تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۴۴۵۳۲
به همت گروه جهادی انجمن جوانان لنده

پایان آرزوی خانه دار شدن خانم بی سرپرست در قلب لنده+تصاویر

۱
کبنا ؛در نهمین روز از دهه  فجر با حضور فرماندار شهرستان لنده، فرمانده سپاه، مسول بسیج سازندگی سپاه، برخی از اعضای شورای اسلامی و اعضای این گروه جهادی، این منزل مسکونی افتتاح و تحویل این خانواده گردید.
به گزارش کبنا نیوز؛ در این آیین مجتبی محمدی از اعضای این گروه جهادی با ارائه ی گزارشی اظهارداشت؛ ۳ ماه روند تخریب خانه ی قدیمی و احداث ساختمان جدید و ساماندهی حیاط منزل طول کشید.
وی گفت به همت گروه جهادی انجمن جوانان لنده و فعالیت شبانه روزی آنان در جذب کمک های مردمی در فضای مجازی و حقیقی ۶۲۰ میلیون ریال جمع آوری شد و خدا کمک کرد تا امروز خانه ای در شان این همشهری تحویل دهیم.
محمدی اضافه کرد؛ راز و رمزی جز اعتماد مردمی به این گروه جهادی وجود ندارد و تنها به امید کمک های مردمی پیش قدم اینکار شدیم که خدا کمک کرد تا شرمنده ی این خانواده نشویم.
محمدی با گذری به فعالیت های دو سال ۹۹ و ۱۴۰۰ توسط این گروه جهادی گفت؛ در سال گذشته ۳۶۴ میلیون تومان کمک های مردمی داشتیم و در سال جاری در کمتر از دو ماه حدود ۲۷۰ میلیون تومان جذب کمک های مالی صورت گرفت.
وی گفت؛ از محل جمع آوری این کمک ها کارهای از جمله (کمک های درمانی ، خرید و نصب آبگرمکن ، بخاری ، کمک جهیزیه به نوعروسان ، خرید و نصب ایزوگام ، تهیه و توزیع بسته های غذایی و لوازم التحریر) انجام گرفت که همه ی موارد ذکر شده بین خانواده های کم برخوردار شهرستان لنده توزیع گردید.
در ادامه سرهنگ پاسدار روح اله ویسی فرمانده سپاه شهرستان لنده با تحسین اقدامات این گروه جهادی گفت؛ اگر نگاه ما خدمت به مردم و محرومیت زدایی است باید خود را از موضوعات و جریانات سیاسی دور نگه داریم که جای تشکر دارد که این رویه در گروه جهادی انجمن دیده میشود.
وی خطاب به جوانان این گروه جهادی گفت؛ دوری از مباحث سیاسی بحمدلله تا امروز در این گروه رعایت شد و با تمرکز بر محرومیت زدایی به معنای واقعی شاهد اقدامات قابل تحسین از سوی آنان هستیم.
سرهنگ ویسی همچنین خطاب به مسولین ادارات شهرستان گفت؛ کمک، همیشه کمک مالی نیست و باید تلاش شود تا اینچنین ظرفیت هایی که در شهرستان داریم حمایت شوند.
در این آیین فرماندار شهرستان لنده با تقدیر و تحسین این گروه جهادی گفت؛ یک بخش مهم زندگی اجتماعی، بحث مسئولیت های اجتماعی است. یعنی انسان نسبت به همنوع خود احساس وظیفه کند.
فرماندار لنده افزود؛ با بررسی زندگی پیامبر و ائمه ی اطهار خواهیم دید نگاه های انسان دوستانه، دیدن همنوع و انفاق به محرومین جامعه، ساری و جاری بود و بعبارتی زندگی این عزیزان درخدمت و وقف مردم بود.
فرماندار لنده خطاب به این گروه از جوانان لنده گفت؛ هر جایی به جوانان میدان داده شد و اعتماد کردیم جوانان گره گشایی کردند پس نباید چوب لای چرخ اینچنین سرمایه های گذاشت.
فرماندار دانش در پایان ضمن تقدیر از اقدامات گروه جهادی انجمن جوانان از آنان خواست با رعایت ۳ اصل شفاف سازی در کار، تلاش در راستای حفظ اعتماد حاصل شده ی مردمی و دوری از مباحث سیاسی به کار خود ادامه دهند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1