تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۴۰۲۸۷
در راستای پیگیری مشکلات روستاها:

بازدید فرماندار لنده از روستاهای محروم مله آبگاوان و قاشکمری بخش موگرمون شهرستان لنده و پیگیری مشکلات این روستاها+تصاویر

۲
کبنا ؛در راستای پیگیری مشکلات روستاهای محروم مله قاشکمری و مله آبگاوان از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده مهندس رزمجو فرماندار لنده به همراه سرهنگ ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده و مهندس مرادی پور دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده از این روستاها بازدید کردند.
به گزارش کبنا از لنده؛ فرماندار لنده اظهار کرد؛  در این بازدید مشکلاتی از قبیل،  انتقال آب روستای مله آبگاوان،بهسازی چشمه روستای قاشکمری و ساخت منبع ذخیره آب با همکاری مردم روستا و بازگشایی جاده بین مزارع پیگیری و در دستور کار قرار گرفت.
مهندس رزمجو افزود: در همین راستا جهت انتقال آب روستای مله آبگاوان بنیاد علوی مبلغ ۶۵۰ میلیون اعتبار گذاشته و سپاه نیز لوله انتقال آب را متقبل شد و مردم روستا قول دادند که در این کار مشارکت داشته باشند.
وی گفت: به همین منظور به زودی جلسه ای با حضور ادارات متولی اداره آب و فاضلاب، اداره برق،بنیاد علوی و سپاه ناحیه لنده در فرمانداری برگزار خواهد شد و در اسرع وقت مدیر کل آب وفاضلاب استان را به شهرستان فرا میخوانیم.
در پایان مهندس رزمجو گفت: آرزوی همیشگی ما اینه که هیچ روستایی محروم از هیچ امکاناتی نباشه و حق روستاها هست که قبل از این دارای این امکانات باشند و در این راستا و پیگیری و حل مشکلات روستاها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1