تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۵۲۷۸۳
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس گچساران (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین، زنگ مهر و مقاومت در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا سلام علی‌ها گچساران نواخته شد و دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
به گزارش کبنا نیوز: زنگ مهر و مقاومت صبح روز شنبه طی آیینی با حضور سید‌امین الله حجازی اصل امام جمعه گچساران، اعضای شورای تأمین، انوشیروان قیطاسی رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران و جمعی از رؤسای ادارات  شهرستان گچساران در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا سلام علی‌ها نواخته شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این آیین گفت: ۳۱شهریور ۵۹ بود که تهاجم رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام و با حمایت کامل ایادی استکبار به کشورمان  صورت گرفت که فرزندان این سرزمین با رشادت‌هایشان جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند.
 محقق‌زاده افزود: انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید دشمنی‌ها هم شروع شد و نظام سلطه قبل از آغاز جنگ تحمیلی به روش‌های مختلف نیز با این نظام نوپا دشمنی کرده بود، اما دفاع مقدس اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از استقلال و آزادی بود و در حقیقت دفاع مقدس به تحقیر ۲۰۰ساله ایران مقابل زیاده خواهی‌های استکبار و استعمار پایان داد.
محقق‌زاده اظهارکرد: باید توجه داشت که اراده ملت ایران در همیشه تاریخ عظمت و اقتدار این سرزمین را تضمین کرده و می‌کند، بنابراین دفاع مقدس دوران اثر‌گذاری برای این ملت بود حتی در آن زمان از تولید سیم خاردار هم عاجز بودیم اما امروز در صنعت دفاعی، علم نانو، پزشکی، هوافضا، رادیو دارو‌ها و... جزء برترین‌های جهان هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: هرچند امروز مشکلاتی درون کشور وجود دارد اما دستاورد‌های انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل(رژیم پهلوی) نیست و از ویژگی‌های انقلاب اسلامی نیز حضور جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی است.
 وی در پایان گفت: با این وجود نیز مهم‌ترین راه رسیدن به فهم دقیق و درستی از "جایی که‌ایستاده‌ایم" همین  مطالعه تاریخ است، جوانان ما نباید اسیر جوسازی‌ها و تبلیغات رسانه‌ای دشمن شوند چرا که امروز هوشیاری در فضای مجازی بسیار ضروری است.
در ادامه امام جمعه گچساران اظهار کرد: خداوند می‌فرمایند کسانی که واقعا‌ایمان بیاورند، پس آن‌ها را بزرگ خواهیم کرد بنابراین کسی که در مسیر خداوند گام بردارد حتماً موفق خواهد شد.
 حجت الاسلام سید‌امین الله حجازی افزود: البته اهل علم مقامی بس بالا دارند درحالی که اخلاق و معنویت و خودسازی دو بال پرواز انسان هستند. توصیه این است که باید از فرصت‌ها استفاده بهینه کرد و اگر انسان در علم به همراه کسب اخلاق تلاش کند یقین بدانید که سربلند و آبرومند خواهد شد.
حجازی عنوان کرد: امروز در جامعه افرادی هستند که سربار جامعه هستند و مشکلاتی هم برای مردم ایجاد می‌کنند اما در طرف مقابل هم انسان‌های هم وجود دارند که بار دیگران را برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب به دوش می‌کشند.
وی تصریح کرد: بنابراین آگاه باشید که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می‌کند و راه مقابله با دشمن هم کسب علم، معنویت به همراه دشمن‌شناسی و ولایتمداری خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرماندار حضور نداره معلومه یک خبری هست
معلم
Iran, Islamic Republic of
سال به سال یاد پارسال یک زمانی رحیمی فرماندار و روسای ادارات حضور داشتند اما بخاطر ضعف مدیریت نه فرماندار حضور ادلره و نه روسای ادارات
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1