کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد / مدیرکل تعاون روستایی استان: ۱۷ میلیارد تومان برای حمایت از کشاورزان استان پرداخت شد

21 بهمن 1400 ساعت 9:37

به مناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


به مناسبت دهه فجر سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد جشنی با حضور مدیرکل تعاون روستایی، برخی مدیران کل، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و همچنین دفاتر نمایندگان ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها، کارشناسان و اتحادیه ها و شبکه های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی برگزار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (21 بهمن ماه 1400) مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و با یاد و خاطرات همه شهدا بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای وزارت جهاد کشاورزی و خاصه سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل وابسته و شهدای گرانقدر استان چهل و سومین‌سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر بیان کرد: امیدواریم به کرامت این ایام فرخنده بیشتر از گدشته شاهد تعالی آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی باشیم.
ویسی با اظهار اینکه «امیدواریم خدمتگزار خوبی در انجام ماموریت های محوله باشیم و بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم‌ پرچم‌جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز درآوریم.
ویسی عنوان کرد: به دلایل شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان ما از نظر کشاورزی غنی است به گونه ای که در تولیدات محصولات سیب درختی و گوجه فرنگی در کشور دارای جایگاه ویژه است که در همین رابطه سازمان تعاون روستایی و شبکه های تحت نظارت در سال گذشته و سال جاری در قالب خریدهای حمایتی و تضمینی به حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان 14 هزار تن‌ محصول گوجه فرنگی را به کارخانجات رب و گوجه فرنگی حمل و خریداری کرد.
وی افزود: سازمان تعاون روستایی 8 هزار تن محصول سیب درختی صنعتی را از کشاورزان خریداری و بابت همین دو محصول قریب به ۱۷ میلیارد تومان بعنوان حمایت به کشاورزان پرداخت کرد و در رابطه با دیگر محصولات کشاورزی ازجمله خرید گندم مازاد بمصرف کشاورزان و کلزا در سطح شهرستان ها عملکرد خوبی داشتیم.
ویسی اظهار کرد: برای کمک به طرح تنظیم بازار و راه اندازی غرفه ها در پایان سال و شب عید سال گذشته و عرضه محصولات کشاورزی اقداماتی در حمایت از قشر آسیب پذیر و مصرف کنندگان صورت گرفت و انشاالله در سال جاری برای میوه پایان سال و شب عید در هفته های جاری ۶۰۰ تن محصول سیب درختی و پرتقال در سردخانه ۲۰۰۰ تنی سازمان تعاون روستایی نگهداری می شود که طبق دستورالعمل کمیته راهبردی، اقدامات بعدی انجام و تمام تلاش ها بر این است که بازار کنترل شود و میوه با کیفیت و مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
ویسی تاکید داشت: سازمان تعاون روستایی علاوه بر توزیع نهاده های کشاورزی و دامی و توزیع آرد روستایی بصورت جدی شبکه ها را وارد مباحث خریدو فروش محصولات کشاورزی و بازرگانی نموده تا هم شبکه ها تقویت شوند و هم مردم و کشاورزان و مصرف کنندگان از این موقعیت منتفع باشند.
ویسی گفت: باید به سمتی برویم که رشد اقتصادی در روستاها بر پایه رشد اقتصادی در شهرها باشد و باید در کنار کشاورزان و بهره برداران کار کنیم‌که اعتماد ما نزد کشاورزان از دست نرود. کمک‌ کنیم‌ که از آشفتگی قیمت ها جلوگیری شود، دست دلالان از نظام خرید محصول حذف شود.
ویسی گفت: تشکل های تعاون روستایی همکاری خوبی در سیاست های تنظیم بازار دارند و به عنوان یک پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند که لازم است با تعامل و همکاری بین دستگاهها که حقیقتا تاکنون خیلی خوب عمل کرده اند در جهت تقویت ساختار و پر رنگ‌کردن نقش تعاونی ها برنامه ریزی اصولی و حمایت شوند.
مصطفوی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان ضمن گرامی داشت دهه فجر عنوان کرد: اقای ویسی در زمان ورود در این سازمان برنامه های خوبی داشته و شاهد تحولات در سازمان و اتحادیه و شرکت های تعاون روستایی بودیم و همچنین جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان روز به روز ارتقا می یابد و بهتر می شود.
در پایان این آیین، با حضور مدیران کل، دفاتر نمایندگی ولی فقیه از کارکنان و کشاورزان و شبکه ها تجلیل شد.


کد مطلب: 444545

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444545/2/برگزاری-جشن-پیروزی-انقلاب-سازمان-تعاون-روستایی-کهگیلویه-بویراحمد-مدیرکل-استان-۱۷-میلیارد-تومان-حمایت-کشاورزان-پرداخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1