تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۸۵۸۲
با ارسال یادداشتی؛

دانشگاه یاسوج؛ ادعاهای بزرگ و توان محدود (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛
این پایگاه خبری روزهای اخیر در گزارشی به مشکلات صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه یاسوج پرداخته بود. در پی انتشار این خبر، مخاطبان و برخی از دانشجویان دانشگاه یاسوج با ارسال تصاویری واکنش نشان دادند.  
به گزارش کبنا، یکی از دانشجویان دانشگاه یاسوج با ارسال یاداشتی به این پایگاه خبری نوشت: تصاویر زیر مربوط به حاشیه‌های بلهزار، مادوان و یا حاشیه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیست. تصاویر مربوط به مسیر سلف سرویس دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری دانشگاه یاسوج است.
مسئولان این دانشگاه به کرات در اظهاراتشان، این دانشگاه را در ردیف 10 دانشگاه برتر وزارت علوم عنوان می‌کنند و می‌گویند دانشگاه یاسوج دارای چند پژوهشگر بین‌المللی بوده  و یکی دو سالی است که با پذیرش دانشجوی خارجی ادعای بین‌المللی شدن دارد. اما تصاویر گویا است و تمام واقعیت را نشان می‌دهند.
این دانشجو نوشت: دانشگاه زمانی می‌تواند لقب دانش‌بنیان و بین‌المللی به خود بگیرد که نیاز های عادی و رفاهی دانشجویان آن برطرف شده باشد، اما چیزی که از ادعای مسئولان این دانشگاه در سال‌های اخیر در اذهان عمومی باقی مانده است، ادعاهای بزرگی است و توان‌های محدود که حتی توانایی ایجاد یک جاده هموار برای دانشجویانش را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
الکی ترین خبری در عمرم دیدم همین بود.
پرتی لوکس
United Kingdom
راه اصلی را نشان بدهید. جوسازی میکنی
دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا نظر زیر را انتشار بدهید:
هر چه بدبختی میکشیم، از دست رئیس سابق دانشگاه یاسوج بوده است. والله بالله تالله آقای دکتر احمد عریان در زمینه عمرانی حقیقتا عملکرد ضعیفی داشتند. حتی ایشان بعضی از پروژه ها را متوقف کرد و باعث شد دانشگاه یاسوج پیشرفت نداشته باشد... الحق و الانصاف، حالا اگر زمان داده شود، دکتر کرمی کاملا دلسوزانه و مدبرانه مشکلات دانشگاه را حل خواهد کرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1