تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۴۹۰۸۱
با حضور همیاران طبیعت و هنرمندان؛

جشن هفته محیط زیست در یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با برگزاری جشن هفته محیط زیست هنرمندان در قالب طنز و اجرای نمایش به فرهنگ سازی محیط زیست روی آوردند.
به گزارش کبنا، همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست، با کمک هنرمندان هم استانی ، عصر دیروز جشن بزرگی در سالن بزرگ سینما انقلاب یاسوج برگزار شد .
در ابتدای این جشن که با حضور جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: از مهمترین سوالاتی که امروزه مطرح است این است که چگونه می توانیم محیط زیست خود را حفظ کنیم ؟ فرقی نمی‌کند که در جایگاه یک مدیر و مسئول باشیم یا در جایگاه یک شهروند ؟ در هر جایگاهی که باشیم می توانیم به حفظ محیط زیست کمک کنیم.
وی افزود: هنرمندان نیز می‌توانند با استفاده از زبان هنر نقشی مهمی در آگاهی بخشی و حفظ محیط‌ زیست و منابع طبیعی ایفا کنند.
جاودان خرد ضمن تشکر از هنرمندان هم استانی که در برگزاری این جشن همیار و همکار محیط زیست بودند گفت : بحث محیط زیست امروز مهمترین موضوع زیست بشر و موضوعی جهانی است. در حقیقیت جزو المان‌ها و موضوعاتی است که هنرمندان همه کشورها به جد باید به آن توجه کنند و به آن بپردازند.
وی ضمن تشکر از موسسه شادی آفرین دانیال در برگزاری این جشن تصریح کرد: بحث زیست و حیات انسان باید برای بشر مهم‌ترین مسئله باشد و لازم است هنرمندان به این موضوع که زندگی انسانها را به طور جدی تهدید می‌کند، توجه داشته باشند.
گفتنی است در ادامه این جشن که با برنامه های متنوع و شادی آفرینی از سوی هنرمندان هم استانی نزدیک به 3 ساعته ادامه داشت از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست تجلیل شد .
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام مگه چیزی از محیط زیست باقیمانده که جشن بگیرند پنج سال دیگه بچه هایمان باید حیاط وحش را در سریال ببینند کل وبز در حال انقراض پرندگان در حال انقراض چند تا پلنگ بود هم هفته ای یکیش زده میشه بی تدبیری مدیران گفتند مدیر کل محیط زیست عوض بشه شد آقای جاودان خرد از همه بدتر دلیل نابودی محیط زیست لابیگری نماینده بویراحمد ودنا سه تا معاون محیط زیست فرمانده یگان محیط زیست مدیرکل محیط زیست دارند چه کار میکنند
گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
چه جشن باشکوهی ،نمیدانم اینهمه جمعبت از کجا اومده
مسلمان مجبورید برای این ۱۰ نفر ادم همون سالن خودتان کافی بود
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1