تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۴۱۷۹۴
با حضور مسئولان؛

افتتاح کلینیک دندانپزشکی شهر سی سخت

۰
کبنا ؛
کلینیک دندانپزشکی شهر سی سخت با اعتبار 7 میلیارد ریال افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، امروز یکشنبه (7 آذرماه 1400) در آئینی با حضور عبدالحمید پناهی فرماندار، دکتر ملک پور معاون دانشگاه علوم پزشکی استان، ایلخانی بخشدار مرکزی، وفایی، پریسایی رئیس شبکه بهداشت دنا، حجت الاسلام تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از پرسنل کلینیک این واحد دندانپزشکی افتتاح شد.
فرماندار دنا در آیین افتتاح این کلینیک با تاکید بر اینکه ساخت این کلینیک گامی است در جهت سلامتی و رفاه و آسایش مردم اظهار داشت: این کلینیک که مجهز به دستگاه ها و تجهیزات دندانپزشکی با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال از سوی دانشکده علوم پزشکی احداث شده است.
پناهی اظهار کرد: خدمات بهداشت سلامت دنا قابل تقدیر است. در حوزه نظام پیشگیری از حوادث یکساله کرونا، تیم سلامت پرستاران، بهورزان شب زنده دار لحظه به لحظه چشم از سلامت شهروندان بر نداشته، که این همکاری و همدلی و در کنار هم بودن باعث شد که شهرستان دنا در همه شاخص ها دارای مقام کشوری و استانی گردد.
پناهی خاطر نشان کرد و گفت: در کنار کرونا مصیبت دیگری که آسایش و آرامش شهروندان را بهم ریخت آنهم زلزله 29 بهمن ماه بود که اگر این حادثه اتفاق نمی افتاد شهرستان ما هیچ گاه قرمز نمی شد.
فرماندار دنا گفت: در حوزه اجرای زیرساخت های سلامت گامهای موثری برداشته شده است. بیمارستان سی سخت و پاتاوه دو هدف بهداشتی بوده که خوشبختانه بیمارستان سی سخت با شروع عملیات اجرایی در حال پی و اسکلت سازی بوده و بیمارستان پاتاوه با توجه به اینکه زمین توسط خیرین ارزشمند اهدا شده که مراحل تاییدیه فنی در استان تایید و هم اکنون در حال گذراندن تایید نامه موافقت کلی در وزارتخانه است و در آینده نزدیک این نوید را خواهیم داد که بزودی عملیات اجرایی بیمارستان پاتاوه نهایی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقیقت
Iran, Islamic Republic of
شما یک سری به مرکزدرمانی سیسخت بزنید...پزشکان عمومی اش همه از طرحی هایی هستندکه اینجا فرصت آزمون وخطادارند...چرانبایدپزشک عمومی حاذق بفرستند؟فقط کسانی که مجبورنداینجا مداوا میکنند...آزمایشگاهی داره که حتی حاضرنیستی برای قندخون بهش مراجعه کنی...این بیمارستان وبقیه برنامه ها اگه نمایشی باشندهیچ راندمانی ندارندوالکی هزینه میشه...اگه قراره بیمارستان احداث بشه نیروهای وکادرتوانمندبفرستند...
Iran, Islamic Republic of
حالا قطعا فقط همین دو روز اول دکتر داره بعد یک هفته خواهيد ديد هر روز فاقد دکتره
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1