تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۰
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد

اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی / تلاش برای پاکسازی لیکک از ارازل و اوباش / هشدار به ارازل اوباش چهار شنبه سوری در بهمئی + تصاویر

۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در تمام نقطه های شهرستان از جمله و در ورودی و خروجی شهر اجرا شد.
به گزارش کبنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله ششم این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.
سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که دراین طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی بهمئی، با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، ۳ نفر سارق دستگیر، مقادیری اموال سرقتی ضبط، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف، بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.
سرهنگ جمشیدی از اجرای مرحله هفتم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی در چهار شنبه سوری اخبار سال خبر داد و  بیان کرد: متاسفانه سال‌های گذشته شاهد این بودیم که برخی افراد در چهارشنبه سوری امنیت را مختل و اقدام به کارهاریی می‌کنند که سبب آزردگی خانواده‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: پلیس موافق برگزاری شادی در آرامش و امنیت است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با هشدار به افراد متخلف در چهارشنبه سوری گفت: اگر کسی اقدام‌ به تخلف در چهارشنبه سوری کند تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه برخی افراد می‌خواهند در چهارشنبه‌سوری امنیت را از بین ببرند، گفت: پلیس با این افراد مقابله خواهد کرد.
سرهنگ جمشیدی در ادامه تاکید کرد: افراد دستگیر شده در چهارشنبه سوری تا اتمام‌تعطیلات نوروز در بازداشتگاه خواهند بود و هیچ بهانه‌ای قبول نیست.
وی در پایان با بیان اینکه برقراری امنیت اولویت نخست کشور است، گفت: امنیت خط قرمز کشور است و اجازه نخواهیم داد برخی افراد این نعمت را در روز چهارشنبه سوری از بین ببرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد
Iran, Islamic Republic of
جوک 2022
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1