تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۳۹۸۳۷
در آستانه هفته نیروی انتظامی؛

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی استان به همراه معاونین خود با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار در درون کشور و در مرزها بی بدیلی است.
سید علی احمدزاده با بیان اینکه در استان مشکل امنیتی نداریم و ضریب امنیت بالاست افزود: نیروی انتظامی در حوزه نظم و امنیت استان مجدانه تلاش می کند و در این رابطه به خوبی مراقبت وعمل کرده است.
استاندار با تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان ناجا گفت: در برقراری و پایداری نظم، امنیت و آرامش مردم  که از عملکرد خوب نیروی انتظامی است همه وظیفه داریم و باید همکاری کنیم.
احمدزاده به سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: ۲۱۷ مصوبه در بخش های مختلف استان دستاورد این سفر است که به لحاظ ارزش مالی در تاریخ استان بی نظیر است.
وی اظهار داشت: همه این مصوبات برای اجرا نیازمند ایجاد فضای امن و امنیت کامل می باشد که نیروی انتظامی در برقراری این امنیت نقش سازنده ای باید ایفا کند.
استاندار با بیان اینکه، تغییر نگرشی که در دولت برای توسعه استان رقم زده شده است در جای خود بی نظیر است افزود: وزرا در استان به دنبال اجرای ابر پروژه ها، طرح ها و سرمایه گذاری در حوزه های نفت و گاز، صنعت و معدن، آب و کشاورزی هستند.
احمدزاده تاکید کرد: برای اینکه سرمایه گذار بتواند با آرامش خاطر و در امنیت کامل سرمایه گذاری کند نیازمند تدابیر و تمهیدات نیروی انتظامی است.
استاندار به تلاش برای ایجاد ضریب امنیت بیشتر، کاهش سرقت ها، نزاع ها، تصادفات و ترافیک در استان تاکید کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی روی ایجاد تامین امنیت سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها با توجه به معارضات اجتماعی حساب ویژه باز کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم با تبریک انتصاب سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دکتر احمدزاده فرزند این استان است و از نزدیک نسبت به مسائل شناخت کامل دارد و ظرفیتها و توانمندی ها را به خوبی می داند و بر مشکلات این استان اشراف کامل دارد.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: به تبع کشور در استان ۹۰ درصد از شاخص های امنیتی در وضعیت بالای قرار دارد و به لحاظ امنیتی دغدغه ای نداریم.
وی اظهار داشت: در حوزه تصادفات به لحاظ فراوانی در رتبه ۲۰ و نرخ آن رتبه پنجم هستیم که از این جهت نگرانی هایی داریم که خودروهای شوتی، سخت گذر بودن، شتاب زدگی رانندگان و ترددهای بالا از عوامل اصلی این مسئله است.
وی یاداور شد: در تلاشیم که این وضعیت را هم کنترل کنیم و به شرایط بهتری دست یابیم.
مصطفایی، سرقت ها را یکی دیگر از معضلات استان دانست و گفت: هرچند در این خصوص آمار بالایی اعلام می شود اما سرقت های خرد و بی ارزش سبب افزایش این آمار است و در این خصوص برنامه هایی برای کنترل و برخوردهای بیشتر را آغاز کرده ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: هفته نیرو انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه جاری در پیش رو است و در این هفته ۴۶ برنامه ملی و ۱۰ برنامه محلی برای اجرا در استان پیش بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در چیزهای به درد بخور استان اخریم ولی در تصادف و نزاع استان های اول هستیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1