تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۴۴۴۰۲
صبح امروز صورت گرفت.

دیدار جمعی از خانواده های شهدای لنده با فرماندار +تصاویر

۰
کبنا ؛امروز صبح ۱۷بهمن ماه فررندان شهداء شهرستان لنده با جلال دانش فرماندار جدید این شهرستان دیدار وگفت و گو کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ خدارحم ارتشی به نمایندگی از خانواده شهدا در این دیدار گفت: دهه فجر وماه پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت ملت ایران ومردم شهید پرور لنده وخانوادهای معظم شهدا تبریک عرض میکنم و عرض خیر مقدم وتبریک دارم خدمت برادر عزیز وانقلابی جناب آقای دانش که تقبل این مسئولیت سنگین را بر عهده گرفت وآرزوی توفیق و سربلندی را برای ایشان خواستاریم.
فرزندشهید والا مقام ارتشی عنوان کرد: اگر شهدا نبودند امروز این عزت وعظمت را نداشتیم و یکی از بزرگترین نعمتهای الهی بر جامعه اسلامی ما،وجودمردان شجاع وجوانان فداکاری است،که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در مقابل دشمنان انقلاب سینه سپر کرده اند وبا جان وخون خود اسلام وانقلاب خدا را نصرت بخشیده اند.
وی گفت:بنده به عنوان فرزند شهید وبه نمایندگی از فرزندان شهدای لنده ازجناب آقای دکتر احمد زاده که برای اولین بار در مجموعه استانداری،مشاورایثارگران خود را فرزند شهید انتخاب کرد وبه برادر عزیزمان دکتر مسکینی اعتماد کردند تشکر میکنم.
دراین دیدار ارتشی یادگار شهید به نمایندگی ازخانواده معظم شهدا گفت: ساماندهی گلزار شهدا،بهرمندی گلزار شهدا از امکانات و جاده مناسب ،آب وبرق،ساماندهی عکسهای شهیدان در قسمتهای مختلف شهر وهمچنین تاکید بر برون رفت شهرستان از بن بست با تکمیل جادهای مواصلاتی لنده به الگن،لنده به تراب ولنده به تشان از مهمترین خواستهای خانواده شهدا است.
ارتشی افزود:ما فرزندان شهدا از شما انتطار داریم که در تمام ادارات تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار دهید و مبادا ارباب رجوعی از اداره ناراحت بیرون بیاید که این بی حرمتی به آرمانهای انقلاب و شهداست.
وی افزود: سرکشی مسئولین به والدین وخانوادهای شهدا در شهرستان کم رنگ است و فرزندان شهدا وجانبازان با تحصیلات بالا در ادارات مشغولند که انتظار داریم به آنها چه در سطح شهرستان واستان وچه در سطح کشور جایگاه بالاتری بدهند.
در پایان ارتشی خادم الشهید لنده افزود: ضمن تبریک چهل سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به تمامی حماسه سازان وفجر آفرینان،از ملت بزرگ وانقلابی ومردم شهید پرور لنده به ویژه خانوادهای معظم شهدا، جانبازان،ازادگان،رزمندگان،ایثارگران،که همیشه در عرصه های انقلابی واجتماعی حضوری فعال و باشکوه داشته اند دعوت مینمایم که با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال بار دیگر عظمت واقدار نظام مقدس جمهوری اسلامی وناتوانی استکبار را به جهان وجهانیان نشان دهند.
درادامه دراین دیدار جلال دانش فرماندار شهرستان لنده ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت مقام شامخ شهیدان گفت: دیدار با فرزندان شهدا یکی از پربرکت ترین روزهای خدمت من در شهرستان است و از مهم ترین وظایف کاری ما خدمت وخدمات رسانی به فرزندان شهدا است.
فرماندار شهرستان لنده با بیان اینکه دهه فجر برخواسته از اراده و اندیشه و مجاهدت خون شهدا است افزود: خود را خدمتگذار و نوکر خانواده شهدا می دانم و آماده تبادل نظر وگفتگو با خانواده محترم شهدا هستم.
دانش بیان کرد: اگر بخواهیم به راه سعادت و تعالی رشد برسیم باید راه شهدا وسبک زندگی شهدا را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.
نماینده عالی دولت با اشاره به مقام شهید اشاره ای داشتند به صحبتهای سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمودند:کسی به مقام شهید نمی رسید مگر اینکه شهید وار زندگی کرده باشد.
دانش در این دیدار گریزی به این چند روز خدمت در شهرستان زدند و خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را در خصوص نظم اداری به کار خواهم برد و اینکه خود دربین مردم حضور داشته باشم و مشکلات را از نزدیک لمس کنم.
وی با اشاره به مشکل یکی از همشهریان که به وی رجوع نمودند که چندین وقت است که دنبال حل مشکل خود در ادارات هستم و مشکلم حل نمی شود خطاب به مدیران شهرستان گفت: با جملاتی از قبیل اصلا نمی شود،نمی توانیم،امکان ندارد و وجود ندارد نمی شود با مردم رفتار کرد بلکه باید مشکل مردم حل شود.
فر ماندار شهرستان لنده با اشاره به اینکه به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آید ونیازمند همکاری فرزندان شهدا نیز است عنوان کرد: شاید نیاز باشد در جایی شما ورود کنید که مشکل حل شود و به کمک بنده بیایید و قطعا استقبال خواهم کرد.
فرماندار لنده ادامه داد: بیمارستان ۳۲تختخوابی لنده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که جهت تسریع در روند پروژه با صحبتی که با پیمانکار داشتیم مقرر شد که به صورت دوشیفت به کار ادامه دهند.
جلال دانش افزود: طی بازدیدی که از پل تراب و همچنین دو طرف جاده داشتیم کار آن ۸سال طول کشید که این نشان از سوء مدیریت در گذشته بوده است و با رایزنی که با بنیادعلوی و پیمانکار داشتیم مقرر گردید که روند اجرای پروژه را سرعت ببخشند.
در این دیدار جلال دانش با تماس تلفنی که با سرپرست مدیرکل بنیاد شهید داشتند بر ساماندهی گلزار شهدایی که هنوز ساماندهی نشدند تاکید نمودند و ایشان قول مساعد دادند که اعتبار ساماندهی گلزار شهدا آماده است و حتما این کار را انجام خواهیم داد.
ساماندهی عکسهای شهیدان از دیگر دستوراتی بود که آقای دانش در طرح مبلمان شهری خواستار آن شدند که در برنامه‌های شهرداری گنجانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1