گستره ملی و استانی برگزار شود.
خانواده زنده یاد سید امرالله حسینی از توجه و درایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه هنرمندان استان به مقام آن هنرمند فقید ارج گذاشتن طی پیامی قدردانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1