تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۵۷۷۶

دیدار صمیمی پرسنل نیروی انتظامی بهمئی با امام جمعه این شهرستان +تصاویر

۱
کبنا ؛جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش کبنا، سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در نشست و دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: با برگزاری ۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل اوباش، شرایط بهتر و آرامش خوبی در سطح شهرستان بهمئی برقرار شد‌.
 وی در ادامه گفت: با همکاری‌های ویژه دادستان شهرستان بهمئی و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی این شهرستان،  نقاط جرم خیز در سطح شهر برای اراذل اوباش نا امن شد. 
 حجت الاسلام محمد یوسف افروغی در این نشست ضمن تقدیر و‌تشکر از خدمات و عملکرد خوب در زرقراری امنیت در شهرستان بهمئی گفت: از نیروی انتظامی همان گونه که هست با اقتدار و با درایت و صبوری به استقبال مشکلات معظلات بروند تا شاهد آرامش بهتر و رضایت مردم از امنیت شهرستان باشد.
 امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: مردم به نیروی انتظامی ارتباط خوبی برقرار کردند و تا حدود زیادی رضایت مند هستند و این نشان از اهمیت کار نیروی انتظامی و عملکرد خوب این عزیزان دارد.
 حجت الاسلام افروغی در بحث های مختلف از جمله خودکشی، تیر اندازی در مراسمات و دیگر موارد اشاره کرد و گفت: همیشه ادارات و دستگاه های امنیتی نمی توانند از رخ داد این اتفاقات جلوگیری کنند اما میشود با فرهنگ سازی شرایط را بسیار بهتر کرد.
 امام جمعه شهرستان بهمئی در بحث امنیت در این شهرستان گفت: ما در بحث امنیت در شهرستان شرایط خوبی را دارا هستیم ،البته که پایدار نخواهد ماند و می طلبد که همه دستگاه های امنیتی با تلاش شبانه روزی که در طول سال دارند ، در حفظ این شرایط و بهتر کردن آرامش در سطح شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.
 حجت الاسلام افروغی در پایان ادامه داد: در بحث پیش گیری از جرم همه نهاد ها دخیل هستند اما امیدوار هستیم با گشایش که در حوزه کار و اشتغال ایجاد خواهد شد، این موارد کم و کاسته شود.
 وی در پایان از رشادت ها و ازخود گذشتگی های شبانه روزی دستگاه قضاء به خصوص دادستان شهرستان جناب آقای حبیبی منش و نیروی انتظامی به ویژه جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه حجت الاسلام فرهاد هنرور نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم  به خاطر همکاری هایی که با مجموعه نیروی انتظامی خصوصاً عقیدتی سیاسی شهرستان بهمئی دارند.
وی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه خصوصاً عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت نیمه شعبان ولادت با سعادت آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه شریف).

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1