تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۴۴۱۹۷
عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان

نمره صفر به اداره ورزش و جوانان لنده در حفاظت از بیت المال+تصاویر

۰
کبنا ؛تصاویر ارسالی به سایت کبنا نیوز نشان میدهد تجهیزات آبرسانی به مجموعه ی ورزشی شهر لنده فاقد حفاظت کافی است و لحظه به لحظه این تجهیزات تخریب میشوند.
به گزارش کبنا نیوز از لنده؛  و براساس آنچه تصاویر نشان میدهد تجهیزات آبرسانی و چمن زنی مجموعه ی ورزشی تحت نظر اداره ی ورزش لنده فاقد سرپناه و در فضای آزاد هستند و گرما و سرما و باران این تجهیزات گرانقیمت را تخریب میکند.
بنابراین گزارش و به نقل از ورزشکاران لنده، پیش از این (شش هفت سال پیش) اتاقکی در ورودی مجموعه ی ورزشی احداث شد تا تجهیزات آبرسانی حفاظت شوند که بنابه دلیل احتمالی مزاحمت آن محل برای پیست دو و میدانی چند سالی است که تخریب شد و پس از آن تا امروز تجهیزات که شامل پمپ های آبرسانی گرانقیمت هستند در حال تخریبتد .
آنچه از این گزارش برداشت میشود سهل انگاری مسولین مربوطه است که جلوی چشمانشان این تجهیزات تخریب می شوند و با بی تفاوتی از کنار آنها میگذرند‌.
با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت وجود این تجهیزات در سبز بودن تنها زمین ورزشی میطبلد تا با تذکر جدی این موضوع پیگیری شود و از تخریب بیت المال جلوگیری گردد.
لازم به توضیح است اداره ورزش شهرستان لنده مدت زیادی است که مدیر ندارد و ورزش لنده با سرپرست اداره میشود. سرپرست این اداره ثابت در لنده نیست و یک روز در هفته امورات مربوط به این شهرستان توسط ایشان پیگیری میشود.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1