تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۵۲۴۸۸
صبح امروز

نشست شورای آموزش و پرورش لنده با محوریت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با موضوع بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار لنده در این نشست گفت: دهه آخر ماه صفر هست و همچنین بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس،باید همه دستگاه ها نسبت به این سه موضوع اهتمام جدی داشته باشند.
دانش افزود: برای سال تحصیلی جدید سعی شود که همه تمهیدات لازم اندیشیده شود و برنامه ریزی منظمی صورت گیرد تا دانش آموزان با شور و شوق بسیار راهی مدارس شوند.
فرماندار دانش ادامه داد: باید به موضوع بهداشت محیط مدارس توجه ویژه ای شود و مسئولان مدارس باید در صف های صبحگاهی این نکات را تذکر و رعایت کنند و سعی شود که این موضوع بهداشت مدیریت شود چرا که تعطیلی دوباره مدارس به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و کرونا افت زیادی را برای دانش آموزان به همراه دارد.
رئیس شورای آموزش و پرورش افزود: فضا های آموزشی و مدارس باید با تمام امکانات از جمله آب،برق،گاز و تلفن و غیره آماده شوند و شایسته نیست مدرسه ای بازگشایی شود و آب یا برق نداشته باشد و ادارات خدمت رسان حتما با آموزش و پرورش همکاری کنند و نباید هیچ انشعابی از مدارس قطع باشد.
وی تاکید کرد: زنگ مهر در یک مدرسه خوب و باشکوه و منظم آغاز شود تا دانش آموزان احساس کنند برایشان ارزش قائل هستیم و همچنین شور و نشاط و همچنین برنامه های ورزشی  را در مدارس خصوصا مدارس ابتدایی حفظ کنید.
دانش از ادارات خدمت رسان خواست: مدارس اشتراکی که در دوشیفت فعال هستند را نباید جز مصارف زیاد حساب کنید چرا که دو مدرسه هستند و باید نسبت به مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنید و هزینه ها را افزایش ندهید.
فرماندار لنده با تاکید بر فعال بودن نماز خانه های مدارس و کلاس های قرآنی افزود: کیفیت آموزش و پرورش بخصوص در مقاطع ابتدایی بسیار مهم هست و آموزش و پرورش باید به این موضوع هم توجه جدی داشته باشد چرا که مقاطع ابتدایی هم مهم و هم در آغاز راه هستند.
دانش در پایان از رئیس آموزش و پرورش خواست از نیرو های فعال و قوی فارغ از نگاه های سیاسی در مدارس استفاده کنید.

در ابتدای این نشست عبدالرحیم آهنین جان دبیر شورای آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: 
4350 دانش آموز در 258 کلاس درس در 93 مدرسه با 525 معلم و عوامل اجرایی مدارس آماده آغاز سال تحصیلی جدید هستند.
آهنین جان افزود: جشن غنچه ها ویژه پیش دبستانی ها در مهرماه،شکوفه ها پایه اولی ها در 30 شهریور ماه،جشن جوانه ها متوسطه اول دوم مهرماه و جشن نمادین بازگشایی در مدارس متوسطه دوم با عنوان زنگ مهر مقاومت در 2 مهرماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در هفته گرامی داشت دفاع مقدس با همکاری بسیج دانش آموزی،فرهنگیان و فرماندهی ناحیه سپاه و با حضور مسولین شهرستانی و خانواده محترم شهدا،زنگ مهر مقاومت،غبارروبی گلزار شهدا حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز ریاست اداره آموزش و پرورش از برنامه های شورای آموزش و پرورش هست.
آهنین جان در پایان گفت: پیگیری ها و رایزنی ها با ادارات خدمت رسان جهت راه اندازی و وصل انشعابات آب،برق،گاز و تلفن انجام گردید و انشالله تا آغاز سال تحصیلی همه مدارس دارای انشعابات وصل شده خواهند بود.
در ادامه هر کدام از اعضای شورای آموزش و پرورش به بیان نکته و نظرات خود پرداختند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1