تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۵۲۲۶۴
رئیس آموزش و پرورش لنده خبر داد

آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برای آغاز سال تحصیلی جدید

۰
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در حاشیه آیین افتتاح مدرسه سه کلاسه خیر ساز شهرستان لنده از آمادگی کامل این اداره برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱،۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز؛ عبدالرحیم آهنین جان گفت: امسال در بحث مدرسه سازی با پیگیری های مجدانه صورت گرفته تعداد 5 مدرسه با ظرفیت 18 کلاس درس به بهره برداری می رسد و در زمینه فضای آموزشی به وضعیت مطلوب نزدیک شده ایم که انشالله با همکاری بنیاد علوی و نوسازی مدارس در تکمیل و افتتاح مدارس درحال ساخت به ویژه مدرسه 8 کلاسه پروین اعتصامی و 6 کلاسه خدیجه کبری وضع مطلوب محقق خواهد شد. 
آهنین جان با تشریح فعالیت کارگروه های 6 گانه پروژه مهر اعلام کرد: امسال 94 مدرسه شهرستان لنده در مقاطع مختلف تحصیلی آماده پذیرش 4500 دانش اموز شهری و روستایی در دو بخش موگرمون و مرکزی شهرستان لنده می باشند.

وی در ادامه گفت: فعالیت ها برای آغاز مهری پویا و بانشاط برای دانش آموزان از خرداد ماه با تشکیل کارگروه پروژه مهر و مشخص شدن رؤسای شش گانه کارگروه های تعمیر و تجهیز، سلامت وبهداشت، توجیه و تبلیغ، سازماندهی،توسعه مدیریت، ارزیابی و مردمی سازی آغاز شده است و همکاران ستادی و مدیران مدارس در ایام تابستان تمامی توان خود را به کار گرفته اند و اکنون اعلام می کنیم تمامی کلاس های درس در سطح شهرستان دارای معلم بوده و هیچ کلاس درسی بدون معلم نمی ماند.
آهنین جان افزود: در بحث تجهیزات نیز الحمدلله باپیگیری های انجام گرفته تعداد 36 عدد کولر گازی دوزمانه برای سرمایش و گرمایش مدارس تهیه شده است و به تمامی مدارس شهرستان هرتعداد میز و نیمکت، تخته وایت برد و ملزومات که نیاز بود اختصاص داده شده است.
رئیس آموزش و پرورش لنده ادامه داد: در بحث شاداب سازی مدارس نیز تعداد سه چمن مصنوعی در سطح شهرستان درحال اجراست که یک مورد آماده بهره برداری است و دو مورد دیگر نیز تا پایان مهرماه به بهره برداری خواهد رسید که باعث بازگشت شور و هیجان به مدارس بعد از ایام تلخ کرونا خواهد شد. همچنین کار کلنگ زنی یک واحد سالن ورزشی در مدرسه شهری و یک مدرسه یک کلاسه خیر ساز نیز انجام شده است.
اهنین جان با بیان اینکه در تابستان طرح تثبیت و تعمیق یادگیری در مقطع ابتدایی و متوسطه سطح شهرستان برگزار شد و دانش آموزان تا حدودی کاستی های آموزشی دوران کرونا را جبران کرده اند، گفت:  کار توزیع کتاب های دانش آموزان  شهرستان لنده بزودی آغاز می شود و در این زمینه مشکلی برای آغاز سال جدید تحصیلی نخواهیم داشت.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1