کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان

نمره صفر به اداره ورزش و جوانان لنده در حفاظت از بیت المال+تصاویر

12 بهمن 1400 ساعت 15:32

تصاویر ارسالی به سایت کبنا نشان میدهد تجهیزات آبرسانی به مجموعه ی ورزشی شهر لنده فاقد حفاظت کافی است و لحظه به لحظه این تجهیزات تخریب میشوند.


تصاویر ارسالی به سایت کبنا نیوز نشان میدهد تجهیزات آبرسانی به مجموعه ی ورزشی شهر لنده فاقد حفاظت کافی است و لحظه به لحظه این تجهیزات تخریب میشوند.
به گزارش کبنا نیوز از لنده؛  و براساس آنچه تصاویر نشان میدهد تجهیزات آبرسانی و چمن زنی مجموعه ی ورزشی تحت نظر اداره ی ورزش لنده فاقد سرپناه و در فضای آزاد هستند و گرما و سرما و باران این تجهیزات گرانقیمت را تخریب میکند.
بنابراین گزارش و به نقل از ورزشکاران لنده، پیش از این (شش هفت سال پیش) اتاقکی در ورودی مجموعه ی ورزشی احداث شد تا تجهیزات آبرسانی حفاظت شوند که بنابه دلیل احتمالی مزاحمت آن محل برای پیست دو و میدانی چند سالی است که تخریب شد و پس از آن تا امروز تجهیزات که شامل پمپ های آبرسانی گرانقیمت هستند در حال تخریبتد .
آنچه از این گزارش برداشت میشود سهل انگاری مسولین مربوطه است که جلوی چشمانشان این تجهیزات تخریب می شوند و با بی تفاوتی از کنار آنها میگذرند‌.
با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت وجود این تجهیزات در سبز بودن تنها زمین ورزشی میطبلد تا با تذکر جدی این موضوع پیگیری شود و از تخریب بیت المال جلوگیری گردد.
لازم به توضیح است اداره ورزش شهرستان لنده مدت زیادی است که مدیر ندارد و ورزش لنده با سرپرست اداره میشود. سرپرست این اداره ثابت در لنده نیست و یک روز در هفته امورات مربوط به این شهرستان توسط ایشان پیگیری میشود.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 444197

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/444197/2/نمره-صفر-اداره-ورزش-جوانان-لنده-حفاظت-بیت-المال-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1