تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۵۴۴۱
کبنا گزارش می دهد؛

اردوی راهیان نور دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛سرپرست دانشگاه یاسوج با حضور در مناطق جنگی با دانشجویان اعزامی به اردوی راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در جریان برنامه های فرهنگی، مذهبی و مناسبتی این اردو قرار گرفتند.
به گزارش کبنا نیوز، کرمی سرپرست دانشگاه یاسوج به همراه حجت الاسلام قلندری رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و حجت الاسلام اندرزیان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج با حضور در مناطق جنگی با دانشجویان اعزامی به اردوی راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و ضمن بررسی شرایط میدانی و رفاهی دانشجویان در جریان برنامه های فرهنگی، مذهبی و مناسبتی این اردو قرار گرفتند.
در سال جاری بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوهای راهیان نور استان از مناطق جنگی جنوب کشور بازدید و از نزدیک با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شدند.
سرپرست دانشگاه یاسوج و رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاههای استان و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه یاسوج در حاشیه این دیدار با حضور در یادمان شهدای هویزه ضمن زیارت این مکان مقدس با شهدای گرانقدر و فداکار 8 سال دفاع مقدس میثاقی دوباره بستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1