تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۴۴۵۴۵
در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد / مدیرکل تعاون روستایی استان: ۱۷ میلیارد تومان برای حمایت از کشاورزان استان پرداخت شد

۱
کبنا ؛به مناسبت دهه فجر سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد جشنی با حضور مدیرکل تعاون روستایی، برخی مدیران کل، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین دفاتر نمایندگان ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها، کارشناسان و اتحادیه ها و شبکه های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی برگزار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (21 بهمن ماه 1400) مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و با یاد و خاطرات همه شهدا بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای وزارت جهاد کشاورزی و خاصه سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل وابسته و شهدای گرانقدر استان چهل و سومین‌سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر بیان کرد: امیدواریم به کرامت این ایام فرخنده بیشتر از گدشته شاهد تعالی آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی باشیم.
ویسی با اظهار اینکه «امیدواریم خدمتگزار خوبی در انجام ماموریت های محوله باشیم و بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم‌ پرچم‌جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز درآوریم.
ویسی عنوان کرد: به دلایل شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان ما از نظر کشاورزی غنی است به گونه ای که در تولیدات محصولات سیب درختی و گوجه فرنگی در کشور دارای جایگاه ویژه است که در همین رابطه سازمان تعاون روستایی و شبکه های تحت نظارت در سال گذشته و سال جاری در قالب خریدهای حمایتی و تضمینی به حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان 14 هزار تن‌ محصول گوجه فرنگی را به کارخانجات رب و گوجه فرنگی حمل و خریداری کرد.
وی افزود: سازمان تعاون روستایی 8 هزار تن محصول سیب درختی صنعتی را از کشاورزان خریداری و بابت همین دو محصول قریب به ۱۷ میلیارد تومان بعنوان حمایت به کشاورزان پرداخت کرد و در رابطه با دیگر محصولات کشاورزی ازجمله خرید گندم مازاد بمصرف کشاورزان و کلزا در سطح شهرستان ها عملکرد خوبی داشتیم.
ویسی اظهار کرد: برای کمک به طرح تنظیم بازار و راه اندازی غرفه ها در پایان سال و شب عید سال گذشته و عرضه محصولات کشاورزی اقداماتی در حمایت از قشر آسیب پذیر و مصرف کنندگان صورت گرفت و انشاالله در سال جاری برای میوه پایان سال و شب عید در هفته های جاری ۶۰۰ تن محصول سیب درختی و پرتقال در سردخانه ۲۰۰۰ تنی سازمان تعاون روستایی نگهداری می شود که طبق دستورالعمل کمیته راهبردی، اقدامات بعدی انجام و تمام تلاش ها بر این است که بازار کنترل شود و میوه با کیفیت و مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
ویسی تاکید داشت: سازمان تعاون روستایی علاوه بر توزیع نهاده های کشاورزی و دامی و توزیع آرد روستایی بصورت جدی شبکه ها را وارد مباحث خریدو فروش محصولات کشاورزی و بازرگانی نموده تا هم شبکه ها تقویت شوند و هم مردم و کشاورزان و مصرف کنندگان از این موقعیت منتفع باشند.
ویسی گفت: باید به سمتی برویم که رشد اقتصادی در روستاها بر پایه رشد اقتصادی در شهرها باشد و باید در کنار کشاورزان و بهره برداران کار کنیم‌که اعتماد ما نزد کشاورزان از دست نرود. کمک‌ کنیم‌ که از آشفتگی قیمت ها جلوگیری شود، دست دلالان از نظام خرید محصول حذف شود.
ویسی گفت: تشکل های تعاون روستایی همکاری خوبی در سیاست های تنظیم بازار دارند و به عنوان یک پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند که لازم است با تعامل و همکاری بین دستگاهها که حقیقتا تاکنون خیلی خوب عمل کرده اند در جهت تقویت ساختار و پر رنگ‌کردن نقش تعاونی ها برنامه ریزی اصولی و حمایت شوند.
مصطفوی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان ضمن گرامی داشت دهه فجر عنوان کرد: اقای ویسی در زمان ورود در این سازمان برنامه های خوبی داشته و شاهد تحولات در سازمان و اتحادیه و شرکت های تعاون روستایی بودیم و همچنین جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان روز به روز ارتقا می یابد و بهتر می شود.
در پایان این آیین، با حضور مدیران کل، دفاتر نمایندگی ولی فقیه از کارکنان و کشاورزان و شبکه ها تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی از بویراحمد
Romania
احسنت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1