تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۴۱۲۷۴
با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

اولین همایش «نماز» سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛اولین همایش «نماز» سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز دوشنبه (۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین همایش نماز سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش بر توجه به نماز در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی باید روز به روز به نماز و اخلاق اسلامی و مزین کردن افراد به احکام و آداب اسلامی و الهی اهتمام بورزند.
وی افزود: سپاه قدرت نظام اسلامی است که این نهاد مقدس باید بیش از گذشته به نماز و ارزش‌های دینی توجه ویژه‌ای داشته باشد و باید به این مهم توجه کند که افراد با ویژگی های دینی و اخلاقی اسلامی در این نهاد مقدس پرورش یابند.
حجت الاسلام حسینی گفت: راز این مقاومت‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمامی میادین معنویت است و باید نماز، احکام اسلامی و ارزش‌های الهی روز به روز در جامعه ترویج بیشتری پیدا کند.
وی گفت: دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان ما نباید از نماز فاصله بگیرند و اگر از نماز فاصله بگیرند دشمن نفوذ پیدا می کند و خدای نکرده انحراف پیش می آید.
تلاش دشمن برای کمرنگ کردن معنویات در جامعه
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در اولین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  نماز همه آلودگی و نواقص را از بین می برد گفت: نماز ناپاکی‌ها را از انسان دور می‌کند اگر نماز قبول شود همه اعمال خیر انسان قبول می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بالاتر از پیامبر و امامان  کسی نیست، آنها تا آخرین روزهای عمر خود هم نماز برپا کردند و هم دیگران را به نماز خواندن توصیه می‌کردند.
وی فلسفه قیام حضرت امام را به دلیل سرکوب کردن نمادهای دینی و ارزش های اسلامی توسط رژیم پهلوی دانست و گفت: هر روز یکی از علم‌های دینی توسط طاغوت به زمین زده می‌شد و نماز یکی از آنها بود اگر نماز نباشد فساد و فحشا به راحتی در انسان ورود می‌کند .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گوهر تابناکی است، بیان کرد: حامیان این گوهر تابناک باید اهل نماز و معنویات باشند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگران منتقل کنند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن دریافته که راز موفقیت مردم همین معنویات است لذا تلاش می‌کند به جای جنگ موشکی، فساد و فحشا  را ترویج کند. فضای مجازی ضرر و زیان زیادی به ما وارد کرده است .
حسینی با بیان اینکه توجه به نماز ضعیف شده که یک خطر است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ترویج نماز در همه جامعه است، در سطح ادارات نماز باید ترویج داده شود، توصیه می‌کنم اقامه نماز جماعت در ادارات جدی گرفته شود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقامه نماز جماعت در سپاه را تحسین برانگیز دانست و گفت: در برخی ادارات که می‌رفتیم جمعیت زیادی داشتند اما تعداد کسانی که در نماز جماعت شرکت کردند زجرآور و رنج آور بود.
وی خواستار انتقال تجربه موفق سپاه به سایر ادارات شد و گفت: سپاه قدرت و بازوی نظام جمهوری اسلامی است و باید روز به روز توجه به نماز جماعت بیش‌تر شود و توسعه یابد اگر این بازو و رکن قدرتمند به لحاظ معنوی ضعیف شود در همه ابعاد ضعیف می‌شود.
حسینی با بیان اینکه سپاه امروز در صحنه مختلف استکبار را شکست داده و به زانو درآورده گفت: در همین عملیات اخیر دیدیم که سپاه با چه هیبت و شکوه خاصی، نفت مردم را از دست یغماگر جهانی گرفت و تحسین همه ملت‌های جهان را در پی داشت و موجب امیدواری مظلومان عالم شد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از افراد سیاسی که در همه حوادث و رویدادها اظهار نظر می‌کند بعد از این اتفاق گفت یک قایق تندرو ایران یک ناو آمریکایی را فراری داد البته این آقا چیزهای دیگری هم گفته که جای تاسف دارد.
وی بیان کرد: اقدام سپاه زبان این غرب‌گرایان و غرب‌گدایان را به ستایش باز کرد. این عظمت سپاه باید ادامه داشته باشد تا روزی که به یاری خداوند پرچم به دست امام مهدی(عج) داده شود.
وی راز این پیروزی‌ها را در معنویات دانست و با تاکید بر توجه همه دستگاه‌های فرهنگی به این امر حیاتی و مهم خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش توجه کند که دانش آموزان از نماز فاصله نکردید که خدای نکرده اگر کمرنگ شود نگران کننده است.

جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در کهگیلویه و بویراحمد شکل گیرد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر معنویت را از سپاه بگیریم هیچی نداریم
  سردار حمید خرمدل در اولین همایش استانی نماز سپاه فتح گفت: این همایش مقدمه‌ای برای اجلاس سراسری نماز در کشور است.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز و مسائل معنوی در مجموعه سپاه امر بدیهی است اگر امروز اجلاسیه نماز برگزار می‌کنیم جنبه تاکیدی و ترویجی دارد.
 وی با بیان اینکه سپاه بازوی ولایت و امین مردم است، افزود: اگر امروز سپاه مانند خاری در چشم دشمنان است و هر روز به استکبار سیلی می‌زند به خاطر موضوع معنویت است، اگر معنویت را از سپاه برداریم هیچی نداریم.
 مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب دینداری است و اگر بعد مکتب و دین را جدا کنیم هیچ نیستیم، گفت: امروز جریان مقاومت به برکت همین معنویت استکبار را به ذلت کشانده است.
 سردار خرمدل با بیان اینکه هر هفته دو روز را به برنامه‌های معنوی و عقیدتی اختصاص دادیم، گفت: در مجموعه سپاه فتح، با حساست این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی دو سال گذشته توانستیم در تمام نواحی سپاه و بسیج نمازخانه احداث و مواردی که نیاز به تعمیر و تجهیز بود را انجام دهیم. ناحیه‌ای نداریم که نمازخانه نداشته باشد.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حسینیه عاشقان ثارالله تعمیراتی داشت که انجام دادیم، معتقدم مکتب خانه و مساجد ما باید زیبا طراحی شوند در برخی موارد خیلی هزینه می‌کنیم چرا نباید برای مساجد هزینه کنیم و زیبا بسازیم.
 وی بیان کرد: در حلقه‌های صالحین معنویت و نماز را با حساسیت دنبال می‌کنیم و کارهای ارزشمندی انجام دادیم.
 مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پایه‌های الگو یکی از شاخص‌های اصلی برای ساخت پایگاه‌ها مساجد است در تلاش هستیم که پایگاه‌ها به مسجد برده شود.
 وی بیان کرد: سپاه در زمینه تربیتی حول محور مساجد ۸۳۰ گروه تربیت گروه تربیت کرده است، ضمن اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۶۰۰ طلبه از این مجموعه‌ها بیرون آمدند و در حوزه علمیه در حال تحصیل هستند
 سردار خرمدل با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین و آموزش اذان و مکبری نماز ویژه خواهران و برادران گفت: مسائل معنوی یکی از اولویت‌های سپاه است هر چقدر در این خصوص پیشرفت کنیم در مجموعه نظامی هم پیشرفت خواهیم کرد.
 وی با تاکید بر اینکه نیاز است روحانیت بیشتر با مردم ارتباط داشته باشند، گفت: جهاد بزرگ فرهنگی و دینی در استان انجام شود محور را نماز برگزار کنیم. 
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های دشمنان خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان در برابر تهدیدات دشمن مقاوم شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
چه استقبال
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1