تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۵۱۰۶۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ؛

توزیع پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی در 45 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف تقویت باور‌های دینی و تبيين اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی ،اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین(ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه ، استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت های مستقر در بقاع متبرکه و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها بویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بابیان اینکه سوگواره  بصیرت عاشورایی یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام  محرم و صفر برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این طرح از هشت مرداد لغایت پنج مهر ماه  جاری مطابق با اول محرم لغایت آخر صفر در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: برگزاری برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و خیابان های اطراف، برگزاری مراسم زیارت عاشورا ،برگزاری همایش رهروان زینبی(ویژه بانوان) را از جمله برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام ماه محرم خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در بقاع متبرکه راه اندازی شده است اظهار داشت: اطعام عزاداران حسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: بر اساس سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه ، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 225 بقعه متبرکه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1