تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۵۱۲۸۵
طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار

تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط آموزش و پرورش شهرستان لنده

۰
کبنا ؛خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط رئیس آموزش و پرورش شهرستان طی مراسمی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش کبنا نیوز؛ عبدالرحیم آهنین جان در این نشست با تسلیت ایام حزن و اندوه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و تبریک روز خبرنگار  گفت:خبرنگاری تعهداست وخبرنگار امانت دار وپل ارتباطی بین وقایع وانسان های پیرامونش،بنابراین اصل ،خبرنگاران تکیه گاه امن برای انعکاس خبروقایع دررسانه ها ومطبوعات هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده  اظهار داشت:در بستر تاریخ خون ،اشک و عرق هرجا جمع شدند همانند واقعه عاشورا پاسخ مثبتی به بلندای تاریخ داد و درسی شد برای بشریت از ابتدای خلقت تا کنون.
آهنجان با بیااینکه عاشورا، نماد شکوه فرهنگ و تمدن اسلامی است بیان داشت:اگر به واقعه عاشورا به صورت مقطعی نگاه کنیم، حداکثر آن را حرکتی آرمانگرا خواهیم دید که به وقوع پیوست و با شهادت و اسیری پایان گرفت، در حالی که امام حسین(ع) و یارانش حرکتی را آغاز کردند که در روز عاشورا و زمین کربلا باقی نماند و با امتداد آن از طریق پیام‌رسانی زیبا و هنرمندانه خواهر صبور و بزرگوارش و دخت گرامی حضرت فاطمه زهرا(س) یعنی زینب (س)، زمان و مکان را در نوردید و این‌چنین چراغی شد برای نمودن راه و هر آن کس که قلبش در جستجوی آزادگی است تا با استسقاء از این چشمه زلال زمین بایر حیات را جانی دوباره بخشد و ثمر رستگاری و نجات از آن بردارد.

وی از تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی سخن گفت و اظهار داشت :حضرت زینب (س) را می توان پیام رسان و خبرنگار کربلا دانست زیرا  اگر حضرت زینب ،عقیله بنی هاشم پیام رسانی نمی کرد کربلا در کربلا می ماند و 23 سال نبوت پیامبران و ائمه اطهار به هدر می رفت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت:اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و تقارن هفدهم مردادماه با نهضت عاشورای حسینی، فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه اطلاع‌رسانی با الگوگیری از اصول تبیین و روشنگری این قیام جاودان در مسیر بصیرت‌افزایی جامعه حرکت کنند.

وی خبرنگاران را حلقه وصل مطالبات مردم و مسئولان دانست و گفت: با گرامیداشت روز خبرنگار از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه شهرستان لنده در عمل به رسالت اهل قلم، به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی های لازم  قدردانی می‌کنم،و امیدوار اصحاب رسانه همچنان استقلال کاری خود را حفظ نموده و از ورود به منازعات بی نتیجه خوداری نمایند.
در ادامه این نشست خبرنگاران بر تعامل بیشتر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه و خبر تاکید نمودند و آمادگی خود را برای همکاری و انعکاس  برنامه های اموزش و پرورش اعلام نمودند.
در پایان این نشست از خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1