تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۴۰۲۱۸
در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه؛

هشدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مخلین نظم و امنیت / امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی میباشد

۰
کبنا ؛سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: پلیس و ماموران نیروی انتظامی خدمتگذار صدیق و بی منت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این راه تمام توان و همت و تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
به گزارش کبنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در ادامه تصریح نمود: سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده و سامانه ۱۱۰ برای گزارشات مردمی و به یاری خواندن پلیس و سامانه ۱۹۷ برای دریافت انتقادات-پیشنهادات و نکته نظرات مردم  آمادگی کامل دارند.
جمشیدی با تاکید بر اهمیت حفظ حقوق شهروندی اظهار داشت: اگر زمانی پلیس در خدمت خود کوتاهی کرده و حقی را از کسی ضایع نماید با او برخورد خواهد شد.
وی گفت: وظیفه اصلی پلیس حفظ حقوق شهروندان و مردم شهرستان بوده و هرجاکه حقی از مظلومی پایمال گردید بدون شک پلیس با حضور و برخورد قاطع حقوق پایمال شده را احقاق خواهد نمود. 
جمشیدی یکی از سنت های پی در پی اشتباه در شهرستان متاسفانه تیراندازی در مجالس و مراسمات عزاداری و شادی می باشد که ما انتظار داریم از فرهنگیان متنفذین ریش سفیدان معتمدین دانشجویان دانش آموزان آموزش و پرورش که به این مسئله ورود پیدا کنند و این سنت نادرست را بردارند و سنتهای پسندیده جایگزین این سنت کند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت" نگهداری سلاح در منزل یک تهدید است هم برای خانواده و هم برای جامعه تهدید بزرگی است
جمشیدی اضافه کرد: نگهداری سلاح در منزل ماری است که در آستین می پرورانند و هر لحظه ممکن است صاحب خودش را به هلاکت برسانند
وی افزود: متاسفانه در چند روز اخیر ما شاهد از دست دادن دو تا از همشهریان مان در همین بحث نگهداری و هم استفاده غیر صحیح از سلاح بودیم و افزود: ما انتظار داریم بزرگان ورود پیدا کنند به این سنت نادرست را در واقع برداشته شود .
وی اشاره داشت: ضمن اینکه ما به نظر بزرگان معتمدین ، متنفذین و سران طوایف احترام می گذاریم اما افرادی که بخواهند قانون شکنی کنند و به هشدارها و تذکرات پلیس توجه نکنند مطمئن باشند که ما با آنها برابر قانون برخورد خواهیم کرد.
جمشیدی ادامه داد: مجوز سلاح های زیادی در سطح شهرستان و استان ما صادر شد، برای افرادی که در مناطق دور دست جهت نگهداری از احشام و دام های  شان صادر شده ولی متاسفانه از همین سلاح های مجوز دار استفاده غیر صحیح می شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد : مجوزی که صادر می شود برنامه اداری خود را طی می کند تا این مجوز صادر شود و افزود:  ولی این سلاح ها به فرزندان کم سن سال داده میشود افرادی که آشنایی با آن سلاح ندارند داده می‌شود و از آن استفاده غیر صحیح و نادرست در مراسمات می‌شود.
جمشیدی اشاره داشت: قبل از انقلاب وسایل ارتباطی بسیار کم بود مردم عشایر برای اینکه اطلاع رسانی کنند به روستاهای همجوار از چیزی یا کسی که فوت می‌کرد از تیراندازی به صورت هوایی استفاده می‌کردند و افراد که استفاده می‌کردند افرادی با سن سال بالا بزرگان ایلات و طوایف بودند و افزود: الحمدلله بعد از انقلاب وسایل ارتباطی و جمعی بسیار زیاد شده و نیاز به تیراندازی نیست و جمعیت هم زیاد شده که در حال حاضر افرادی که از این سلاح ها  استفاده می‌کنند جوان و کم تجربه و آشنایی لازم را که با آن سلاح که در اختیارشان هست ندارند 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد : انتظار داریم که ریش سفیدان در این بحث با جدیت بیشتری  ورود کند سنت قدیمی و نادرست را کنار بگذارد.
وی افزود: قبل از اینکه مراسمی برگزار شود پلیس اماکن ما صاحب عزا را با احترام دعوت می‌کند و تمام تذکرات لازم را با آنها گوش زد می‌کند و گفت: بعد از اینکه به تذکرات توجه نکند برابر قانون و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.
جمشیدی ادامه داد: خوشبختانه افراد زیادی در سطح شهرستان ،  استان وجود دارد که افرادی با فرهنگ هستند و این تذکرات توجه می‌کنند و رعایت می‌کنند و افزود: ولی بعضی افراد پیدا می‌شود که این اصول را زیر پا  می‌گذارند و قانون شکنی می کنند و قطعاً همکاران ما در نیروی انتظامی برخورد قاطع قانونی با آنها خواهیم داشت و گفت:  این افراد را بازداشت کردیم و سلاح هاشون را کشف کردیم و روانه زندان کردیم.
وی افزود: که من به مخلین نظم و امنیت هشدار می‌دهم که بدانند امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی میباشد.
جمشیدی افزود: نیروی انتظامی با افرادی که امنیت و آرامش، آسایش مردم را به هم بزنند یا اینکه منطقه را نا امن کنند قطعاً با برابر قانون و مقررات با آنها برخورد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اضافه کرد: نیروی انتظامی تقدیم ۱۳ هزار شهید و بیست هزار جانباز در راه امنیت  کشور داده است که نشان از اراده محکم  نیروی انتظامی در برخورد با جرایم می باشد.
جمشیدی اشاره داشت: ان شاء الله بتوانیم با همکاری شما بزرگواران امنیت خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.
وی افزود: مردم بدانند امنیت اتفاقی نیست و بخش عظیمی از این امنیت را مدیون تلاش و همکاری خود مردم با نیروی انتظامی است بخشی دیگر هم به تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مجموعه نیروی انتظامی است از همه همکارانم در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.
جمشیدی بیان کرد: مطمئن باشید تا جان در بدن داریم از امنیت کشور عزیزمان ایران پاسداری خواهیم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان از حمایت های همه جانبه امام جمعه محترم ستاد اقامه نماز جمعه ریش سفیدان متنفذین شورای تامین شورای اداری نهادها سازمان ها و ادارات اصحاب رسانه و خانواده‌های معظم شهدا جانبازان ایثارگران که با نیروی انتظامی در کمک به انجام وظایف خود یاری نمودن تقدیر و تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1