تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۴۱۶۵۴
همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران در همایش «اقتدار»+تصاویر

۰
کبنا ؛همزمان با هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران در همایش « اقتدار» با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف بسیجیان از حوزه های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و گردان های امنیتی در مصلی امام خمینی(ره) گچساران برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این همایش گفت:بسیج،یکی از میراث های امام راحل است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.
 سرهنگ باقر پسنده افزود: در دوران عبور از فتنه ها بسیج با شایستگی هرچه تمامتر در میدان حضور داشت و ما از فتنه های دوران عبور کردیم، و این موضوع به خوبی نشان می دهد که قدرت مقابله با دشمن انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.
پسنده تصریح کرد:در رژیم پهلوی حتی بدون شلیک یک‌گلوله بخش هایی از سرزمین مان دو دستی تقدیم دشمن شد، اما ما در دوران دفاع مقدس جانانه جنگیدیم و یک‌ وجب خاک ایران اسلامی را هم به دشمن ندادیم .
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطر نشان کرد: امروز در چله دوم انقلاب قرار داریم درحالی که در چله  اول نیز انقلاب مان را صادر کردیم  و درگام دوم نیز به دشمنان اجازه قد علم کردن در مقابل ایران اسلامی را نخواهیم داد.
وی بیان کرد: امام راحل فرمودند که بسیج  همچون درخت تنومندی است که جوانه زده و شکوفه خواهد داد و امروز این‌درخت تنومند در سرزمین های مختلف منطقه شکوفه زده و به بار نشسته است، امروز بسیج و نیروهای مسلح ما آنچنان آماده هستند که اگر دشمن حریم‌ مملکت ما را تهدید کند مقابل آنها کوتاه نخواهیم آمد.
پسنده گفت:امروزمکتب بسیج شهیدانی چون حججی ها را تربیت کرده است، راز اقتدار بسیج مولفه های مختلفی است که مهمترین آنها پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است، بنابراین بسیج مردم دار بوده و خود را خادم و خدمت گزار مردم می داند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت ، شجاعت و دشمن شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روز به روز در تقابل با دشمنان مستحکم ترخواهیم شد.
در ادامه امام جمعه گچساران با اشاره به جایگاه  بسیج در کشورمان اظهار کرد: امروز در عصری قرار داریم که عصر شرافت، سربلندی ،اقتداراسلام و مسلمین است،الحمدالله خداوند عنایت فرمودند که ملت بزرگ ایران اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)خواهد بود که لازم است بیشتر خودشناسی کنیم.
 حجت الاسلام  سید امین الله حجازی افزود:از بسیج به عنوان شجره طیبه و لشکر مخلص خدا نام برده می شود، بسیج کلید بسیار بسیار مشکل گشایی است که امروز جهان نیز متوجه این مسئله شده است، اگرچه تحلیلگران سیاسی و نظامی جهان متحیر مانده اند که انقلاب اسلامی با چه نیرویی اینگونه مقابل استکبار جهانی قدعلم کرده است.
 حجازی بیان کرد:اینکه چگونه مملکتی که در دوران رژیم پهلوی به عنوان برده به شمار می رفت و استقلالی هم نداشت و در ابعاد گوناگون بسیار ناتوان و ضعیف بود،و هرگاه نیز تشری از سوی غرب و شرق زده می شد مملکت را دو دستی تقدیم می کردند،اما امروز با اقتدار و عزت مقابل دشمنان صف آرایی کرده است؛ این برای آنها سوال بزرگی است.
وی افزود:بنابراین دشمن به این نکته رسیده است که موتور محرکه ای بنام ولایت فقیه در این مملکت وجود دارد که مردم را آگاه و بیدار کرده است،چرا که نظام اسلامی تلاش دارد که بر پایه قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام عمل کند.
امام جمعه گچساران بیان کرد: البته مسیری که ملت بزرگ ایران اسلامی آنرا یافتند در حالی که یک جهان از آن غاقل بودند و آنهم هم تشکیل لشکر مخلص بسیج بود، لشکر نیرومندی که نه تهدید می شود و نه تطمیع ، چرا که اگر دشمنان تهدید کردند می گویند ما فرزند محرم و درس گرفته از مکتب عاشورا هستیم، و اگر تحریم کنند می گویند ما فرزندان رمضان هستیم و اگر تطمیع کنند بازهم می گویند ما پیرو پیامبر اکرم(ص) هستیم پس هیچ قدرت و تهدیدی توان شکست چنین لشکری را ندارد.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد:امروز جریان مقاومت در منطقه نیز با اقتباس از مکتب بسیج قدرت های استکباری را زمین گیر کرده است، اگرچه تحلیلگران غرب هم به جهانخواران توصیه ها می کنند که هرگز با دم شیر بازی نکنیدچرا که ایران اسلامی کشور قدرتمندی است که هیچ کشوری یارای مقابله با آن را ندارد.
وی افزود:بنابراین باید توجه داشت که عاقل، هیچگاه دشمن را ضعیف تلقی نمی کند،هرچند از بعد نظامی قدرت بسیار پشیمان کننده ای برای دشمنان داریم، هرچند دشمن نیز بررسی کرده است که علت اقتدار این ملت همان نیروی ایمان ،عقیده و خداباوری است که تلاش دارد این سنگر را مورد هجمه قراردهد،دشمن تلاش می کند به انحاء مختلف بین مردم ونظام فاصله ایجادکند.
امام جمعه گچساران اظهارکرد: ترامپ در مطلبی گفته بود که اگر مجددا به من اجازه می دانند تا رئیس جمهور می شدم  طرحی داشتم که مردم  ایران را از نظام ناراضی کنم،بنابراین آنچه که دشمن دنبال می کند همان نقطه اقتدار و ایمان ملت است اما رسالت دینی و ملی همه ما این است که عقاید نسل جوان مان را تقویت کنیم.
حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: دشمن علیه جایگاه ولایت فتنه ها می کند که باید تلاش کرد در هر میدانی دشمن را از پا دربیاوریم و برای امام زمان (عج) سرباز تربیت کنیم،با این وجود نسل جوان ما امروز بایدبا قرآن مانوس باشد و باید بصیر و با بصیرت باشد و به موقع هم تصمیم بگیرد.
وی تصریح کرد: بنابراین وقت آن است که نسل جوان و نوجوان را دریابیم چرا که دشمن درفضای مجازی که یله و رها شده است، تلاش دارد ازحیث فکری و عقیدتی نسل جوان و نوجوان مان را خلع سلاح کند.
امام جمعه گچساران عنوان کرد: بایستی تحولی بزرگ برای اجرای گام دوم ایجاد شود،دشمن از بی توجهی به فرهنگ سوء استفاده کرد و اقداماتی هم انجام داد،اما انتظار از دولت و مجلس و بسیجیان این است که یک تحول بزرگ فرهنگی شکل بگیرد تا دشمن بازهم ناکام شود بنابراین هیات دولت انقلابی و جهادی عمل کنند تا امید و اعتماد به جامعه بازگردد
گفتنی است: در پایان این همایش  پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به مناسب هفته بسیج توسط "حسن عنبریان" مسئول روابط عمومی این شرکت نیز قرائت شد.
رونمایی از کارت ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که داری سابقه بالاتراز ۴۵روز بودند بخش دیگری از این همایش بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1