تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۵۲۴۸۵
کبنا گزارش می دهد؛

امضای 2 تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات استانی + تصاویر

۱
کبنا ؛تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امضا شد.
به گزارش کبنا، این تفاهم نامه با موضوع همکاری دو جانبه برای ایجاد فرصت های برابر فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر با نیاز های ویژه در راستای تحقق برنامه های راهبردی بنیاد و سازماندهی جهت ارتقای شاخص های مرتبط که منطبق بر وظایف مندرج در سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی منعقد شد.
همچنین تفاهم نامه فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص همکاری و پیشگیری، آموزش جامعه ایثارگری منعقد شد.
مدیرکل بنیاد شهید استان از برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
در این رابطه جلسه هماهنگی با موضوع برگزاری یادواره شهدای روحانی استان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاونت فرهنگی بنیاد استان، مدیریت مرکز  خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و مشاور امور روحانیت استاندار در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید.
در این جلسه پیرامون نحوه برگزاری یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد تبادل نظر شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فطور ساخته بنیاد شهید یادگار ماندگار حضرت امام رحمت الله علیه است جهت خدمتگذار به خانواده شهدا و ایثارگران جامعه هدف که متاسفانه با کمال ناباوری با توجه به وضعیت موجود و ضعف و بی برنامگی دولت و سیاسی کاری های دولت خدا رحمت کند پدر مهر علیزاده که حرفی تاریخی زد کاندیداهای سوپر پوششی و بدهکاری رئیس جمهور به سوپر پوششی های خود بنیاد شهید محل تاخت و تاز سیاسی کاری ها و معامله گری ها شده است حداقل انتظار می رفت جهت قداست بنیاد شهید و عدم مصادره شهدا و ارزشها از سیاسی کاری های دولت در بنیاد شهید تذکرات لازم را میداند و از این رویه نادرست در بنیاد شهید جلوگیری بعمل می آورد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1