تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۴۵۵۴۳
کبنا گزارش می دهد؛

توقیف ۱۱۰ خودرو و دستگیری 96 نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گچساران + تصاویر

۰
کبنا ؛
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از اجرای هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز سه شنبه (17 اسفندماه 1400) سرهنگ"ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۲ نفر قاچاقچی، ۱۴ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۱۱۰ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۱۷ نفر به جرم سرقت و ۹۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۹۸ مورد حکم جلب اجرا و ۲۱ قبضه اسلحه گرم و ۸۰ عدد سلاح سرد کشف و ضبط گردید.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، از ۵۳ واحد صنفی بازدید که تعداد ۴ واحد صنفی  و کافه پلمپ و به بیش از ۲۳ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1