تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۵۷۰۹۷
در ایین تجلیل از بانوان کارمند استانداری مطرح شد؛

فرمان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به زنان کارمند؛ خلاقیت و توانایی خود را نشان دهید

۴
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد از بانوان کارمند استانداری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن تجلیل کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در جلسه بزرگداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان حدیث قدسی؛ «يـا أَحْمَدُ! لَوْلاكَ لَما خَلَقْتُ الْأَفْلاكَ، وَ لَوْلا عَلِىٌّ لَما خَلَقْتُكَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُكُما»؛ هان اى احمد! اگر تو نبودى، جهان را نمى ‏آفريدم و اگر على نبود، تو را، و اگر فاطمه نبود، من شما دو نفر را نمى ‏آفريدم به جایگاه زنان از نظر دین اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند می‌فرماید اگر به خاطر زهرا(س) نبود عالم را خلق نمی‌کردم ؛ این حدیث نشان از این دارد که  راه پیشرفت و به خدا رسیدن همه در مسیر حضرت فاطمه (س) است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جابگاه زنان در دین اسلام و کلام خداوند بیانگر شان و منزلت آنها است گفت: جریانات فیمنیستی بیشترین ظلم را به زنان می‌کنند اما به زنان مومن، فرهیخته، فرزانه و مسلمان ما که می‌رسند دلسوزی می‌کنند که از بانوان می‌خواهم فریب این جریانات و دلسوزی‌ها دروغین و کاذب آنها را نخورند.
دکتر احمدزاده تصریح کرد: شعارهایی که این روزها در حمایت از زنان داده می‌شود همه بی‌پایه و اساس است و در واقعیت آنها توجهی به جایگاه زن ندارند.
وی تصریح کرد: عزت و سعادت زنان ما در راهی است که خداوند برای آنها تعریف کرده و شان و جایگاهی که دین مبین اسلام بارها به آن تاکید نموده و خلقت را بر مبنای زنان قرار داده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شاید در میان جریانات انحرافی که ایجاد شده عده‌ای از بانوان هم گمراه شوند اما در واقعیت این است که اکثریت زنان ما مومن و فرهیخته هستند و به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای مسیرهای پیشرفت و ترقی را طی می‌کنند که از این دست بانوان در کشور و حتی استان کم نداریم.
احمدزاده در ادامه سخنان خود بر مردم داری، مردم محوری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: گره‌گشایی از کار مردم سرلوحه کار در حوزه وزارت کشور است و همواره این اصل مهم مورد توجه کارکنان باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانوان توانایی‌های زیادی در حوزه مدیریتی دارند و می‌طلبد این توانایی را نشان دهند، گفت: بارها گفته‌ام که از بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی استفاده خواهیم کرد بنابراین زنان کارمند و کاربلد ظرفیت، خلاقیت و توانایی خود را نشان دهند.
استاندار در خصوص درخواست افزایش حقوق که برخی از بانوان مطرح کردند، گفت: اختیاری برای افزایش حقوق‌ها نداریم اما تاکید کردیم که رفاهی کارکنان ادامه داشته باشد که شامل بانوان هم می‌شود.
دکتر احمدزاده در پاسخ به درخواست‌های اشتغال برای فرزندان کارمند گفت: قبلا قانونی بود که کارمند بعد از دوران بازنشستگی می‌تواند فرزند خود را جایگزین کند اما با توجه به اشکالاتی که در این خصوص وجود داشت لغو شد بنابراین اشتغال تنها از طریق شرکت در آزمون انجام شدنی است.
وی در خصوص درخواست تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای بانوان گفت: به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای تمامی کارمندان بودم اما قوه قضاییه اعلام کرد که طبق قانون استانداران نمی‌توانند در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، برای تعطیلی پنج‌شنبه هفته جاری در صورتی که شرایط جوی مناسب نباشد اطلاع‌رسانی می شود.
در پایان هم استاندار با اهداء لوح سپاس از زنان شاغل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری بویراحمد به مناسبت روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر تجلیل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات بانوان حل شد خداروشکر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1