کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی با شورای تامین شهرستان بهمئی + جزئیات

10 دی 1400 ساعت 13:24

عطالله جاوری دبیر جمعیت حامیان انقلاب شهرستان بهمئی با علی محمدی فرماندار و رئیس شورای تامین و مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.


عطالله جاوری دبیر جمعیت حامیان انقلاب شهرستان بهمئی با علی محمدی فرماندار و رئیس شورای تامین و مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، عطالله جاوری دبیر جمعیت حامیان انقلاب شهرستان بهمئی ضمن تبریک روز حماسه نهم دی ماه روز پیوند امت با ولایت افزود: به واسطه برخورداری از این بدنه کارآمد کارشناسی در جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شرایط فعلی شهرستان بهمئی آسیب شناسی شده است.
وی با بیان اینکه نهادها و متولیان متعددی در کشور در خصوص شرایط شهرستان بهمئی گزارش‌های آسیب شناسی تهیه کرده‌اند گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه از جمله تشکل‌های مردمی شناخته شده در بین مردم محسوب می‌شود به تهیه گزارش آسیب شناسی با نگاه و دغدغه‌های مردم به صورت کلان اقدام خواهد کرد.
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: شهرستان بهمئی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارد و به همان اندازه نیز معیشت و شرایط زندگی مردم آن نیز باید از زیرساخت‌های مورد نیاز برخوردار باشد.
وی اضافه کرد: شهرستان بهمئی در زمینه‌های مختلفی مانند محیط زیست، اشتغال، سرمایه گذاری، شبکه های دفع فاضلاب، آب شرب و ... دچار چالش است و امیدواریم جمعیت حامیان انقلاب تبیین و ادامه دهنده راه بنیان گذار انقلاب و شهدا و آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای حکیمانه رهبری و بر اساس اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه در چارچوب قانون اساسی فعالیت و تشکیل گردید. بتوانیم با همفکری مسئوولین و مردم گرهی از مشکلات مردم حل شود.
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی شهرستان افزود: اراده حاکمیت در رفع مشکلات شهرستان بهمئی همزمان با استقرار دولت خدمت‌گذار با جدیت بیشتری همراه شده است و امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می گیرد شاهد بهبود زیرساخت‌های موجود در شهرستان بهمئی باشیم.
وی  اظهار داشت: رشد و تربیت افراد را در قالب تشکیلات از اهم وظایف احزاب بوده و عملکرد جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ستودنی است و احزاب در خصوص توسعه کشور نقش قابل قبولی را ایفاء می‌کنند.
وی یادآور شد: یکی از برنامه ریزی‌هایی که در شهرستان بهمئی دنبال خواهد شد، بررسی قوانین و رویه‌های زائد در امر سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است که این موضوع از طریق کارگروه‌های کارشناسی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیگیری می‌شود در مورد اهداف حزب حامیان انقلاب گزارش داد و همچنین انتظار تعامل و ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در همه زمینه‌‌ها را خواستار شد.
وی بیان کرد: جمعیت حامیان انقلاب تبیین و ادامه دهنده راه بنیان‌گذار انقلاب و شهدا می‌باشد.
وی در پایان از همکاری شورای محترم تامین شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد و انتظار تعامل و همکاری داریم.


 


کد مطلب: 442989

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442989/2/دیدار-دبیر-جمعیت-حامیان-انقلاب-اسلامی-شهرستان-بهمئی-شورای-تامین-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1