تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۲۲۴
آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

کاظمی: حرف دل مدجو را بشنوید / مدیر باید رویکرد حضور در میدان را پذیرفته باشد / آریا: قانون جامع معلولین، اشتغال و مسکن جامعه هدف را پیگیری خواهیم کرد / تمام ظرفیت‌ها را برای جذب خیرین به کار می‌گیریم

۰
کبنا ؛
آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار و کاظمی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در محل سالن جلسات بهزیستی این استان در یاسوج برگزار شد. در این آیین محمد کریم آریا معارفه و از زحمات محسن مرادی مدیر کل پیشین بهزیستی تقدیر شد.
به گزارش کبنا، کاظمی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در این آیین گفت: از زحمات و خدمات جناب آقای دکتر مرادی تشکر می‌کنم. ایشان منشأ اثر، تلاش و کوشش فراوان بودند. از لحاظ مکارم اخلاق و توانمندی که داشتند نیز تشکر می‌کنم؛ انشاالله در هر جا که هستند، منشأ اثر باشند.
وی گفت: آقای آریا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند. این استان دیگر کم‌برخوردار نیست. لازم است ارتباط مؤثری با جامعه هدف داشته باشید.
وی گفت: کارمند به طریق اولی نیاز به تکریم دارد. تشویقات مدیریتی باید باشد. نیاز است که حتماً شهرستان‌ها مرتب رصد شود. میز خدمت نباید فراموش شود. بدون اینکه ابایی داشته باشید، حرف دل مددجو را بشنوید. قعطً زمانی شیوه‌نامه‌ها اثربخش هستند که همکاران به خانه مددجوها بروند و زندگی آنها را از نزدیک ببینند.  اگر نیازهای اولیه رفع نشوند، توانبخشی معنایی ندارد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: در محله‌محور شدن فعالیت‌ها، تلاش بر این است که خدمات مستقیماً به دست جامعه هدف برسد.
وی گفت: مدیر باید رویکرد حضور در میدان را پذیرفته باشد.
وی ادامه داد: حقوق و مزایای کارکنان سازمان بهزیستی پایین است. هر جا که همکاران بروند حقوق بیشتری می‌گیرند. اما نیروی انسانی در اینجا عشق به کار دارد. استانداری می‌تواند کمک کند. فصل دو هر چه غنی‌تر شود، برای کادر اداری بهتر است. امیدواریم این بحث حقوق و مزایا تغییر کند.
کاظمی عنوان کرد: شاید این همه سختی وجود داشته باشد، اما کار ما مقدس است. به عنوان کسی که شش سال در مراکز توانبخشی کار کرده‌ام، خیلی خوشحالیم که داخل این سازمان بازنشست می‌شویم. کار سخت است. حق می‌دهم که سختی کار در کنار مزایای ناچیز باعث شود برخی از همکاران گلایه داشته باشند. رزق و روزی مادی شاید کم باشد، اما رزق و روزی معنوی می‌رسد.
وی در پایان گفت: عماکرد پرسنل و مدیران بهزیستی انصافاً پاکیزه‌ است.
محمد کریم آریا مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: حس خوبی دارم که به آغوش استانم برگشته‌ام و این حس خوب شاید باعث شود نتوانم خیلی از صحبت‌ها را داشته باشم.

وی گفت: از دکتر کاظمی تقدیر و تشکر دارم، از دکتر حاجی‌زاده و بزرگوارانی که در این جلسه حضور دارند هم تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم که لایق و پاسخگوی این اعتماد باشم. از استاندار مردمی، پاک و صدیق استان و مجمع نمایندگان استان تقدیر و تشکر دارم.
آریا عنوان کرد: نکته اساسی که عرض می‌کنم، قطعاً به خوبی واقفید اگر قرار باشد در راستای توانمندسازی جامعه هدف قدم برداریم نیازمند پرسنل توانمند هستیم.
وی گفت: اولین اولویت من توانمندسازی کارکنان بهزیستی است. اولویت بعدی من، سبد معیشتی جامعه هدف است که بر خیلی از مسائلِ دیگر آن را ترجیح می‌دهم. با همکاری همکارانم و مساعدت شما امیدوارم که محقق شود.
آریا گفت: استان ما 4500 معلول پشت نوبت دارد که امیدوارم بتوانند حمایت شوند. وی خطاب به کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: من از همینجا این قول را می‌خواهم از شما بگیرم که این عزیزان معلول دیگر پشت نوبت نباشند.
کاظمی در پاسخ با بیان اینکه این قول زوری را از من گرفتید، گفت: احتمالاً تا شب عید این سهمیه خواهیم داد؛ هر چند 4500 را نمی توانیم صفر کنیم، اما حتماً آن را کاهش می‌دهیم.
آریا مدیر کل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین منبع یک سازمان نیروی انسانی آن است. من دست تک تک همکاران را می بوسم و خواهش می‌کنم که در راستای رفع این مشکلات قدم بردارید.
وی خطاب به مجموعه همکاران بهزیستی گفت: پیگری مسائل شما در اولویت است.
آریا اضافه کرد: این استان کم‌برخوردار است؛ ازاین‌رو جامعه هدف ما هم مظلوم و محروم است. در راستای سیاست دولت اقداماتی انجام خواهیم داد، اما این اعتبارت کافی نیست. بنابراین تمام ظرفیت‌ها را برای جذب خیرین به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: قانون جامع معلولین، اشتغال و مسکن جامعه هدف را پیگیری خواهیم کرد.
مدیر کل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در استان ما، آسیب‌های اجتماعی است که در این زمینه انشاالله گام‌های خوبی خواهیم برداشت.
آریا با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان تسهیل‌گر است، ما قدم برمی‌داریم ولی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.
محمد کریم آریا مدیر کل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اهمیت همکاری و همدلی در سازمان بهزیستی گفت: مهمترین موضوعی که عنوان می‌کنم اتحاد و همدلی همکاران است؛ سیاسی‌کاری را نیز به هیچ‌وجه جایز نمی‌دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یه پیشنهاد به روشنفکر به فکر انتقالی خودت به یکی از ادارات تهران باش دور بعدی زیر 5 هزار هستی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر شرمنده دوستانت باش
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
باهرانتصابی روشنفکربه شکست نزدیکترمیشه....عظمی فروولایتی گزینه های روشنفکربودندالان آمده صاحب شده.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حقا که جناب دکتر اریا لیاقتشو دارند چرا که بسیار خوش ذات و دلسوز هستند. ارزوی موفقیت و تندرستی برای ایشان دارم
لیلی
Iran, Islamic Republic of
و آیا این کافی نیست . . . کسی که در دوران پستهای قبلش منشاء تحول و کار ماندگار نبوده به درد مدیریت نمیخوره . . . چقدر ما بیچاره ایم که حداقل صفات خوب شخصیتی رو یه امتیاز برای مدیریت و کارآمدی میدونیم . . . جوجه رو آخر پاییز میشمرن . . .
چپ
Iran, Islamic Republic of
/ بسته قطعا ميتونه
کارمند
Romania
من سراغ دارم خیلی ازشهرستان ها دل به کارنمیدن وبیشتربه ورودوخروج فکرمیکنند...تااین وضع حقوق ومزایابهزیستی باشه وجدان کاری درمیان نیست...جناب اریااگه برای تغییرامده ایدتمام تلاش خودرابه کاربگیریدبهزیستی ازتامین بارمالی جهت افزایش حقوقها ازمنابع داخلی به دلیل ساختارحمایتی بودن وعدم منبع درامدمعاف شودوگرنه همین الان کناربرویدبهتره...
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا ایقد خبیسی و کامنت هارو باز نمیکنی
کارمند بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یکی از پرسنل عقیده دارم مدیریت در هر دستگاه لازمه اش توانمندی هست و بس...استفاده از پرسنلی که دارای توانایی های خاص هستند .هم تجربه مفید مدیریتی دارند و هم عملکرد مثبت ..از هر طیف و جناح سیاسی که باشند مهم نیست .هدف و نیت خدمت به خلق و مردمی محروم از نیازهای اولیه در سر منشا اهدافشان باشد کافیست .دست پاکی و دوری از روابط در پرداختهای مددجویی ...سرلوحه نمودن قانون و انجام امور برابر مقررات ولو اینکه یک روز مدیر باشید ..استفاده از همه ظرفیت ،ها.گرمسیری و سردسیری نکنند ...چپ و راست .جز تفرقه افکنی چیزی عایدمان ننموده..اقتدار مدیریتی و پرهیز از رفاقت در محیط کار ..تلاش شبانه روز ...پرسنل کار کشته و مجرب را دریابند و متملقان رو به حاشیه ببرند ..در این صورت موفق خواهند شد و دیگر اینکه..مدیران قبلی بدون حاشیه در شهرستان ها و با تجارب مفید مدیریتی رو دعوت و از توانمندی آونا استفاده نمایند.روسای ضعیف و پر مساله رو عزل و از مجموعه پرسنل شهرستانها بدلیل شناخت همکاران جهت انتخاب مدیریت آن حوزه استفاده گردد...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1