تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۴۳۶۱۴
با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام گرفت

همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در یاسوج

۰
کبنا ؛همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار حزنی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 27 دی ماه 1400) با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار سید ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، سردار داریوش مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح و معاونین و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج در سالن اجتماعات و میدان صبحگاه سپاه فتح برگزار شد.
اجرای بیش از ۱۳ هزار پروژه توسط سپاه در کهگیلویه و بویراحمد

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۳ هزار و ۸۴۸ پروژه عمرانی و غیرعمرانی با اعتبار ۲۶۲ میلیارد ۵۷۹ میلیون تومان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

به گزارش کبنا، سردار سید ضیاء الدین حُزنی امروز در آئین افتتاح ۶۴۹ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در سپاه فتح رده‌های مختلفی دست به دست هم دادند تا این خدمات انجام شود، گفت: تا امروز در استان چهار هزار و ۵۸۳ پروژه عمرانی و ۹ هزار و ۲۶۵ پروژه غیر عمرانی جمعاً ۱۳ هزار و ۸۴۸ پروژه با اعتبار ۲۶۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان انجام شده است.
 وی افزود: ساخت درمانگاه، سرویس‌های بهداشتی، مسکن مدد جویی و بهزیستی، ساخت مساجد، حوزه‌های علمیه، مصلی، دارالقرآن، مدارس، توسعه آب شرب، چاه کشاورزی، یادمان شهدا از جمله پروژه‌های عمرانی است.
وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه نیز کار غیر عمرانی است ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز آنقدر کار شود که رضایت مردم بیش از گذشته باشد.
سردار حزنی با اشاره به قرار داد با کمیته امداد در بحث ساخت خانه‌های نیازمندان گفت: در این قرار داد ساخت ۱۰ هزار و ۶۰۰ مسکن مددجویی مد نظر بود که قرار شد در فاز اول ۴ هزار و ۱۰۳ و در فاز دوم ۶ هزار و ۵۰۳ خانه ساخته شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این ساختمان‌ها ۶۴۹ واحد بود.
وی با اشاره به سخت گذر بودن مسیر برخی روستاها و شهرها گفت: با وجود افزایش قیمت مصالح، شیوع کرونا وقوع چند سیل و زلزله و ساخت جاده دربرخی نقاط، کار تعطیل نشد تا هرچه سریعتر مردم خدمات دریافت کنند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در شمال غرب، باید یک گردان مسلح، ۴۵ روز نگهبانی می‌دادند که ۲ واحد خانه ساخته شود.
سردار حُزنی افزود: در حالی که برای ساخت هر واحد ۵۰ تا ۵۲ متری ۴۲ میلیون تومان از متقاضیان دریافت کرده بودیم، خانه‌ها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان برای ما تمام می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه املاک تحویلی کمیته امداد مشکلات مختلفی از جمله ارثی داشتند افزود: گاهی با بالگرد سیمان و مصالح می‌بردیم و با وجود تمام مشکلات کار انجام شد وانجام کار در چنین شرایطی الهی و ارزشمند است.
 سردار حزنی تاکید کرد: در کهگیلویه و بویراحمد کارهای نشدنی باید به شدنی تبدیل شوند چرا که این عمل ارزشمند است.
وی با اشاره به حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: در هر تصمیم و اقدامی باید حواسمان به مردم باشد که مشکلات آنها را با مدیریت حل کنیم.
 سردار حزنی افزود: در بحث محرومیت زدایی باید با همدیگر کار کنیم زیرا کار کردن با همدیگر یک هنر است.
مشاور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی گفت: وظیفه سپاه دفاع از امنیت پایدار است اما بر اساس منویات رهبر انقلاب که گفتند سپاه باید حواسش به مردم باشد، همیشه در کنار همه دولت‌ها بودیم که عقب ماندگی‌ها جبران شود.
وی تاکید کرد: سپاه از مردم و با مردم است و لذا همه راهبردهای سپاه برای کمک و خدمات رسانی به مردم است.
 سردار حزنی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که تمام اعتبارات را صرف اجرای پروژه‌ها کرده است و از همه کسانی که در اجرای پروژه‌ها برای افراد متستضعف جامعه تلاش کردند قدردانی می‌کنم.
درخواست استاندار از مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران/ سپاه اشتغال را به خانه‌های مردم ببرد

 سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این همایش با بیان اینکه، نظام اسلامی تنها حکومتی است که بر محور ولایت می‌چرخد، گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کرده است. 
 سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: خدمت اگر برای مردم یا برای یک فرد بی‌سرپناه باشد افتخار بزرگی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: بخشی از این اقدام برای مددجویان، زنان سرپرست خانوار و افراد از کارافتاده‌ای است که دستشان به جایی نمی‌رسد. 
استاندار با اشاره به اینکه، بُعد دیگر اقدام سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک برای آغاز یک زندگی مشترک است، افزود: ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهداء می‌شود که جای تقدیر دارد.
احمدزاده ابراز داشت: از سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تقاضا دارم با توجه به کم‌برخورداری استان تعداد جهیزیه‌های اهدایی افزایش یابد تا شاهد رونق ازدواج جوانان باشیم.
وی با بیان اینکه، تلاش کنیم تا ازدواج جوانان رونق گیرد، افزود: به دلیل غفلت ما مسئولان موازنه جمعیتی در حال تغییر است که باید کمک کنیم ازدواج جوانان با این مهم رونق بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از سپاه و بسیج سازندگی و مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خطاب به مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی تقاضا می‌کنیم سپاه بیشتر در مناطق محروم استان حضور داشته باشد و اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهد.
مقام عالی دولت در استان گفت: تسهیلات خوبی در سفر رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال اختصاص داده شده که از فرمانده سپاه فتح استان می‌خواهم در حوزه اشتغال کار جهادی انجام دهند و اشتغال را به منازل مردم ببرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، توان ما برای ایجاد اشتغال به اندازه سپاه نیست ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در مناطقی مانند زیلایی، سیلاب و کلوار، دیشموک، قلعه رئیسی، بهمئی و مناطقی که گرفتاری‌ها و محرومیت‌ها بیشتر دارند پای کار بیاید و اشتغال ایجاد نمایند.
احمدزاده با بیان اینکه به اشتغال پایدار و جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز داریم، گفت: درآمد برخی خانوارها در استان اندک بوده و باید با استفاده از تسهیلات و کارآفرینی آنها را وارد عرصه تولید و درآمد کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا هدایتخواه ردیف اول نشسته؟ در حال حاضر کار ایشون چیه؟ نماینده فعلی مجلس اقای روشنفکر نیس ولی هدایتخواه هس
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1