تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۴۲۹۸۹

دیدار دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی با شورای تامین شهرستان بهمئی + جزئیات

۰
کبنا ؛عطالله جاوری دبیر جمعیت حامیان انقلاب شهرستان بهمئی با علی محمدی فرماندار و رئیس شورای تامین و مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، عطالله جاوری دبیر جمعیت حامیان انقلاب شهرستان بهمئی ضمن تبریک روز حماسه نهم دی ماه روز پیوند امت با ولایت افزود: به واسطه برخورداری از این بدنه کارآمد کارشناسی در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شرایط فعلی شهرستان بهمئی آسیب شناسی شده است.
وی با بیان اینکه نهادها و متولیان متعددی در کشور در خصوص شرایط شهرستان بهمئی گزارش‌های آسیب شناسی تهیه کرده‌اند گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از جمله تشکل‌های مردمی شناخته شده در بین مردم محسوب می‌شود به تهیه گزارش آسیب شناسی با نگاه و دغدغه‌های مردم به صورت کلان اقدام خواهد کرد.
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: شهرستان بهمئی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد و به همان اندازه نیز معیشت و شرایط زندگی مردم آن نیز باید از زیرساخت‌های مورد نیاز برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: شهرستان بهمئی در زمینه‌های مختلفی مانند محیط زیست، اشتغال، سرمایه گذاری، شبکه های دفع فاضلاب، آب شرب و ... دچار چالش است و امیدواریم جمعیت حامیان انقلاب تبیین و ادامه دهنده راه بنیان گذار انقلاب و شهدا و آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای حکیمانه رهبری و بر اساس اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه در چارچوب قانون اساسی فعالیت و تشکیل گردید. بتوانیم با همفکری مسئوولین و مردم گرهی از مشکلات مردم حل شود.
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان افزود: اراده حاکمیت در رفع مشکلات شهرستان بهمئی همزمان با استقرار دولت خدمت‌گذار با جدیت بیشتری همراه شده است و امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می گیرد شاهد بهبود زیرساخت‌های موجود در شهرستان بهمئی باشیم.
وی  اظهار داشت: رشد و تربیت افراد را در قالب تشکیلات از اهم وظایف احزاب بوده و عملکرد جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ستودنی است و احزاب در خصوص توسعه کشور نقش قابل قبولی را ایفاء می‌کنند.
وی یادآور شد: یکی از برنامه ریزی‌هایی که در شهرستان بهمئی دنبال خواهد شد، بررسی قوانین و رویه‌های زائد در امر سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است که این موضوع از طریق کارگروه‌های کارشناسی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود در مورد اهداف حزب حامیان انقلاب گزارش داد و همچنین انتظار تعامل و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در همه زمینه‌‌ها را خواستار شد.
وی بیان کرد: جمعیت حامیان انقلاب تبیین و ادامه دهنده راه بنیان‌گذار انقلاب و شهدا می‌باشد.
وی در پایان از همکاری شورای محترم تامین شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد و انتظار تعامل و همکاری داریم.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1