تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۴۹۴۵۵

نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و فرماندهان واحدهای مقاومت و مربیان طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان بهمئی + جزئیات

۱
کبنا ؛نشست صمیمی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و فرماندهان واحد های مقاومت و مربیان طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک هفته قوه قضائیه ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد طرح شهید بهنام محمدی و گزینش فرمانده واحدان جدید در شهرستان بهمئی پرداختند.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم در این گفت: بازگویی همگانی و گسترده دستاوردهای مهم تاریخی و کارنامه درخشان ملت ایران در طول چهل و سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی امری ضروری است و باید برای نسل‌های آتی با وضوح تمام در همه ابعادش روشن شود. تهاجمی که ۴۲ سال پیش علیه ملت ایران اسلامی آغاز شد تا فریاد مردم را در گلو ساکت کرده و نظام مقدس تازه تأسیس ما را براندازد.
وی، هدف تهاجم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی را ممانعت از حاکمیت ولایت فقیه خواند و اظهار کرد: دشمن درصدد بوده تا نگذارد ملت ایران طعم آزادی و استقلال را بچشد، از همین‌رو می‌خواستند در همان ابتدا این حرکت و فریاد بلند جهانی را خفه کنند اما سنت الهی «یاری خداوند به مؤمنان» از همه توطئه‌ها جلوگیری کرد.
سرهنگ غلامی نژاد با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمنان برای بسته ماندن راه امام و جهاد اظهار کرد: نباید جنگ نرم و عملیات روانی دشمن از ما تلفات بگیرد، از همین رو نباید در این خصوص کاهلی و تساهل کنیم، بلکه باید همانند رزمندگان سلحشور دفاع مقدس پای کار بوده تا آماده خدمت باشیم و در جنگ مطبوعاتی هم مانند نبرد نظامی در وسط میدان قرار گیریم.
مسئول محترم سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان گفت؛ ان شاء الله که همه بتوانیم در راستای تبیین ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی برای نسل جوان گام های موثری برداریم.
سعادت صالحی نیا ادامه داد؛ انشالله با همکاری و تلاش شما بزرگواران در مجموعه بسیج دانش آموزی انتظار می رود دانش آموز امروز در قبال شهدای دانش آموز، وظایف بس خطیر داشته باشند و با استعانت از پروردگار، پیروی از ولایت و با عمل به رهنمود‌های معصومین (ع) که هیچگاه ذلت را قبول نکرده بلکه عزت اسلامی را مد نظر داشته اند، نام و یاد آن‌ها را گرامی بدارید و در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آن اسوه غیرت و مردانگی رشد کنید و فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را که بیان کردند؛سردار سلیمانی را با چشم یک مکتب، یک مدرسه درس آموز نگاه کنید، را سر لوحه اعمال و رفتار خود قرار دهید.
 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد  گفت: کار با دانش آموزان به دلایل مختلف و اینکه هنوز شخصیتشان شکل نگرفته است بسیار حساس و حیاتی است و باید توجه ویژه جامعه به دانش آموزان معطوف شود. 
صالحی نیا افزود: دانش آموزان صاحب فکر و ایده هستند، باید برای آن‌ها وقت صرف کرد و برای شکوفا شدنشان به آنان میدان داد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان عنوان کرد: بصیرت و شخصیت دانش آموزان ما با هیچ جای دنیا قابل قیاس نیست، حضور پرشور دانش آموزان در ۸ سال دفاع مقدس، در آزمون‌ها ، موانع مختلف سر راه جمهوری اسلامی ، انقلاب موضوع است.
صالحی نیا با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمنان برای بسته ماندن راه امام و جهاد اظهار کرد: نباید جنگ نرم و عملیات روانی دشمن در فضای مجازی از ما تلفات بگیرد، از همین رو نباید در این خصوص کاهلی و تساهل کنیم، بلکه باید همانند رزمندگان سلحشور دفاع مقدس پای کار بوده تا آماده خدمت باشیم و در جنگ مطبوعاتی هم مانند نبرد نظامی در وسط میدان قرار گیریم.
در پایان این برنامه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح به سوالات، پیشنهادات و انتقادهای مربیان و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج در پیشبرد اهداف بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داده‌اند و فعالان حوزه دانش آموزی شهرستان بهمئی تقدیر و تجلیل کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1